Resume from June 5, 2024 File

Ярослава

Офіс-менеджер

Age:
41 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Р Е З Ю М Е
Блиха Ярослава Василівна
Дата народження: 03.04.1983
Місто: Івано-Франківськ Моб.телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: повна вища
вересень 2001р. – липень 2006р. – Інститут менеджменту та економіки «Галицька академія», спеціальність «менеджмент організації»
Додаткова освіта:
2006 р. – 2008р. – Тренінги, проведені СК «ПЗУ Україна@
Квітень 2016 р. – Корпоративний тренінг «Крос-продажі і робота із запереченнями» квітень 2019 р. – Корпоративний тренінг «Мистецтво ведення переговорів»
Досвід роботи:
З 17.08. по теперішній час – ТОВ «Прикарпатенерготрейд», інженер відділу по роботі з Центрами обслуговування клієнтів
З 09.02.2023 по серпень 2023р. – ТДВ «Івано-Франківський хлібокомбінат», фахівець з прийому замовлень контакт-центру.
Функціональні обовязки: прийом та обробка замовлень, формування звітності.
З 04.01.2022 по грудень 2022 р – клієнтський простір «104 юа»(АТ «Івано-Франківськгаз»), фахівець з обслуговування клієнтів (рецепція).
Функціональні обовязки: надання консультацій клієнтам стосовно розрахунків за спожитий газ, супровід і допомога у оформленні договорів.

Провідний фахівець з продажів сектору прямих продажів Центру обслуговування клієнтів регіонального офісу у місті Івано-Франківську:
з 01.02.2012р. по 30.11.2021 – ПрАТ СК «ПЗУ Україна», Центр обслуговування клієнтів регіонального офісу м. Івано-Франківськ
Функціональні обов’язки:
• Виконання встановленого плану продажів страхових продуктів та заходів щодо збалансованості доходів і витрат відповідального регіонального підрозділу
• Активний пошук та встановлення взаємовідносин з новими клієнтами та партнерами
• Прийом заяв на страхування, укладання договорів страхування, полісів та підготовка внутрішніх супровідних документів на узгодження умов страхування
• Постійне підвищення власної кваліфікації
• Контроль за сплатою страхових премій за новими договорами страхування та чергових страхових премій
Провідний фахівець з продажів сектору альтернативних продажів центру обслуговування клієнтів регіонального офісу в м. Івано-Франківськ:
01.06.2010р.- 01.02.2012р. – ВАТ СК «ПЗУ Україна», Центр обслуговування клієнтів Регіонального офісу в м. Івано-Франківськ
Функціональні обов’язки:
• Активний пошук та встановлення взаємовідносин з новими клієнтами та партнерами
• Прийом заяв на страхування, укладання договорів страхування, полісів та підготовка внутрішніх супроводжувальних документів на узгодження умов страхування
• Перевірка повноти надання та достовірності необхідних для укладання договорів страхування документів, наданих клієнтами
• Підготовка презентацій та комерційних пропозицій для клієнтів
• Здійснення перехресних продажів
• Збір та аналіз комерційних пропозицій що стосується діяльності конкурентів
• Складання звітності по виконаній роботі та здійснених продажах
• Ведення обліку документів та здійснення контролю за їх своєчасним виконанням
• Контроль своєчасної передачі документів по укладених договорах страхування до відділу ведення інформації і оформлення договорів страхування
• Участь у тренінгах та семінарах, що організовує Компанія
Фахівець з продажу сектору альтернативних продажів центру обслуговування клієнтів регіонального офісу в м.Івано-Франківськ:
з 2007 р. по 01.06.2010р. – ВАТ СК «ПЗУ Україна», Регіональний офіс в м. Івано-Франківськ Функціональні обов’язки:
• Прийом заяв на страхування, укладання договорів страхування, полісів та підготовка внутрішніх супроводжувальних документів на узгодження умов страхування
• Моніторинг ринку та конкурентів;
• Пошук нових клієнтів та партнерів;
• Збір та аналіз комерційних пропозицій що стосується діяльності конкурентів
• Складання звітності по виконаній роботі та здійснених продажах
• Ведення обліку документів та здійснення контролю за їх своєчасним виконанням
• Підготовка презентацій та комерційних пропозицій для клієнтів компанії
• Виконання встановленого плану продажів страхових продуктів
Фахівець з продажу Регіонального офісу в м. Івано-Франківськ: з 10.08.2006р. по 02.04.2007
– ВАТ СК «ПЗУ Україна», регіональний офіс в м.Івано-Франківську
Функціональні обов’язки:
• Прийом заяв на страхування, укладання договорів страхування, полісів
• Моніторинг ринку та конкурентів;
• Пошук нових клієнтів;
• Складання звітності по виконаній роботі та здійснених продажах Менеджер з продажу медичних гіпсобинтів:
21.02.2006р. – 25.05.2006.03.2000р. – ТзОВ «Мібек»
Функціональні обов’язки:
• Пошук нових клієнтів;
• Моніторинг ринку та конкурентів Професійні навички:
• Досвід роботи з клієнтами та партнерами
• Досвід роботи в сфері продаж
• Знання страхових продуктів
• Знання правила та вимоги до оформлення документів та ведення документообігу
• Знання законодавчих актів, нормативних та методичних документів, що стосуються страхової діяльності, внутрішніх нормативних документів компанії; -Досвід колективної роботи.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, чесність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена
Діти: дві дочки , 13 та 11 років
Наявність прав: так
Можливість відряджень: ні

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: