Resume from August 10, 2010 PRO

Николай

Инженер телекомуникаций (+препродажная подготовка), 10 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
44 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Ivano-Frankivsk, Kyiv, Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник учебного центра и отдела сертификации

from 04.2010 to now (14 years 1 month)
Телеком Сервис (Телекомунікації, зв'язок)

Назроботка програм курсов для обучения персонала заказчика, сертификация компании.
Препродажная подготовка проэетов по внедрению контакт центров и расширению функционала.

Получение статуса Бизнес партнера компании AVAYA

Education

Государственный Университет Информационно Коммуникационных Технологий (быв. КИС)

АЭС, Киев
Higher, from 1999 to 2003 (3 years 10 months)

Additional information

Професійні навички

•Конфігурування обладнання AVAYA (АТС Definiti, Avaya IP-office), Audiocodes, TELCO, Alcatel-LUCENT, CISCO.
•Інтеграція обладнання різних вендорів за допомогою протоколів Ethernet, Frame Relay, PPP, PPPoE, IP, VoIP (H.323, SIP) та ін.
•Робота з OS Windows 95/98/2000/XP, Unix SCO, Linux Red Head.
•Навички впровадження проектів. (підбір конфігурації обладнання, здатного максимально задовольнити вимоги клієнта (баланс між ціною та можливостями), розробка робочого проекту (вимоги до приміщення, електроживлення, заземлення), встановлення обладнання на площадці клієнта («з нуля»), конфігурування обладнання згідно вимог клієнта та інтеграція нового обладнання в існуючу інфраструктуру (пуско-налагоджувальні роботи), роботи по забезпеченню відмовостійкості системи (five 9 включно), консультації щодо оптимізації роботи контакт центрів (побудова IVR, голосові привітання, інтеграція з базами даних, з CRM та WFO).
•Навички сервісної підтримки. (переналаштування обладнання згідно вимог клієнта, організація автоматичного резервування даних, інтеграція нового обладнання, розмежування прав доступу, організація віддалених робочих місць (road warriors, telewoker, nomad та ін.), пріоритизація трафіку (IP телефонія), діагностування та локалізація несправностей в системі, рішення щодо покращення якості мережі, послуг та ін., урегулювання спірних питань з провайдерами та іншими сторонніми компаніями, які надають чи отримують послуги (експертні оцінки), технічне обслуговування обладнання (заміна фільтрів, акумуляторів)), допомога в адаптації системи звітності Крнтакт-Центру до поставлених вимог .
•Вміння розробляти та викладати курси по навчанню техперсоналу клієнта роботі на новому обладнанні.
•Порядність, відповідальне ставлення до своїх обов’язків, висока здатність до самоосвіти і самовдосконалення, комунікабельність та вміння працювати в команді.
•Мови: українська, російська – вільно, англійська – технічна.

Similar candidates

All similar candidates