Юлия
Помощник руководителя, юрист (кадры), 15 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 37 years
- City:
- Mykolaiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7630957
Work experience
Спеціаліст
from 06.2016 to 03.2021
(4 years 9 months)
Миколаївська місцева прокуратура №1 Миколаївської області, Миколаїв (прокуратура, юриспруденція)
Забезпечення належної організації документообігу згідно з Тимчасовою інструкцією з діловодства в органах прокуратури України (Приймання вхідної кореспонденції, перевірка правильності доставки, цілісності упаковки та наявності усіх документів та додатків, у тому числі зі спеціально визначеної електронної адреси органів прокуратури. Реєстрація вхідної, вихідної і внутрішньої документації у ІС «Система електронного документообігу органів прокуратури України» у встановленому порядку. Вчасна передача документів керівнику прокуратури й оперативним працівникам на розгляд та виконання. Контроль строків виконання документів. Заведення та формування за вказівкою керівника або оперативного працівника наглядових проваджень і справ. Виконання доручень керівника та оперативних працівників прокуратури у межах компетенції. Приймання документів, що потребують відправлення адресатам, перевірка правильності оформлення документів та реєстрація їх у встановленому порядку. Відправка кореспонденції листами.
Виконання окремих завдань з кадрової роботи у сфері державної служби (підготовка проєктів наказів, посадових інструкцій державних службовців окружної прокуратури, ведення особових справ і трудових книжок державних службовців та службовців, складення графіку відпусток, розроблення вимог до претендентів на зайняття вакантних посад державної служби окружної прокуратури, ведення табелів виходу на роботу працівників, підготовка та довідок з місця роботи державних службовців і службовців, опрацювання листів з тимчасової непрацездатності працівників, забезпечення видачі наказів про звільнення, а також належно оформлених трудових книжок, забезпечення проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статі 1 Закону України «Про очищення влади», виконання іншої роботи, пов’язаної із застосуванням законодавства про працю та державну службу).
Забезпечення збереження документів, які передані до архіву та їх впорядкування. Видача документів для тимчасового користування, контроль повернення таких документів. Складання актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду.
Забезпечення обліку і зберігання печаток та штампів.
Спеціаліст І категорії
from 12.2015 to 06.2016
(6 months)
Миколаївська місцева прокуратура №1 Миколаївської області, Миколаїв (прокуратура, юриспруденція)
Забезпечення належної організації документообігу згідно з Тимчасовою інструкцією з діловодства в органах прокуратури України (Приймання вхідної кореспонденції, перевірка правильності доставки, цілісності упаковки та наявності усіх документів та додатків, у тому числі зі спеціально визначеної електронної адреси органів прокуратури. Реєстрація вхідної, вихідної і внутрішньої документації у ІС «Система електронного документообігу органів прокуратури України» у встановленому порядку. Вчасна передача документів керівнику прокуратури й оперативним працівникам на розгляд та виконання. Контроль строків виконання документів. Заведення та формування за вказівкою керівника або оперативного працівника наглядових проваджень і справ. Виконання доручень керівника та оперативних працівників прокуратури у межах компетенції. Приймання документів, що потребують відправлення адресатам, перевірка правильності оформлення документів та реєстрація їх у встановленому порядку. Відправка кореспонденції листами.
Виконання окремих завдань з кадрової роботи у сфері державної служби (підготовка проєктів наказів, посадових інструкцій державних службовців окружної прокуратури, ведення особових справ і трудових книжок державних службовців та службовців, складення графіку відпусток, розроблення вимог до претендентів на зайняття вакантних посад державної служби окружної прокуратури, ведення табелів виходу на роботу працівників, підготовка та довідок з місця роботи державних службовців і службовців, опрацювання листів з тимчасової непрацездатності працівників, забезпечення видачі наказів про звільнення, а також належно оформлених трудових книжок, забезпечення проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статі 1 Закону України «Про очищення влади», виконання іншої роботи, пов’язаної із застосуванням законодавства про працю та державну службу).
Забезпечення збереження документів, які передані до архіву та їх впорядкування. Видача документів для тимчасового користування, контроль повернення таких документів. Складання актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду.
Забезпечення обліку і зберігання печаток та штампів.
Спеціаліст І категорії
from 08.2013 to 12.2015
(2 years 4 months)
Прокуратура Центрального району міста Миколаєва Миколаївської області, Миколаїв (прокуратура, юриспруденція)
Забезпечення належної організації документообігу згідно з Інструкцією з діловодства в органах прокуратури України (Приймання вхідної кореспонденції, перевірка правильності доставки, цілісності упаковки та наявності усіх документів та додатків, у тому числі зі спеціально визначеної електронної адреси органів прокуратури. Реєстрація вхідної, вихідної і внутрішньої документації у ІС ЄССА у встановленому порядку. Вчасна передача документів керівнику прокуратури й оперативним працівникам на розгляд та виконання. Контроль строків виконання документів. Заведення та формування за вказівкою керівника або оперативного працівника наглядових проваджень і справ. Виконання доручень керівника та оперативних працівників прокуратури у межах компетенції. Приймання документів, що потребують відправлення адресатам, перевірка правильності оформлення документів та реєстрація їх у встановленому порядку. Відправка кореспонденції листами.
Виконання окремих завдань з кадрової роботи у сфері державної служби.
Забезпечення збереження документів, які передані до архіву та їх впорядкування. Видача документів для тимчасового користування, контроль повернення таких документів. Складання актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду.
Забезпечення обліку і зберігання печаток та штампів
Оператор комп'ютерного набору
from 05.2007 to 08.2013
(6 years 3 months)
Прокуратура Центрального району міста Миколаєва Миколаївської області, Миколаїв (прокуратура, юриспруденція)
Забезпечення належної організації документообігу згідно з Інструкцією з діловодства в органах прокуратури України (Приймання вхідної кореспонденції, перевірка правильності доставки, цілісності упаковки та наявності усіх документів та додатків, у тому числі зі спеціально визначеної електронної адреси органів прокуратури. Реєстрація вхідної, вихідної і внутрішньої документації у відповідних журналах реєстрації у встановленому порядку. Вчасна передача документів керівнику прокуратури й оперативним працівникам на розгляд та виконання. Контроль строків виконання документів. Заведення та формування за вказівкою керівника або оперативного працівника наглядових проваджень і справ. Виконання доручень керівника та оперативних працівників прокуратури у межах компетенції. Приймання документів, що потребують відправлення адресатам, перевірка правильності оформлення документів та реєстрація їх у встановленому порядку. Відправка кореспонденції листами.
Виконання окремих завдань з кадрової роботи.
Education
Одеська національна юридична академія
«Правознавство»/юрист, Одесса
Higher, from 2003 to 2009 (6 years)
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
Маю знання та досвід у галузі діловодства і роботи з кадрами. Здатна працювати з великим обсягом інформації, швидко навчатися новим видам діяльності, уважна, відповідальна, виконавча, комунікабельна, порядна, тактовна, стресостійка, є бажання працювати. Досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, PowerPoint); навички роботи з Internet (MS Explorer, Opera, Google Chrome) та E-mail, володіння офісною технікою. Маю водійське посвідчення (кат. "В").
Similar candidates
Инспектор отдела кадров, помощник юриста, секретарь-деловод, офис-менеджер
15000 UAH, Mykolaiv, Odesa
Менеджер з персоналу, HR, інспектор відділу кадрів, помічник керівника
Mykolaiv
Помічник керівника, адміністратор рецепції, офіс-менеджер
Mykolaiv
Офіс-менеджер, помічник керівника, інспектор з кадрів, адміністратор
Mykolaiv
Помощник юриста, юрисконсульт, юрист
10000 UAH, Mykolaiv
Оператор ПК, помощник руководителя, офис-менеджер, секретарь
Mykolaiv