Артем
Technical support specialist, 16 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 28 years
- City:
- Vinnytsia
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8188394
Work experience
Middle technical support specialist
from 07.2019 to 02.2022
(2 years 7 months)
IT X100, Київ (IT)
Професійне резюме
Спеціаліст технічної підтримки з досвідом від 2 років. Досвід підтримки серверів, сервісів і додатків. На Windows Server і Linux. Налагодження мереж, IP телефонія, робота з CRM різного походження, Jira, віддалене налаштування MikroTik, IP камери, робота з Firebase, Microsoft Azure, робота з серверами та AD, bitrix24, mango, octel, Microsoft Office, Azure, SharePoint, PowerBI, робота з аналітичними кубами та їх налаштування, моніторинг в Grafana, Zabbix, Dude, робота в HelpDesk.
Освіта
Донецьке вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі. Присвоєно кваліфікацію: Кухар 4 розряду.
Володіння мовами: англійська - А2, українська - рідна, російська - рідна.
Технології та інструменти
Операційні системи (Windows, Linux, MacOS)
Розподілені системи, мережеві протоколи, засоби фільтрації мережевого трафіку (DNS, DHCP, TCP / IP, OpenVPN, Ethernet, FTP, брандмауер тощо)
Інструменти моніторингу, журналювання та журналювання (VMWare, VirtualBox, Zabbix, Grafana, Dude)
Хмарні технології (Microsoft Azure, Google Cloud Platform)
Мови програмування (HTML, C++, Java)
Система відстеження помилок (Jira)
Проекти (або компанії):
IT X100
Тривалість
2 роки і 7 місяців
опис
Підтримка ресторанного бізнесу. Робота з серверами компанії, торговим обладнанням, камерами, мережами та підтримкою колл-центру. Контроль безперебійної роботи сервісів та швидке усунення несправностей. Розробка нового програмного забезпечення для бізнесу.
Команда
250+
Позиція в цьому проекті
Спеціаліст технічної підтримки
Обов'язки
Підтримка послуг і торгових точок компанії. Підтримка співробітників компанії, надання їм необхідних прав і привілеїв.
Технології та інструменти, що використовуються в цьому проекті
1C, CRM, Jira, Jetty, IIKO, IP-телефонія, Firebase, Ubuntu, Linux, MacOS, Windows Server і AD, bitrix24, Mango, Microsoft Office, Azure, Sharepoint, PowerBI, HelpDesk, VMWare Horizon, Zabbix, Grafana, Dude, Jira, WinBox.
Менеджер з продажу
from 04.2018 to 05.2019
(1 year 1 month)
КомТех, Костянтинівка (Комп'ютерна техніка та її обслуговування.)
Продаж та обслуговування компьютерної техніки
Additional education and certificates
Веб дизайн та 3D моделювання
2010, 12 місяців
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Similar candidates
Спеціаліст Service Desk
19000 UAH, Vinnytsia
Technical support specialist
Vinnytsia
Technical support specialist
Vinnytsia
Системний адміністратор, спеціаліст з підтримки користувачів (Technical Support)
Vinnytsia, Remote
Customer support specialist
Vinnytsia, Dnipro
,
more 6 cities