Ярослава
Діловод, офіс-менеджер
- Age:
- 41 years
- City:
- Ivano-Frankivsk
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7825626
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Блиха Ярослава Василівна
Дата народження: 03.04.1983
Місто: Івано-Франківськ
Моб.телефон: [
Освіта:
повна вища
вересень 2001р. – липень 2006р. – Інститут менеджменту та економіки «Галицька академія», спеціальність «менеджмент організації»
Додаткова освіта:
2006 р. – 2008р. – Тренінги, проведені СК «ПЗУ Україна@
Квітень 2016 р. – Корпоративний тренінг «Крос-продажі і робота із запереченнями»
квітень 2019 р. – Корпоративний тренінг «Мистецтво ведення переговорів»
Досвід роботи:
Провідний фахівець з продажів сектору прямих продажів Центру обслуговування клієнтів регіонального офісу у місті Івано-Франківську:
з 01.02.2012р. по 30.11.2021 – ПрАТ СК «ПЗУ Україна», Центр обслуговування клієнтів регіонального офісу м. Івано-Франківськ
Функціональні обов’язки:
Виконання встановленого плану продажів страхових продуктів та заходів щодо збалансованості доходів і витрат відповідального регіонального підрозділу
Активний пошук та встановлення взаємовідносин з новими клієнтами та партнерами
Прийом заяв на страхування, укладання договорів страхування, полісів та підготовка внутрішніх супровідних документів на узгодження умов страхування
Постійне підвищення власної кваліфікації
Контроль за сплатою страхових премій за новими договорами страхування та чергових страхових премій
Постійний моніторинг строків дії договорів страхування клієнтів, своєчасне проведення переговорів та пролонгація договорів страхування
Збір та аналіз комерційних пропозицій та іншої інформації, що стосується діяльності конкурентів
Складання звітності по виконаній роботі та здійснених продажах
Своєчасна передача документів по укладених договорах до відділу ведення інформації і оформлення договорів страхування
Участь у тренінгах та семінарах, що організовує Компанія
Запобігання розголошенню та витоку конфіденційної інформації та інформації з обмеженим доступом у процесі повсякденної діяльності
Провідний фахівець з продажів сектору альтернативних продажів центру обслуговування клієнтів регіонального офісу в м. Івано-Франківськ:
01.06.2010р.- 01.02.2012р. – ВАТ СК «ПЗУ Україна», Центр обслуговування клієнтів Регіонального офісу в м. Івано-Франківськ
Функціональні обов’язки:
Активний пошук та встановлення взаємовідносин з новими клієнтами та партнерами
Прийом заяв на страхування, укладання договорів страхування, полісів та підготовка внутрішніх супроводжувальних документів на узгодження умов страхування
Перевірка повноти надання та достовірності необхідних для укладання договорів страхування документів, наданих клієнтами
Підготовка презентацій та комерційних пропозицій для клієнтів
Здійснення перехресних продажів
Збір та аналіз комерційних пропозицій що стосується діяльності конкурентів
Складання звітності по виконаній роботі та здійснених продажах
Ведення обліку документів та здійснення контролю за їх своєчасним виконанням
Контроль своєчасної передачі документів по укладених договорах страхування до відділу ведення інформації і оформлення договорів страхування
Участь у тренінгах та семінарах, що організовує Компанія
Фахівець з продажу сектору альтернативних продажів центру обслуговування клієнтів регіонального офісу в м.Івано-Франківськ:
з 2007 р. по 01.06.2010р. – ВАТ СК «ПЗУ Україна», Регіональний офіс в м. Івано-Франківськ
Функціональні обов’язки:
Прийом заяв на страхування, укладання договорів страхування, полісів та підготовка внутрішніх супроводжувальних документів на узгодження умов страхування
Моніторинг ринку та конкурентів;
Пошук нових клієнтів та партнерів;
Збір та аналіз комерційних пропозицій що стосується діяльності конкурентів
Складання звітності по виконаній роботі та здійснених продажах
Ведення обліку документів та здійснення контролю за їх своєчасним виконанням
Підготовка презентацій та комерційних пропозицій для клієнтів компанії
Виконання встановленого плану продажів страхових продуктів
Фахівець з продажу Регіонального офісу в м. Івано-Франківськ:
з 10.08.2006р. по 02.04.2007 – ВАТ СК «ПЗУ Україна», регіональний офіс в м.Івано-Франківську
Функціональні обов’язки:
Прийом заяв на страхування, укладання договорів страхування, полісів
Моніторинг ринку та конкурентів;
Пошук нових клієнтів;
Складання звітності по виконаній роботі та здійснених продажах
Менеджер з продажу медичних гіпсобинтів:
21.02.2006р. – 25.05.2006.03.2000р. – ТзОВ «Мібек»
Функціональні обов’язки:
Пошук нових клієнтів;
Моніторинг ринку та конкурентів
Професійні навички:
Досвід роботи з клієнтами та партнерами
Досвід роботи в сфері продаж
Знання страхових продуктів
Знання правила та вимоги до оформлення документів та ведення документообігу
Знання законодавчих актів, нормативних та методичних документів, що стосуються страхової діяльності, внутрішніх нормативних документів компанії;
Досвід колективної роботи
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, чесність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена
Діти: дві дочки , 10 та 8 років
Наявність прав: ні
Можливість відряджень: так
Хоббі: кулінарія, плавання
More resumes of this candidate
Ivano-Frankivsk
Р Е З Ю М Е Блиха Ярослава Василівна Дата народження: 03.04.1983 Місто: Івано-Франківськ Моб.телефон: Освіта: повна вища вересень 2001р. – липень 2006р. – Інститут менеджменту та економіки «Галицька академія...
Similar candidates
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, діловод, асистент, помічник керівника
Ivano-Frankivsk
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, діловод, секретар
15000 UAH, Ivano-Frankivsk
Офіс-менеджер, діловод, помічник керівника, спеціаліст з навчання і розвитку (персонально)
Ivano-Frankivsk
Менеджер з документообігу, діловод
20000 UAH, Ivano-Frankivsk, Kyiv
,
more 6 cities
Офіс-менеджер, адміністратор, керуючий, помічник директора
18000 UAH, Ivano-Frankivsk
Офіс-менеджер, рекрутер, помічник керівника
11000 UAH, Ivano-Frankivsk, Remote