Резюме від 6 квітня 2023 Файл

Каріна

Менеджер з продажу, лідогенератор, асистент, помічник

Вік:
23 роки
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Постернак Каріна Юріївна
Дата народження: 17.11.2000

Місто: Хмельницький

Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Вайбер/Телеграм [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Запорізький Національний Університет. Факультет іноземної
філології.Спеціальність-середня освіта(українська і англійська мови).

Курси:
червень 2019 р. — Курси «Бровіст», м. Запоріжжя.

Досвід роботи:

Інструктор дитячого клубу.

січень 2018 р. – листопад 2019 р, FITHAUS - мережа фітнес клубів, м. Запоріжжя.

Функціональні обов’язки:

- Чергування в дитячій кімнаті;
- Проведення дитячих занять: коригуючі, танцювальні, розвиваючі, творчі;
- Організація заходів для дітей.

Лідогенератор

Квітень 2020 р. – липень 2020 р. ІT-компанія Display:none team, м. Запоріжжя.

Функціональні обов’язки:

- Робота над кількома вимогами та керування кількома клієнтами відносини;
- Базовий розвиток бізнесу;
- Спілкування з клієнтами, конкурентами, постачальниками, професіоналами організації
та ін., щоб бути в курсі тенденцій промисловості та бізнесу;
- Робота з CRM (Hubspot);
- Бухгалтерський пошук;
- Розвиток відносин із клієнтами в Північній Америці та детальна консультація.

Менеджер з продажу

Липень 2020 р. –2023р. Інтернет магазин рукоділля Candy Yarn, м. Запоріжжя.

Функціональні обов’язки:

- пошук нових клієнтів;
- підтримання існуючої клієнтської бази;
- Інтернет продажів (продаж товару, ведення замовлень, оновлення даних, проведення
консультацій);
-проведення рекламних акцій;
- відстеження платіжних документів;
- організація оптових продажів.

Професійні навички:

— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет,1С, CRM (Hubspot
)соц.мережі);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички Інтернет продажу;
— складання розкладу та графіків роботи;
— організація навчання персоналу;
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;— Знання мов: українська — рідна; російська –
вільно володію; англійська – початковий рівень.

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами
інформації, ініціативність, порядність, відповідальність, комунікабельність,
пунктуальність,швидке навчання.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: неодружена.
Можливість відряджень: так.
Хобі: спорт (плавання,волейбол,фітнес), іноземні мови.
Діти: ні.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: