Resume from February 23, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7571784

Головний бухгалтер, фінансовий директор

City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Дата народження: 05.09.1972
Місто: Бровари Київської області
Моб. тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Професійні навички:
• вміння знижувати податкове навантаження;
• здатність взяти на себе функції FCO;
• знання нормативної бази з оподаткування та бухгалтерського обліку ;
• знання матеріалів з управлінської звітності ;
• знання основ цивільного та трудового законодавства;
• знання статутних документів організації;
• великий досвід автоматизації бухобліку на базі 1С: Бухгалтерія від 7.7- 8.3 УВП, ВAS;
• знання «Клієнт-Банк»;
• валютний контроль;
• знання «M.E.Doc», Вчасно;
• знання «Електронний кабінет»;
• «Митний електронний кабінет»;
• «Держгеокадастр»;
• Дія та інші державні програми (Мережа, СДО, Є-звітність);
• швидка адаптація та вміння працювати в команді

Маю досвід:
• Загальна система оподаткування з податковими різницями
• ПДВ
• Єдиний податок
• ЗЕД операції
• Оподаткування землі
• Оподаткування нерухомості
• Ліцензування «Алкоголь та тютюн»
• Акциз
• Ліцензування «Транспорт»
• Забруднення

ОСВІТА:
- Інститут економіки, права та систем управління Песоцьких, факультет «Бухгалтерський облік», присвоєна кваліфікація бухгалтер (вечірня форма навчання).
- Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Бориса Грінченка, факультет «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література», спеціальність «Вчитель української мови і літератури», повна вища освіта (денна форма навчання).
ДОДАТКОВА ОСВІТА:
Безперервна освіта мій професійний інструмент. Пройшла навчання з підвищення кваліфікації «Бухгалтерський облік, оподаткування і підприємницьке право», «Головний бухгалтер», «Фінансовий директор», «Курси управлінського обліку, бюджетування та контролінгу», «Безпека бізнесу», «Кадрове діловодство», «Бухгалтер з обліку ПДВ», «ЗЕД для бухгалтера» та інше. Маю власну підписку на бухгалтерське видання «Factor» (4 журнали)

Особисті якості:
• аналітичний склад розуму;
• здатність швидко навчатися;
• висока працездатність
• відповідальність;
• порядність;
• стресостійкість;
• вміння працювати з великим об'ємом інформації;

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так, дорослі
Є автомобіль та водійські права

За своїм характером завжди люблю навчатися, тому коли мені доручають щось нове, не відмовляюся, а занурююся в пошук відповідей. Це завжди цікаво та драйвово пізнавати нові сфери в бухгалтерії та фінансах. Чим більше пізнаєш, тим більше з'являється те, що ще не знаєш.

ВЕрета
Тетяна
ЦІЛЬ:
можливість застосування свого професійного досвіду з надання бухгалтерських послуг на посаді головного бухгалтера, фінансового директора.
ДОСВІД РОБОТИ:
У сфері бухгалтерської та фінансів – 23 роки
1. З липня 2021 року по теперішній час , КП «Ватутінськінвестбуд», м.Київ
Головний бухгалтер, основне місце роботи (віддалена робота)
Функціональні обов’язки:
• керування бухгалтерською службою 3 чол;
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1С: Підприємство 8.3;
• проведення внутрішнього аудиту;
• підготовка і здача звітності в податкову та державні фонди, департамент комунального майна, департамент економіки та інвестицій;
• взаємодія з держказначейством;
• підготовка і здача звітності в держказначейство;
• складання фінансового плану та стратегічного плану;
• взаємодія з податковими органами, фондами, держреєстраторами, департаментами державного сектору, аудиторами;
• проведення переоцінки основних засобів (нежитлові приміщення);
• Проведення інвентаризації.
Досягнення:
• вдале відновлення бухгалтерського обліку;
• повна автоматизація бухгалтерського обліку;

2. З березня 2022 року – 9 лютого 2024р. ТОВ «УКРБУБМАШ» (виробництво), м.Бровари
Посада – головний бухгалтер, за сумісництвом (по факту - основне місце роботи )
Функціональні обов’язки:
• керування бухгалтерською службою 4 чол;
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1С: Підприємство 8.3 УВП (група компаній + ФОПи);
• складання облікової політики підприємства;
• проведення внутрішнього аудиту;
• проведення інвентаризації;
• підготовка і здача звітності в податкову та державні фонди, банки;
• взаємодія з податковими органами, фондами, держреєстраторами;
• участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
• підготовка документів для отримання гранту, кредитної лінії, кредитів;
• звітність для засновників
• ЗЕД операції (експорт, імпорт)
Досягнення:
• вдале відновлення бухгалтерського обліку;
• налагодження комунікації з усіма відділами підприємства;
• налаштування в 1с правильного відображення собівартості та ПДВ з мінімальним залученням спеціалістів 1С;
• отримання гранту для переробних підприємств;
• вдале розблокування податкових накладних без залучення юристів та судів, подання таблиці ПДВ з першого разу;
• оптимізація податків.

3. Грудень 2000 р. – з липня 2021 року сумісництво - ПП «Фірма Віанор», м. Бровари.
Посада – головний бухгалтер, за сумісництвом
Діяльність – допоміжне обслуговування транспорту (автостоянка) , штат – 7 чоловік
До 2011 року підприємство займалося пасажирськими перевезеннями з чисельність 80 чол., керувала бухгалтерською службою ( 3 чол.), (ліцензія та ПДВ)
Функціональні обов’язки:
• керування бухгалтерською службою 1 чол;
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1С: Підприємство 7.7, 8.2, 8.3, на даний момент ВAS;
• робота з первинною документацією;
• звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і клієнтами;
• проведення банківських операцій;
• підготовка і здача звітності в податкову та державні фонди;
• ведення кадрового діловодства;
• розрахунок і нарахування заробітної плати;
• складання фінансових звітів для керівництва;
• взаємодія з податковими органами, фондами, держреєстраторами;
• участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
• ведення документації з охорони праці;
• ведення документообігу.
Досягнення:
• ведення підприємства з нуля
• оптимізація податків
• вдале проходження 4 перевірок з податковою службою, податковою поліцією, прокуратурою , коли підприємство займалося пасажирськими перевезеннями у м. Києві, результат - мінімальні штрафи, бо як говорить податкова «без штрафів - так не буває» .
• вдале проходження 7 перевірок з Міністерством транспорту ( по ліцензуванню та безпеці дорожнього руху), без штрафів

4. Листопад 2011 року – березень 2013 року - ТОВ «Новий друк» , департамент друку на натуральних тканинах ТМ “VICOSELI”
Посада – начальник департаменту, за сумісництвом (по факту основне)
Діяльність – поліграфія, очолювала штат з 10 чоловік (менеджери 4 чол., виробництво – 6 чол.)
Функціональні обов’язки:
• Запровадження нового напрямку, який перший на ринку України – друк на натуральних тканинах
Досягнення:
Правильне запровадження відповідного напрямку, яке успішно працює і сьогодні.

5. Ведення ФОП, послуги з реєстрації та закриття підприємців, вдале проходження фін моніторингу в банках.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: