Resume from May 13, 2024 File

Галина

Фахівець з кадрів

Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

НЕДАШКІВСЬКА Галина Олександрівна,
Начальник відділу кадрів
очікуваний дохід – від 30 000 грн.
Контакт моб.,E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса: м. Київ, провулок Моторний, буд. 11 кв.110 (р-н проспекту Науки)
42 роки (24 листопада 1979 р.), заміжня, маю дитину – 2006 р.н.
Кадровик: від «кадри «з нуля»» до очолювання відділу з кількістю
підлеглих 15 інспекторів, тому, вважаю себе «бойовою одиницею»,
здатною очолити «буденні походи ввіреного мені війська» або стати пліч
Я о пліч у стрій до кадровиків-побратимів. На мій погляд, власне, це і має
бути ментальною сутністю лідера, де на моїх очах зростатимуть
послідовники, а не просто підлеглі.
Маю успішний досвід представництва у суді.

А ще маю дві публікації на кадровому порталі:
1. https://www.kadrovik.ua/content/retrospektyva-malenkogo-kadrovyka-abo-yak-ne-
zablukaty-u-tenetah-
internetu?fbclid=IwAR0KoMIjZOJVQip5X9Fda6s5IYq0Jvll4Xy2JaEdfRhRNebEHkbyMjtu9
9Y
2. https://www.kadrovik.ua/content/odyn-den-iz-zhyttya-kadrovyka-abo-nesmishni-
zharty-femidy?fbclid=IwAR1H-kdcB-
AIU35QzqmYzRlrNDD4ZqKzKs3FZh6SqSmUxBc8nbPutxQo2tg
та статтю «Один день із життя кадровика, або Несмішні жарти Феміди» у друкованій
формі 2-му (лютневому) номері журналу Кaдровик.ua а також, 1 публікацію у газеті
«КАДРИ І ЗАРПЛАТА» № 5-6 щодо лічильних помилок під назвою "«Хто винен?» і
«Що робити?», або «Практичний розум» за Кантом у кадровій справі"
Маю досвід автоматизації кадрових процесів, роботи з іноземцями (дозволи, посвідки і
т.д.), проходження перевірок. Не боюсь приймати рішення та брати на себе
відповідальність, гіперактивна (в хорошому сенсі цього слова – якщо я бачу, що можна
покращити кадрові процеси та/або процеси в компанії – я не залишусь байдужою і
обов’язкової спробую їх спростити/удосконалити/замінити або виключити, як зайвий
ланцюг) Тобто, ствердно можу заявити, що я: ініціативна, відповідальна і закохана у
те, чим займаюсь (у кадрову справу).
В нещодавньому минулому - «Фахівець-оркестр», який взяв на себе як кадрове
діловодство, так і управління персоналом - хоча б в мінімальному, але необхідному
обсязі. Функції ширші за передбачені кваліфікаційною характеристикою інспектора з
кадрів, але занадто вузькі, аби обіймати посаду менеджера з персоналу.
Маю досвід проведення навчання торгового керівного персоналу з основ трудового
права та кадрового адміністрування
Маю досвід написання ТЗ для локального програмного забезпечення; проведення
повного кадрового аудиту по групам компаній; перехід з програмного забезпечення "1С"
на "Комінтех" юридичної особи з чисельністю штату понад 1900 чол.
18.02.2010р. – 13.05.2010р. - Університет економіки і права "Крок", Учбово-
науковий інститут магістерської підготовки і післядипломної освіти, спеціальність
Освіта «Управлінні персоналом організації», кваліфікація - директор з персоналу.
2000 р. – 2006 р. – Київський національний університет будівництва і архітектури
(заочна форма навчання), спеціальність “водопостачання та водовідведення ”,
кваліфікація - інженер-будівельник.
1994 р.- 1998 р. – Київський механіко-металургійний технікум (очна форма навчання),
спеціальність “Зварювальне виробництво”, кваліфікація – технік-технолог зварювального
виробництва.
19.11.2021-по Фахівець з кадрового адміністрування ТОВ «ПЕРШИЙ УНІВЕРМАГ»
Досвід теперішній час
роботи: 05.04.2021- Фахівець з персоналу Відділу підтримки кадрових процесі, компенсацій та
23.08.2021с пільг ТОВ «БАЙЄР»
02.03.2020 – Начальник відділу кадрів ТОВ «АЙ Кью Оптика» (ЛЮКСОПТИКА)
21.08.2020
21.03.2019- Начальник відділу кадрів ТОВ «ЕКО»
28.12.2019
01.02.2018- Начальник відділу кадрів ТОВ «ФОРА»
23.11.2018
20.03.2017- Інспектор з кадрів (hr generalist) ТОВ "НВК "НОВОПЕЧЕРСЬКА
24.01.2018 ШКОЛА", ГС «ОСВІТОРІЯ» та ряд ФОП-ів..
07.10.2016 р. – Головний фахівець відділу кадрового обліку ТОВ «НОВУС Україна»
03.03.2017 р.
25.05.2010 р. начальник сектору кадрового адміністрування Підприємства з 100%
– 10.10.2016
іноземними інвестиціями «БІЛЛА-Україна»
р.
22.11.2004 р. провідний фахівець з кадрів Товариства з обмеженою відповідальністю
- 15.12.2009
„Белла-Трейд” (з іноземними інвестиціями). Єдиний кадровик.
р.
01.08.2004 р. - 11.10.2004 р. - заступник начальника відділу кадрового
забезпечення Управління кадрів Департаменту управління персоналом
ВАТ “АК “Київводоканал” .
12.02.2002 р. -31.07.2004 р. - заступник начальника відділу кадрів
Департаменту експлуатації водопровідного господарства ВАТ “АК
“Київводоканал”.
01.04.1999 р.- 20.08.2001 р. -11.02.2002р. - інженер 2 категорії відділу паспортизації
11.10.2004 р. Департаменту експлуатації каналізаційного господарства Відкритого
акціонерного товариства ”Акціонерна компанія”„Київводоканал”.
01.09.2000 р. - 19.08.2001 р.- старший інспектор відділу кадрів Підприємства
по експлуатації каналізаційних мереж ДКО “Київводоканал”.
01.04.1999 р. -30.08.2000 р.- обхідник 3 розряду Району експлуатації
каналізаційних мереж № 3 Підприємства по експлуатації каналізаційних
мереж Державного комунального об’єднання „Київводоканал”.
Вільно оперую Кодексом Законів про Працю України (КЗпП).
Знання, Досвід ведення особового складу (8000 чол. ); організація та контроль роботи відділу
навички та кадрів (в підпорядкуванні знаходилось 15 чол.); організація та ведення кадрового
досягнення:
діловодства з «нуля»; оформлення прийому (в тому числі іноземних громадян),
переведення та звільнення працівників, в тому числі: звільнення у зв’язку із
скороченням чисельності працівників, за появу на роботі в нетверезому стані, за прогул,
систему порушень, виходом на пенсію, тощо; розробка посадових інструкцій, положень
про відділи, Правил внутрішнього трудового розпорядку, положення про комерційну та
конфіденційну інформацію тощо; формування і ведення особистих справ працівників;
заповнення, ведення облік та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
надання довідок про теперішню трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів
відпусток працівникам; оформлення листків непрацездатності; ведення табелю обліку
використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
підготовка наказів по кадрам та по основній діяльності (заохочення, відрядження,
оголошення догани та ін.); ведення військового обліку; оформлення пенсій;
представництво у суді та інше.

Деталізація обов'язків (включає але не обмежується):
1. Ведення кадрового діловодства компанії в повному обсязі: (підготовка наказів,
довідок, прийом, переведення, звільнення (в тому числі "проблемні" звільнення: винних
дій працівника, який безпосередньо обслуговує грошові, товарні або культурні цінності,
якщо ці дії дають підставу для втрати довіри; прогул; появи на роботі в нетверезому
стані; виявленої невідповідності працівника займаній посаді або виконуваній роботі
внаслідок недостатньої кваліфікації або стану здоров'я і т. д.), відпустки всіх видів,
ведення трудових книжок, формування особових справ, табелів обліку робочого часу) ;
2. Чіткий моніторинг змін в трудовому законодавстві;
3. Контроль роботи інспекторів з кадрів (11 інспекторів з кадрів)
4. Ведення штатного розкладу по компанії (ЦО, філії);
5. Ведення всіх форм звітності (держ. і внутрішніх);
6. Розробка HR стандартів і процедур (посадових інструкцій, колективного договору,
правил внутрішнього трудового розпорядку, положень для структурних підрозділів);
7. Оформлення дозволів на працевлаштування співробітників - нерезидентів України;
8. Консультація працівників компанії з питань трудового законодавства.
9. Запровадження змінного графіку роботи з підсумованим обліком робочого часу, як
зміну істотних умов праці для певних підрозділів.
10. Автоматизація бази 1С ЗУП 8.3
11. Підготовка документів та заходів щодо реорганізації кількох підприємств шляхом
приєднання:

• підготовка проекту організаційної структури підприємства із зазначенням
структурних підрозділів, посад і кількості працівників, які будуть наявні на
підприємстві на момент приєднання;

• визначення кола осіб, які підпадають під скорочення чисельності чи штату
у зв'язку із реорганізацією, розгляд можливості переведення їх на інші посади
(за наявності вакансій), визначення тієї категорії осіб, звільнення яких взагалі
заборонено, тих, які за законом не можуть бути звільненими, без надання їм
іншого робочого місця та врешті тих осіб, які не мають законних переваг або
пільг і все-таки будуть звільнені з посад у зв'язку із проведенням
реорганізації;

• проведення заходів щодо попередження осіб про реорганізацію установи,
а також можливе звільнення їх з посад у зв'язку з реорганізацією. Одночасне
проведення заходів щодо пропонування переведення осіб на інші вакантні
посади (за їх наявності);

• вручення (надсилання) персональних Повідомлень про реорганізацію
підприємств шляхом приєднання;
12. Аудит договорів матеріально відповідальності (повна індивідуальна та колективна),
та розробка алгоритму стягнень (відшкодування), приведення у відповідність до вимог
КП назв посад та посадових інструкцій в рамках проекту "матеріальна відповідальність
працівників".
13. Розробка ТЗ для автоматизації кадрових процесів що виходять за межі програмного
забезпечення 1С ЗУП, наприклад, чат-бот "Кадровик у кишені" (скорочена назва "КУК")
з надання консультацій що стосуються кадрового адміністрування та трудового
законодавства та ін.
Володіння Російською та українською – вільно.
мовами
Володіння ПК Комп'ютерні навички:
1С: Зарплата + Кадри:7.7; 1-С 8.2 ЗУП; SAP; Ліга-Закон, Payrol HRB, M.E.Doc, Курс-
Школа, Комінтех
Рівень знань Excel – на рівні церковно-приходської школи :) (ф-ція ВПР, зведені таблиці,
злиття даних Excel до Word та ще купка корисних дрібничок).
Хоббі - треккінг, поезія (пишу вірші)
Рекомендації Рекомендації надаються за вимогою
Що очікую? Роботу, на якій я зможу реалізувати себе, як начальника відділу кадрів.
Ділитись є чим. Офіційне працевлаштування в усіх його проявах.
Що є перевагою у виборі роботодавця:
- нормований режим роботи (НЕ БЕЗ відхилень (за потребою), але в межах розумного і
без переходу в «хронічний стан»

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: