Resume from March 6, 2024 PRO

Анастасія

Помічник керівника

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City of residence:
Sofiivska Borshchahivka
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 11.2020 to now (3 years 7 months)
Аспен Фарм, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Бухгалтер

from 03.2018 to 10.2020 (2 years 7 months)
ТОВ КСТ ГРУП УКРАЇНА, Київ (Транспорт, логістика)

Education

Національний Транспортний Університет

Економіка підприємства, Київ
Higher, from 2011 to 2016 (5 years)

Knowledge and skills

Досвідчений користувач: MS Office (Word Exсel Access Power Po Доброзичливість Оперативність Користувач 1С Привітність Відповідальна Цілеспрямована Комунікабельна

Additional information

Особисті якості: Відповідальна, цілеспрямована, доброзичлива, комунікабельна, працьовита, стресостійка, пунктуальна, вмію працювати в колективі, прагну вдосконалювати свої знання, легко навчаюсь.
Володіння мовами: російська - вільно, українська – вільно, англійська – середньо.
Професійні навички: Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point). Планування та організація робочого графіку керівника.
Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, переговорів.
Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника, оперативна передача документів.
Ведення ділового листування.
Прийом та перевірка документів на підпис керівником.

Підготовка інформації, презентацій, звітів.
Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів компанії.
Забезпечення потреб робочого місця керівника та приймальні (контроль наявності канцтоварів, води, продуктів, посуду).
Організація відряджень.
Координація роботи водіїв офісу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: