Resume from May 11, 2024 File

Мария

Менеджер по работе с клиентами

Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Давидюк Марія

Контактна інформація:
Дата народження 01.09.1987 (34)
Україна, Київ
Моб. тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-Mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ключові навички:
Досвід управління персоналом (мерчендайзери, ТП)
Постійна робота з великим об’ємом інформації, аналітика
Досвід ведення переговорів та рішення спірних ситуацій
Високий рівень самоорганізації, уважність до деталей
Досвід роботи з національними торговими мережами та вміння будувати партнерські відносини
Управління магазином, реалізація та ведення бізнесу

Досвід роботи:
02.2021-ФОП, власний магазин, формат у дому
02.2015 – 11.2019 ДП «Савсервіс Столиця»
04.2018 – 11.2019 National Key Account Manager Modern Trade (продукти харчування)
Обов’язки:
- Виконання цілей по об’єму продаж, націнці та іншим показникам ефективності по 10-ти ТМ в брендовому портфоліо;
- Робота з існуючими торговими мережами (ЕКО маркет, ВелМарт, Мегамаркет, Пчелка маркет, Wine Time) та залучення нових (ЛотОК, Коло, Велика Кишеня, АЗС Glusco);
- Проведення переговорів, підтримання довготривалих відносин з мережевими замовниками, контроль за виконанням домовленостей, рішення спірних ситуацій;
- Підготовка і проведення річних переговорів з Національними клієнтами (ефективний асортимент, категорійний менеджмент, план по товарообігу, аналіз маржинального доходу, промо активність, знижки та бонуси) відповідно до маркетингових цілей компанії;
- Планування і контроль надходження грошових коштів (перевірка первинних документів для оплати, робота з дебіторською заборгованістю);
- Організація, планування та координація роботи торгових представників структурних підрозділів філій;
- Системна робота за маркетинговим бюджетом, участь у його складанні;
- Щомісячний моніторинг виконання плану продажів та ведення звітності.
Досягнення:
Побудова якісної та кількісної дистрибуції на ввіреній території
Перевиконання плану продажів на 200%

03.2017 – 03.2018 Менеджер по роботі з локальними клієнтами (продукти харчування)
Обов’язки:
- Розробка стратегії роботи відділу продажів, формування планів продажів і контроль їх виконання;
- Обробка замовлень та інформаційна підтримка клієнтів;
- Організація належного обліку, ведення і зберігання документації та звітності;
- Забезпечення контролю та дотримання загальних умов поставок;
- Комерційні переговори з клієнтами та рішення спірних ситуацій;
- Здійснення постійного аналізу інформації, отриманої від відділу маркетингу;
- Проведення заходів з професійного розвитку співробітників, підвищенню їх мотивації;
- Підписання нових контрактів (мережа кіосків А8, Т9, Фарм канал, мережа магазинів Біле Сухе, Літра і т.д.).

09.2016 – 02.2017 Торгівельний представник (роздрібна торгівля (продукти харчування))
Обов’язки:
- Виконання плану і збільшення обсягів продажів;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Розширення клієнтської бази.

02.2015 – 08.2016 Спеціаліст з економічних питань
Обов’язки:
- Ведення актів взаєморозрахунків, факторинг;
- Аналіз собівартості продукції, що імпортується;
- Формування резервів витрат по маркетинговим фондам;
- Оцінка фінансових результатів роботи з ключовими покупцями;
- Порівняльний аналіз фактичних фінансових результатів з фінансовою моделлю в розрізі брендів і розробка практичних рекомендацій;
- Вивчення і аналіз фінансових моделей співпраці з основними постачальниками.

10.2011 – 02.2015 Декретна відпустка
11.2009 – 10.2011 ПАТ «Універсал Банк»
Спеціаліст адміністрування та підтримки Управління адміністрування кредитів роздрібного бізнесу Департаменту розвитку роздрібного бізнесу
Обов'язки:
- Розрахунок заборгованості по кредитних справах для передачі в суд;
- Підготовка довідок і виписок за рахунками заборгованості;
- Обробка та виконання запитів Юридичного Департаменту;
- Підготовка кредитних справ для передачі в Юридичний департамент;
- Дострокового погашення, призупинення відсотків по кредитах в системі банку.

Освіта:
2020 – Бізнес-школа МІМ
2020- LABA, курс Категорійний менеджмент
Вища.
2009 - Національний Авіаційний Університет, Економіка підприємництва, магістр.
Тренінги:
Ведення переговорів; Боротьба з запереченнями; Успішний KAM
Професійні навички:
Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач Microsoft Office, а також iApply, FC-HOST-PROD-NLB, FC-Branch, Scrooge, Intermediate File, Phopebanking, Qualco, Coda, Zoom.
Знання мов: Українська, Російська – вільно, Англійска – pre-intermediate.
Особисті якості:
Високий рівень відповідальності та організованості, стресостійкість. Ініціативна і пунктуальна. Працюю на результат. Прагну до вдосконалення і готова навчатися. Розвинені соціальні навички, вміння працювати в команді.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: