Resume from January 27, 2022 File

Світлана

Керівник відділу кадрів

Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Р Е З Ю М Е

Овдієнко Світлана Анатоліївна

Керівник кадрової служби

м.Київ пр. Оболонський 18 г
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: Київський інститут
внутрішніх справ,
економіка підприємств,2000 рік

Досвід роботи

На даний час тимчасово не працюю

2007-2017

Відділ кадрової роботи
Київської обласної державної адміністрації

головний спеціаліст, заступник начальника відділу,
начальник відділу
2006-2007
Управління внутрішньої політики
Київської обласної державної адміністрації
головний спеціаліст
2005-2006
Відділ взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи Київської обласної державної адміністрації
головний спеціаліст
2001-2004
ТОВ "Пак Сервіс"
менеджер з оптової торгівлі,заступник директора з виробництва
1995-2000
проходження служби в органах внутрішніх справ

Професійні навички:
Провадження кадрової політики, створення кадрового резерву, планування та контроль роботи підрозділу, проведення конкурсного відбору, підвищення кваліфікації працівників адміністрації, співпраця з контролюючими органами виконавчої влади, розробка нормативних документів, розпоряджень, наказів.
Кадрове діловодство: призначення, переведення, звільнення працівників, формування особових справ, підбір персоналу, адаптація, здійснення оцінювання роботи працівників, атестація.

Додаткова інформація
16.11.76 р.н. (45 років),заміжня, маю доньку 7 років.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: