Resume from January 6, 2022 File

Ольга

Директор, офіс-менеджер, адміністратор офісу

Age:
29 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.






Досвід роботи

Жовтень 2018 – по сьогоднішній день

Керуючий магазином ТОВ “Стиль-Д” (магазин роздрібної торгівлі “Простор”)

Основні обов’язки:
- організація ефективної роботи магазину;
- забезпечення якісного обслуговування покупців;
- взаємодія з контролюючими, перевіряючими органами;
- аналіз економічних показників роботи магазину, розробка і впровадження заходів по їх покращенню;
- відбір, мотивація та навчання персоналу магазину;
- планування, контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів магазину;
- виконання плану продажу магазину та KPI процесів.
- організація відкриття магазинів з 0.

Листопад 2017 – жовтень 2018

Заступник керуючого магазином ТОВ “Стиль-Д” (магазин роздрібної торгівлі “Простор”)
Основні обов’язки:
- організація роботи продавців-консультантів;
- проведення навчальних заходів та тренінгів для нових співробітників;
- проведення інвентаризацій;
- консультування покупців, касове обслуговування;
- прийом товару, викладка, робота з планограмами, оформлення магазину згідно стандартів мерчиндайзингу.

Червень 2015 – жовтень 2017

Оператор АЗС ТзОВ «ОККО- РІТЕЙЛ»

​ З 02.06.2015 працювала на посаді оператора АЗС.
​ Обов’язки: обслуговування клієнтів за касою, виконання стандартів якості сервісу обслуговування, проведення інкасацій, формування звітності.
​ з 10.06.2016 за якісну роботу отримала підвищення до оператора АЗС з пріоритетною функцією обліку (товарознавець).
​ Обов’язки: робота з постачальниками, формування звітності, проведення щомісячних інвентаризацій. Ведення бази товарів у програмі 1С, формування накладних, замовлень, повернень. Ведення первинної бухгалтерії по АЗС.
З 15.05.2017 по 15.08.2017 працювала на посаді в.о. менеджера АЗС.
Обов’язки: формування команди працівників, підбір та ротація кадрів. Навчання та контроль виконання стандартів обслуговування, згідно вимог компанії. Аналіз продажів та виконання планових показників по АЗС. Ведення первинної документації, збереження товарно-матеріальних цінностей АЗС.

Жовтень 2013 – травень 2015

Начальник відділу по роботі з клієнтами ТОВ «Мейкап»

Обов’язки: Оформлення замовлень у програмі 1С. Надання інформації покупцеві щодо продукції, представленої на сайті. Робота зі скаргами. Навчання новоприйнятих працівників, проведення тренінгів. Контроль надання якості послуг клієнтам.

​ Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації
(Проходження практики)
квітень – червень 2013
​ Секретар

ведення документації
робота з OutLook Express
складання звітної документації
виконання особистих доручень
робота з пакетом програм Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
робота з офісною оргтехнікою

​ ОСВІТА

вересень 2012 – червень 2013

​ ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище»

спеціальність “Оператор комп’ютерного набору. Секретар”. Диплом «Кваліфікованого робітника з відзнакою»

​ ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ

Windows, MS Office, Internet , 1С, САП - досвідчений користувач
знання діловодства

​ ЗНАННЯ МОВ

англійська (початковий рівень)
досконале володіння українською та російською мовами

​ ІНШЕ

Вік 26 років, не одружена.
Особисті якості: комунікабельна, пунктуальна, відповідальна. Готова до великих навантажень та об’ємів інформації, швидко навчаюсь.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: