Resume from May 30, 2024 File

Олена

Начальник відділу кадрів, кадровик

Age:
43 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Brovary, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мільчакова Олена Вікторівна

20.03.1981
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Бровари Київська обл.
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: Знайти постійну роботу, бути затребуваною, мати перспективу професійного росту.

Освіта
Донецький національний університет, Донецьк (Україна), 2003
Факультет економічний, спеціальність Бухгалтерський облік і аудит
Курси підвищення кваліфікації за напрямком «Економіст з фінансової роботи», 2019 р.

Досвід роботи
лютий 2023 – по теперішній час
Начальник відділу кадрів
ТОВ «Альянс Новобуд»
- ведення кадрового діловодства в повному обсязі (декілька ТОВ),
- формування і ведення кадрового діловодства в електронних системах 1С, BAS ERP,
- основи ведення військового обліку (внутрішній, без контактів з ТЦК).

грудень 2019 – червень 2021
Провідний економіст
АТ "Ощадбанк"
- комплексне обслуговування клієнтів – фізичних осіб,
- робота з індивідуальними банківськими сейфами,
- робота в торговому еквайрінгу.

квітень 2011 – червень 2019
Начальник департаменту управління персоналом
ТОВ "ТАР АЛЬЯНС"
- ведення кадрового діловодства в повному обсязі,
- формування і ведення кадрового діловодства в електронній системі 1С,
- пошук персоналу, проведення співбесід, формування бази здобувачів,
- розробка і впровадження організаційно-штатних і кадрових документів, локальних актів підприємства,
- організація процесу навчання і підвищення кваліфікації, перепідготовки персоналу,
- надання розрахунку планових витрат на оплату праці і навчання персоналу,
- складання звітності з обліку кадрів та їх якісного складу та звітності для засновників,
- взаємодія з державними установами (центр зайнятості, управління праці, фонд соціального страхування, статичне управління та інші).
Робота в системі стандартизації ISO.

жовтень 2008 – березень 2011
Інженер з підготовки кадрів
ТОВ "ТАР АЛЬЯНС"
- організація процесу навчання і підвищення кваліфікації, перепідготовки персоналу,
- взаємодія з навчальними закладами, учбовими пунктами,
- формування кадрового резерву підприємства,
- пошук персоналу, проведення співбесід,
- ведення кадрового діловодства,
- розробка і впровадження локальних актів підприємства,
- надання розрахунку планових витрат на навчання персоналу,
- складання звітності з обліку кадрів та їх якісного складу.
Робота в системі стандартизації ISO.

Професійні навички
Досвідчений користувач ПК, офісної техніки, програм 1С, BAS ERP. Маю досвід роботи в міжнародній системі стандартів якості ISO.
Маю водійські права категорії В (стаж водіння з 2003 р.)

Особисті якості
Вмію працювати з людьми. Тактовна, уважна, відповідальна, комунікаційна, швидко навчаюсь.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: