Resume from April 6, 2023 File

Каріна

Менеджер з продажу, лідогенератор, асистент, помічник

Age:
23 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Постернак Каріна Юріївна
Дата народження: 17.11.2000

Місто: Хмельницький

Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Вайбер/Телеграм [open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Запорізький Національний Університет. Факультет іноземної
філології.Спеціальність-середня освіта(українська і англійська мови).

Курси:
червень 2019 р. — Курси «Бровіст», м. Запоріжжя.

Досвід роботи:

Інструктор дитячого клубу.

січень 2018 р. – листопад 2019 р, FITHAUS - мережа фітнес клубів, м. Запоріжжя.

Функціональні обов’язки:

- Чергування в дитячій кімнаті;
- Проведення дитячих занять: коригуючі, танцювальні, розвиваючі, творчі;
- Організація заходів для дітей.

Лідогенератор

Квітень 2020 р. – липень 2020 р. ІT-компанія Display:none team, м. Запоріжжя.

Функціональні обов’язки:

- Робота над кількома вимогами та керування кількома клієнтами відносини;
- Базовий розвиток бізнесу;
- Спілкування з клієнтами, конкурентами, постачальниками, професіоналами організації
та ін., щоб бути в курсі тенденцій промисловості та бізнесу;
- Робота з CRM (Hubspot);
- Бухгалтерський пошук;
- Розвиток відносин із клієнтами в Північній Америці та детальна консультація.

Менеджер з продажу

Липень 2020 р. –2023р. Інтернет магазин рукоділля Candy Yarn, м. Запоріжжя.

Функціональні обов’язки:

- пошук нових клієнтів;
- підтримання існуючої клієнтської бази;
- Інтернет продажів (продаж товару, ведення замовлень, оновлення даних, проведення
консультацій);
-проведення рекламних акцій;
- відстеження платіжних документів;
- організація оптових продажів.

Професійні навички:

— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет,1С, CRM (Hubspot
)соц.мережі);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички Інтернет продажу;
— складання розкладу та графіків роботи;
— організація навчання персоналу;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;— Знання мов: українська — рідна; російська –
вільно володію; англійська – початковий рівень.

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами
інформації, ініціативність, порядність, відповідальність, комунікабельність,
пунктуальність,швидке навчання.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: неодружена.
Можливість відряджень: так.
Хобі: спорт (плавання,волейбол,фітнес), іноземні мови.
Діти: ні.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: