Resume from April 26, 2024 PRO

Юлія

Заступник директора, помічник керівника, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор відділу адміністраторів мобільного реагування

from 04.2020 to 06.2022 (2 years 2 months)
Департамент (Центр) надання адміністративних послуг м. Київ, Київ (Державні організації)

надання адміністративних послуг згідно з їх переліком (прийом та реєстрація заяв та їх передача на опрацювання відповідним органам влади, посадовим особам; видача результату споживачеві послуги); call-центр

Провідний інспектор відділ контролю документообігу

from 05.2017 to 03.2020 (2 years 10 months)
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, Київ (Державні організації)

Робота з документами в програмі SED. Підготовка проекту номенклатури справ, Реєстрація звернень громадян, інформаційних та публічних запитів, депутатських запитів, долучень, службових записок, наказів тощо. Архівування документації.

Заступник деректора

from 08.2014 to 11.2016 (2 years 3 months)
Приватне акціонерне товариство "АБС-УКР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Служба Замовника, підготовка та отримання дозвільної документації, погодження з держустановами, робота з Генпідрядниками, підготовка та проведення переговорів , контроль за службою експлуатації гуртожитку, робота з держустановами: Київенерго, Київводоканал, КМДА та інше. Підготовка та укладання договорів, контроль діяльності товариства, контроль роботи підлеглих

Начальник департаменту по фінансовій роботі

from 05.2012 to 08.2014 (2 years 3 months)
Приватне акціонерне товариство "АБС-УКР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення фінансового, бухгалтерського, податкового обліку, контроль за виконанням бухгалтерських та податкових звітів, підготовка бухгалтерських, моніторинг змін в податковому законодавстві.

Головний бухгалтер

from 04.2011 to 05.2012 (1 year 1 month)
Приватне акціонерне товариство "АБС-УКР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Контроль за всіма ділянками бухгалтерії, здача фінансової, статистичної, налогової звітності, приймання та оформлення на роботу співробітників товариства, ведення кадрового обліку (складання штатного розпису, накази, оформлення особових карток, трудових книжок та інше

Ділознавець

from 11.2007 to 04.2011 (3 years 5 months)
Приватне акціонерне товариство "АБС-УКР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Організація роботи офісу, прийом відвідувачів, ведення загального та кадрового діловодства, забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами, переклад текстів (російська/українська мови), контроль за виконанням службових документів виконавцями, листування з органами місцевої влади, робота з держорганами, укладання договорів, отримання дозволів тощо, обробка вхідної, вихідної документації, реєстрація документів в електронній базі.

Директор регіонального представництва

from 01.1999 to 08.2000 (1 year 7 months)
ТОВ "Фірма "Лінда", Алушта (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація товариства з нуля. Отримання ліцензій, укладання договорів, управління фінансово-економічной діяльністю товариства, розробка стратегії розвитку компанії, робота з держустановами, проведення ділових переговорів та зустрічей, формування бюджету, атестація персоналу

Education

Кримський інститут бізнесу

Міжнародна економіка, Сімферополь
Higher, from 1995 to 2001 (6 years)

Additional education and certificates

Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова, курси підвищення кваліфікацій з іноземної мови (анг.)

2013

Взаємодія органів державної влади з громадськістю

2019

Актуальні питання надання адміністративних послуг

2020

Практичні аспекти надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин

2020

Цифрова грамотність

2020

Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ ЗІ СТАНДАРТІВ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ)

2021, рівні вільного володіння другого ступеня

Цифрограм для держслужбовців, рівень цифрової грамотності С1

2021

Доступ до публічної інформації

2021

Відкриті дані для держаних службовців

2021

Державним службовцям про державну службу

2021

Доступ до публічної інформації: від А до Я

2021

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Email ЛІГА:ЗАКОН Skype Instagram Google Документообіг Viber СЕД

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Досвід управління персоналом, організація роботи та контроль за виконанням поставлених завдань співробітниками товариства, отримання дозвільної документації, підготовка договірної документації, представництво в державних органах, органах місцевого самоврядування. Шкідливих звичок не маю. Є син 2000 р.н. Згідна до відряджень. Ділові якості: Порядність , стресостійкість, проблеми вирішую шляхом перемовин, чесність , відповідальність , комунікабельність , пунктуальність , ініціативність , акуратність в роботі , орієнтація на досягнення позитивного результату , ретельність і уважність при виконанні поставлених завдань .

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: