Resume from May 24, 2023 PRO

Артем

Директор по маркетингу

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор з продажу

from 11.2022 to 04.2023 (5 months)
Фермерске господарство УЛАР, Львів (Сільське господарство, агробізнес)

Задачі:
• Аудит поточного стану справ
• Впорядкування комерційної політики
• Впорядкування цінової політики
• Зменшення протермінованого дебіторської заборгованості
• Зменшення залишків складу довготермінового зберігання
• Ребрендінг
Результати:
• Визначені ключові продуктові напрямки та сформована товарна матриця
• Впорядковано та впроваджено прогнозування і замовлення на виробництво
• Розпочато експорт до ЄС
• Сформовано план маркетингу на 2023 рік
• Проведено сегментування клієнтів
• Напрацьовані нові основи ціноутворення та цінової політики в залежності від категорії клієнта.
• Досягнуто зниження операційної та протермінованого дебіторської заборгованності на 20%.
• Запущено процес ребрендингу головної компанії

Керівник напрямку власного імпорту

from 05.2022 to 10.2022 (5 months)
Мережа SPAR, Наш Край (www.spar.ua), Луцьк (Роздрібна торгівля)

Завдання:
- Збільшення відсотка товарів власного імпорту у загальному товарообороті
- Збільшення відсотка аналітичної націнки
- Диверсифікація асортименту за дохідогенеруючими категоріями
- Розширення географії постачальників Результати:
- Формування дорожньої карти розвитку напрямку із наявного ресурсу
- Формування та впорядкування бази потенційних постачальників
- Бюджетування напрямку
- Підписання ряду контрактів

Product owner

from 06.2021 to 12.2021 (6 months)
Dubaev Product inc., Одеса (Харчова промисловість)

Проектна робота

Директор з продажів та маркетингу, в підпорядкуванні більше 50 человік.

from 02.2014 to 05.2021 (7 years 3 months)
Nutram Petfood Ukraine ( https://petimpex.com/ , https://nutram.com.ua/), Одеса (Імпорт, виробництво та дистрибуція товарів FMCG)

Завдання:
- Побудова системи продажів
- Систематизація та цифровізація процесів
- Географічна експансія та розвиток продажів на території 25 областей України
- Укладання договорів із ключовими спеціалізованими мережевими гравцями ринку
- Налагодження роботи з регіональними та національними мережами (Fozzy, Епіцентр, Ашан, Рітейл груп, Таврія В, Копійка, РОСТ)
- Систематизація та масштабування партнерських відносин із іноземними постачальниками (Китай, ЄС, Канада)
- Побудова структури філій
- Розробка та адаптація системи мотивації та KPI
- Формування та управління робочими командами
- Управління проектами розвитку
- Виведення на ринок власних та партнерських торгових марок, нових продуктів
Результати:
- Отримання додаткових 5-7% прибутковості за рахунок впровадження диференційованої системи знижок-націнок за підсумками 2015 та 2016 років
- Приріст мережі партнерських точок на 24% за підсумком 2020 року до 2019
- Збільшення бюджету розвитку на 40% з постачальниками в період 2017-2019 років
- Середньорічний приріст обороту отриманого з філій на рівні 70-100% у 2020 році по відношенню до 2019
- Індивідуальний приріст за рядом мережевих клієнтів на рівні 150-200% у межах Персоналізованих планів розвитку асортименту
- Підвищення середньостатистичного рівня виконання замовлень з 70% до 85% за рахунок оптимізації процесів планування закупівель та складських операцій
– Виведення канадського бренду кормів у ТОП-3 за сегментом холістик продуктів в Україні за період 2016-2019 років.

Директор з маркетингу, у підпорядкуванні 7 осіб.

from 05.2013 to 02.2014 (9 months)
Softorg (https://softorg.com.ua/), Одеса (Імпорт та дистрибуція промислового обладнання та аксесуарів)

Завдання:
- Формування маркетингової політики компанії
- Формування та управління маркетинговим бюджетом
- Запуск програми лояльності
- Виведення на ринок нових продуктів та ТМ
- Впровадження системи підвищення кваліфікації персоналу
- Запуск online каналу продаж
Результати:
- Підвищення рівня якісно оброблених лідів на 20% за рахунок впровадження системи навчання торгового персоналу
- Приріст загальних продажів на 3% за підсумком 2 місяців з моменту запуску інтернет-магазину
- Підвищення рівня середнього чека на 10% за рахунок автоматизації процесу підказок та інструкцій для менеджерів через 1C
- Скорочення проблемних стоків на 10% за рахунок запуску системи їх виявлення та стимулювання збуту.

Директор з маркетингу, бренд-менеджер у підпорядкуванні 10 осіб.

from 04.2012 to 05.2013 (1 year 1 month)
Miraton fashion market, Одеса (Роздрібна торгівля)

Завдання:
- Формування та управління маркетинговим бюджетом
- Формування та імплементація заходів щодо стимулювання збуту, планів трейд-маркетингових активностей
- Ребрендинг гуртового напрямку (ТМ Bellissimo)
- Запуск нового формату роздрібних магазинів-дискаутерів (Обувний.ua)
- Організація заходів з презентацій нових колекцій
- Керівництво програмою лояльності
Результати:
- Підвищення лідогенерації на роздрібних точках на 20% шляхом оптимізації структури витрат на рекламу
- Приріст продажів у рамках трейд-маркетингових заходів на 25% рік до року, за рахунок зміни формату проведення та реклами
- Приріст клієнтської бази на 15% у рамках сезонної презентації гуртового каналу, за рахунок проведеного ребрендингу
- Оптимізація витрат на маркетинг на 15% на сезон весна-літо 2013 року.

Керівник відділу продажів, менеджер по роботі з клієнтами.

from 09.2006 to 04.2012 (5 years 7 months)
РК Другое измерение (http://www.odim.com.ua/), Одеса (Брендинг, реклама, дизайн, поліграфія)

Завдання:
- Формування відділу продажів
- Залучення клієнтів національного масштабу (Шабо, Ювелірний дім Кімберлі, TGL, GOL, ТД Левада, ОМЖК)
- Організація та керівництво роботою проектних команд із внутрішніх та зовнішніх спеціалістів
- Формування цінової політики
- Побудова довгострокових відносин із підрядними організаціями
Результати:
- Підвищення середньомісячних доходів компанії на 15% у період 2007-2009 за рахунок довгострокового контракту з ТД Левада
- Отримання додаткового доходу від 5 до 15% від суми замовлення за організацію логістичного сервісу для клієнтів з мережевою структурою
- Максимізація чистого доходу на рівні 85-90% у межах кількох проектів, за рахунок продажу вже відпрацьованих, але не прийнятих концепцій іншим замовникам.

Менеджер виставки (Одеса Бот Шоу, Судноплавство)

from 09.2005 to 09.2006 (1 year)
Судоходство Медіа Центр, Одеса (Організація та проведення виставок)

Education

Одеський Державний Інститут внутрішніх справ

Юриспруденція, Одеса
Unfinished higher, from 2007 to 2011 (4 years)

Одеський Національний Економічний Університет

Економіка підприємства, Одеса
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Additional education and certificates

Київо-Могилянська Бізнес Школа. Программа управлінського розвитку "Менеджмент: основні вміння управлінця"

2020, 3дні

Києво-Могилянська Бізнес Школа. Программа управлінського розвитку "Розвиток бізнесу: що видаляти, а що зберігати".

2019, 3 дні

Knowledge and skills

MS Office 1C CRM Графічні редактори Антикризове управління Урегулювання конфліктів Проведення систематизації та автоматизації бізнес-процесів Роботи з інструментами продажів та маркетинг-міксу Роботи з іноземними партнерами Адміністрування роботи локальних та віддалених структур Проведення переговорів на різних рівнях Пошук точок зростання та оптимізації бізнес-моделі Розвитку територій та клієнтів Брендінгу та виведення торгових марок на ринок Коучинг та розвитк співробітників Кризис-менеджменту Публічні виступи, event-менеджмент Роботи на керівних посадах та на позиціях С-level Побудова бізнес-процесів та їх цифровізація Керівництво персоналом, навчання, мотивація, коучінг Проведення переговорів на ТОП рівні, Управління з маркетинговими та комерційними метриками Планування та бюджетування (понад $1млн) Розробки та імплементації комерційної та цінової політик Побудови партнерських програм та колоборацій Управління ассортиментом понад 5000 SKU Розробка та запуск нових продуктів Робота з digital інстументами (e-commerce, SEO, SMM) Публічних виступів Пошук нестандартних рішень Планування продажу Бітрікс24 FMCG-продаж Побудова відділу продажу Продаж B2B Ведення переговорів Управління командою Впровадження системи KPI Управлінські навички Працьовитість Уміння аналізувати Стратегічне планування Чесність Стратегічний маркетинг Контроль ROI Тактичний маркетинг Управління бюджетами Google Ads Побудова відділу маркетингу Маркетингова стратегія

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Italian — average

Additional information

Володіння мовами: Англійська – просунута, Італійська – розмовна, Українська, Російська – рідна.
Комп’ютерні знання: 1С, CRM, пакети Office та Adobe Grafics
Наявність чинних прав, стаж без аварійного керування понад 10 років, наявність власного авто.
Наявність біометричного закордонного паспорта та діючих віз.
Інші навички: публічних виступів, командної роботи, адаптації до нових сфер, вирішення конфліктних ситуацій, пошуку нестандартних рішень, мотивації себе та оточуючих.
Інтереси: мови, дизайн, література, подорожі, фрі дайв, футбол.
Готовність до відряджень та релекейту.
Без шкідливих звичок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: