Resume from February 15, 2022 File

Євгенія

Бухгалтер

Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Новікова Євгенія Вікторівна
Дата і місце народження: 17.04.1979р., Росія,Іркутська обл., c. Середній
Сімейний стан: одружена, діти (11-ти і 17-ти років)
Адреса: м. Київ, вул. Котельникова 87, кв. 178
Телефон мобільний:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Бажаний рівень заробітної плати : 16000,00грн.
Освіта:
1996-2002рр. Національний технічний університет України КПІ, факультет гірничий, спеціальність інженер-електромеханік.
2002-2007рр. Київський машинобудівний технікум, спеціальність “Економіка підприємства”, кваліфікація економіст.
Досвід роботи:
2002-2007рр., інженер-конструктор ВАТ НВП «Більшовик»
2007-2013рр., бухгалтер ПАТ НВП «Більшовик»
2013-2015рр., бухгалтер ТОВ «НАТУРА-ОРГАНІКА»
2015-2016рр., бухгалтер ТОВ «ПРИНТ ЕКСПЕРТ»
Обов’язки:
- Проведення документів від постачальників (надходження товарів/послуг);
- Перевірка правильності оформлення отриманих первинних документів за формою та змістом;
- Перевірка вхідного податкового кредиту та контроль за своєчасною реєстрацією вхідних податкових накладних;
- Архівування документів;
- Формування довіреностей для отримання товару, ведення журналу довіреностей.

2016-2018рр., бухгалтер ТОВ «ТК «КРЕП ТЕХ»
Обов’язки:
- Проведення документів від постачальників (надходження товарів/послуг);
- Створення нової номенклатури (згідно внутрішнього Довідника);
- Перевірка правильності оформлення отриманих первинних документів за формою та змістом;
- Оформлення повернення товару та реєстрація Розрахунків коригування;
- Перевірка вхідного податкового кредиту та проведення ПН в 1С;
- Архівування документів;
- Формування довіреностей для отримання товару.

2018-15.09.2021, бухгалтер ТОВ «ДРУКАРНЯ ВІОЛ»
Обов’язки:
- Внесення клієнтів та постачальників в програму;
- Проведення документів від постачальників в 1С (надходження товарів/послуг);
- Перевірка правильності оформлення отриманих первинних документів за формою та змістом;
- Перевірка вхідного податкового кредиту та проведення ПН в 1С;
- Формування довіреностей для отримання товару;
- Формування рахунків, видаткових накладних/актів виконаних робіт;
- Виписка та реєстація податкових накладних в M.E.Doc;
- Архівування документів;
- Робота з кореспонденцією: створення, підписання, відправка, контроль повернення оригіналів;
- Рознесення банківської виписки;
Професійні навики:
- Робота з первинною документацією (виписка, оприбуткування, внесення в 1С, контроль коректного оформлення первинних документів та їх наявності).
- Звірка з поставщиками, організація документооборота з контрагентами. - Реєстрація податкових накладних в M.E.doc.
- Своєчасне відображення в 1С вхідних податкових накладних (податковий кредит).
- Формування платежів в системі Клієнт-Банк (розрахунки з постачальниками) .
- Оформлення довіреностей.
Особисті якості: Відповідальна, працьовита, скурпульозна.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: