• PRO

Юлія

Бухгалтер (ФОП)

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Ivano-Frankivsk, Khmelnytskyi, Kyiv, Lutsk, Lviv, Remote, Rivne, Uzhhorod, Vinnytsia, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Аналітик (підтримка користувачів 1с: Підприємство/Bas)

from 05.2018 to 11.2020 (2 years 6 months)
ТОВ "Українські інтелектуальні технології", Київ (IT)

1. Аналіз, систематизація та вирішення питань клієнтів.
2. Консультування та навчання користувачів 1С:Підприємство/BAS;
3. Робота із запитами користувачів 1С:Підприємство/BAS та їх формалізація;
4. Тестування готових доопрацювань по 1С:Підприємство/BAS та здача готової роботи замовнику.
5. Написання інструкцій для користувачів;
6. Внесення пропозицій по покращенню існуючих систем 1С:Підприємство/BAS та розробці нових механізмів.
7. Постановка задач програмісту по розробці, доопрацювання програмних продуктів 1С:Підприємство/BAS
8. Прийняття участі в проектній роботі по автоматизації підприємства: обстеження, оформлення вимог автоматизації підприємства, супровід розробки поставлених задач, тестування.

Головний бухгалтер (сумісництво)

from 08.2017 to 03.2018 (7 months)
ТОВ "Фестокор Україна", Київ (Торгівля)

1. Повне ведення бухгалтерського і податкового обліку в програмі 1С Підприємство 8.2 (УТП);
2. Робота з первинною документацією;
3. Оформлення та облік імпортних операцій;
4. Звірка взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
5. Проведення банківських операцій, робота з клієнт банком;
6. Нарахування заробітної плати (до 5 чоловік), робота з зарплатним проектом.
7. Подання звітності в податкові органи.

Бухгалтер

from 11.2014 to 03.2018 (3 years 4 months)
ТОВ "Файдаль Україна", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Оформлення та проведення первинної документації в 1С 7.7 (рахунки, видаткові накладні, акти, податкові накладні, накладні на повернення, розрахунок коригувань, довіреності на повернення товару). Проведення складської первинної документації (пересортиці, складські переміщення).
2. Контроль документообігу (повернення оригіналів документів від контрагентів, перевірка правильності оформлення первинних документів);
3. Облік експортних операцій;
4. Звірка взаєморозрахунків із покупцями, складання актів звірок;
5. Реєстрація податкових накладних та коригувань у програмі M.E.Doc;
6. Участь у щомісячному проведенні інвентаризації, бухгалтерська звірка залишків товару на складі.
7. Проведення цінової переоцінки товару.
8. Складання внутрішньої звітності для керівника.

Бухгалтер-економіст

from 03.2012 to 08.2014 (2 years 5 months)
ТОВ "Боровков Прінт", Київ (Виробництво рекламно-сувернірної продукції)

1. Облік первинної бухгалтерії (прихід, витрата матеріалів), відстеження наявності та правильності оформлення документів первинної бухгалтерії. Виписка довіреностей.
2.Клієнт-банк (відстеження платежів за поточним рахунком).
3. Упорядкування планів продажів на поточний місяць.
4. Аналіз діяльності підприємства за різні періоди часу. 5.Оперативний контроль реалізації продукції. Організація транспортування вантажів. Ведення графіку відвантаження.
6.Робота з контрагентами підприємства з питань здійснення своєчасних оплат за товари та послуги; складання актів-звірок; складання та реєстрація договорів (оренди, поставок, фінансової допомоги та ін.). Аналіз дебіторської/кредиторської заборгованості.
7.Складання бюджетів.
8. Облік заробітної плати.
9. Складання та здавання звітності з ПДВ, здавання звітності із заробітної плати, складання статистичної звітності.
10. Діловодство.

Education

НАУ

Міжнародне право, Київ
Higher, from 2014 to 2016 (2 years)

Київський економічний інститут менеджменту

Фінанси, Київ
Higher, from 2009 to 2012 (3 years)

Київський коледж нерухомості

Біржова діяльність, Київ
Specialized secondary, from 2006 to 2009 (3 years)

Additional education and certificates

Курсор. Головний бухгалтер

2011

Genius Marketing. Бухгалтер ФОП

2022

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • 1С:Підприємство
  • Бухгалтерський облік
  • 1С УТП
  • BAS
  • Google Sheets
  • Google

Additional information

Особисті якості: комунікабельність, націленість на результат, пунктуальність, стійкість до стресів, прагнення до професійних досягнень. Здатна працювати як самостійно, так і в команді. Гарні організаторські можливості. Вміння швидко оцінювати ситуацію та розставляти пріоритети.
Уміння приймати рішення та нести за них відповідальність.
Вміння вести ділове листування.
Аналітичний склад розуму, системне мислення.

Додаткова інформація: Знання англійської на рівні Intermediate. Маю права водія категорії «В».

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: