Resume from February 17, 2022 File

Olha

Адміністратор, економіст, помічник керівника, менеджер по роботі з клієнтами

Age:
34 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Щаднєва Ольга Юріївна

Дата народження: 01.12.1989
Місце проживання: м.Запоріжжя, вул. Краматорська буд. 33
Сімейний стан: заміжня, маю доньку
Контактный телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
2006 – 2010 рр. - Класичний приватный університет (КПУ). Факультет: Економічний. Специальность: Фінанси.
Форма навчання: денна. Бакалавр.
1996 – 2006 рр. - ЗОШ № 4 м. Запоріжжя.
Досвід роботи:
25.09.2020 – 22.06.2021 завідувач сектору роздрібного бізнесу на відділенні ПАТ «Державний ощадний банк України».
Посадові обов'язки:
організація та координування роботи сектору роздрібного бізнесу;
супроводження бази вже наявних клієнтів на відділенні в частині якості обслуговування;
забезпечення виконання планів з продажу роздрібних банківських продуктів/послуг;
надання консультацій клієнтам щодо продуктів та програм, які надає банк.
20.09.2019 – 25.09.2020 головний економіст сектору роздрібного бізнесу на відділенні ПАТ Державний ощадний банк України.
Посадові обов'язки:
надання консультацій клієнтам щодо продуктів та програм, які надає банк;
відкриття та обслуговування карткових рахунків;
відкриття кредитних ліній клієнтам;
оформлення кредитів;
залучення депозитів фізичних осіб.
19.12.2011 – 19.03.2014 інспектор кредитний сектора споживчого кредитування м. Запоріжжя ПАТ «Дельта Банк».
Посадові обов'язки:
- залучення клієнтів;
- оцінка кредитоспроможності клієнта;
- перевірка документів;
- підбір кредитної програми;
- оформлення кредитів і кредитних карт;
- післяпродажне обслуговування.
11.07.2011 – 31.08.2011 мерчендайзер відділу продажів ТОВ
«Кримська Горілчана Компанія».
Посадові обов'язки:
- взаємодія з роздрібними магазинами;
- організація рекламних акцій (доставка матеріалів, оформлення залу);
- викладка товару згідно стандартам;
- промоушен;
- контроль залишків.

Додаткова інформація :
Знання мов: українська (досконало), російська (досконало), англійська ( зі словником).
Впевнений користувач ПК.
Особисті якості : Комунікабельність, стресостійкість, позитивний настрій, висока працездатність, пунктуальність, відповідальність, здатність швидко навчатися. Маю гарну пам'ять. Маю прагнення до розвитку, самовдосконалення. Бажаний рівень заробітної плати від 10000 грн.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: