Resume from March 17, 2022 PRO

Дмитро

Інженер комп'ютерних систем та мереж

Employment:
Full-time.
Age:
26 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Chernivtsi, Ivano-Frankivsk, Lutsk, Lviv, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

NOC

from 09.2020 to now (3 years 9 months)
Интернет-оператор «ПАУТИНА», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Підтримка працездатності сервісів IPTV та кабельного телебачення
оператора:
• Комунікація з постачальниками у випадках: непрацездатності потоків,
потреби додавання нових і тд.
• Робота з медіасерверами Cesbo Astra на базі Ubuntu (прийом,
резервування, відправка потоків). Є досвід конфігурування такого
серверу з нуля.
• Робота з DVB платформою. Є досвід конфігурування
з нуля.
- Підтримка актуальності списку хостів в системі моніторингу Zabbix:
• Додавання готових темплейтів для вирішення потреб моніторингу.
• Незначна зміна темплейтів для вирішення потреб моніторингу, якщо
не вдалось знайти готове рішення.
• Додавання хостів.
- Підтримка актуальності топології в системі моніторингу NView NNM:
• Відображення топології мережі побудованої за технологією GPON.
• Додавання активного та пасивного обладнання на карту топології.
• Налаштування відправлень сповіщень на Email.
- Підтримка працездатності сервісу відеонагляду на базі Bluecherry DVR.
• Додавання камер.
• Періодична перевірка правильності ротації файлів та можливість їх
відтворень.
- Робота з мережевим обладнанням оператора (комутатори: Cisco, D-link,
Edge Core, Raisecom).
• Налаштування для встановлення (планового і аварійного).
• Зміна конфігурації вже встановлених.
- Робота з системами безперебійного живлення:
• Складання комплектів та підготовка їх до встановлення.
• Тестування працездатності комплектів, що вже були у використанні.
• Налаштування пристроїв віддаленого моніторингу та управління
PING3.
- Прийняття ескалацій від колег з меншим рівнем компетенції та суміжних
відділів.
- Моніторинг працездатності послуг, що надаються корпоративним
клієнтам та партнерам. Взаємодія з ними по телефону або через Email у
випадку появи інцидентів.

Інженер технічної підтримки користувачів

from 07.2018 to 09.2020 (2 years 2 months)
Интернет-оператор «ПАУТИНА», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Технічна підтримка клієнтів компанії (сервіси Інтернет, ТВ). Спілкування
телефоном, Email, Telegram, Facebook.
- Моніторинг мережі передачі даних (системи моніторингу Zabbix, Nagios,
Cacti).
- Контроль проведення планових і аварійних робіт.
- Налаштування клієнтського мережевого обладнання (роутери,
медіаплеєри і тд.).
- Координація дій по усуненню проблем із клієнтськими сервісами.
- Ескалація інцидентів та аварій відповідальним спеціалістам.
- Опрацювання тікетів в білінговій системі.

Education

Державний університет телекомунікацій

«Телекомунікації та радіотехніка», Київ
Higher, from 2020 to 2022 (2 years)

НТУУ «Київський політехнічний інститут» ім. Ігоря Сікорського

«Радіосистемна інженерія», Київ
Unfinished higher, from 2017 to 2020 (3 years)

ДВНЗ «Київський електромеханічний коледж»

Київ
Secondary, from 2013 to 2017 (4 years)

Additional education and certificates

Green Forest (A1)

2022, 6 місяців

Language proficiencies

  • Russian — advanced
  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: