Ukraine's #1 job site
- File
Наталія
Оператор call-центру, начальник відділу сервісного обслуговування клієнтів
- Age:
- 48 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8204459/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Некрасова Наталія Вікторівна
дата народження 04.11.1975
Контактний телефон [open contact info ](look above in the "contact info" section)
ел. адреса [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Адреса проживання Київ, вул. Полярна 8Д кв 48
Головний контролер відділів продажу
Будівельна компанія «Сага -Девелопмент»
час роботи: листопад 2019- березень 2022
Обов’язки:
Написання та супровід інструкцій, декретів, технічних карт для роботи окремих підрозділів та взаємодії підрозділів ( менеджерів відділів продажів, керівників відділів продажів, контролерів, pre-sales тощо)
Написання та контроль скриптів для менеджерів відділу продажів та контролерів.
Прослуховування всіх первинних вхідних/вихідних дзвінків менеджерів, на використання скриптів, оцінювання в гугл таблиці, по результатам яких була розроблена матеріальна мотивація менеджерів або покарання (KPI).
Здійснювання дзвінків клієнтам, які відвідали відділи продажу, використання скриптів, виявлення настрою клієнтів, що сподобалось, що треба змінити в роботі.
Перевірка на дотримання вимог інструкцій компанії, при оформленні менеджерами угоди в CRM Bitrix 24, на різних етапах ведення угоди в системі, перевірка на здійснення обов’язкових дзвінків, листування з клієнтами з під угоди менеджерами відділів продажу.
Проведення навчання з менеджерами відділів продажів, обговорення помилок в роботі, консультацій щодо поліпшення використання та зміни скриптів.
Об’єм роботи - контроль до 30 осіб.
Транспортна компанія « ТАХІ 579»
Менеджер по роботі з клієнтами (заступник начальника відділу по роботі з клієнтами)
час роботи вересень 2017 - листопад 2019
Обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків від клієнтів з «проблемою». Фіксування проблеми для вирішення в CRM Bitrix 24. З’ясування та вирішення «проблеми» шляхом зв’язку з водіями, адміністраторами водіїв. Обов’язково фінальний дзвінок клієнту з вибаченнями, з пропозицією бонусів, або роз’яснення щодо правил компанії і неможливості компенсацій.
Здійснення дзвінків клієнтам з новими послугами компанії, з різного видами тестів, повернення клієнтів, які довго не користувалися послугами компанії.
Прийом водіїв на роботу, фіксація авто і документів.
Супровід мобільного додатку та листування з клієнтами в гарячій лінії, різними месенджерами, та телефону. Фіксація клієнтської проблеми та вирішення її з IT менеджерами. Зв’язок з клієнтом з вирішеною проблемою.
Розробка скриптів та перевірка на дотримання менеджерами. Розробка КРІ.
Об’єм роботи - контроль до 8 осіб.
Менеджер з продажу
«Райське джерело» (доставка води)
час роботи: квітень 2016 - вересень 2017
Обов’язки:
Здійснення вихідних дзвінків клієнтам, уточнення заказів, дзвінки «холодні» с запропонуванням користуватися продукцією, листування з клієнтами в месенджерах.
Фіксація проблем, які виникли з доставкою, або з оплатою, формування запиту в CRM системі та передача для вирішення в інший підрозділ.
Ведення обліку в розрізі клієнтів, формування накладних тощо.
Банки (банківська система)
«Промінвестбанк», «Укрсоцбанк», «Д-М банк», «Актив-Банк», «Банк Перший», «Кредит Оптіма Банк»
Час роботи – 1994 -2015рік
Від менеджера по роботі з клієнтами до керівника Управління валютного контролю.
Об’єм роботи - контроль до 50 осіб.
Навчання:
Київський славістичний університет, фінанси та аудит.
Вища освіта : 1996-2002 диплом бакалавра та диплом спеціаліста.
Про мене:
Пунктуальність, амбітність, уважність, висока працездатність 24/7, комунікабельність, ініціативність, стресостійкість, легко знаходжу спільну мову з людьми.
«Нести у світ щастя, бути щасливим самому».
Знання мов: українська, російська.
дата народження 04.11.1975
Контактний телефон [
ел. адреса [
Адреса проживання Київ, вул. Полярна 8Д кв 48
Головний контролер відділів продажу
Будівельна компанія «Сага -Девелопмент»
час роботи: листопад 2019- березень 2022
Обов’язки:
Написання та супровід інструкцій, декретів, технічних карт для роботи окремих підрозділів та взаємодії підрозділів ( менеджерів відділів продажів, керівників відділів продажів, контролерів, pre-sales тощо)
Написання та контроль скриптів для менеджерів відділу продажів та контролерів.
Прослуховування всіх первинних вхідних/вихідних дзвінків менеджерів, на використання скриптів, оцінювання в гугл таблиці, по результатам яких була розроблена матеріальна мотивація менеджерів або покарання (KPI).
Здійснювання дзвінків клієнтам, які відвідали відділи продажу, використання скриптів, виявлення настрою клієнтів, що сподобалось, що треба змінити в роботі.
Перевірка на дотримання вимог інструкцій компанії, при оформленні менеджерами угоди в CRM Bitrix 24, на різних етапах ведення угоди в системі, перевірка на здійснення обов’язкових дзвінків, листування з клієнтами з під угоди менеджерами відділів продажу.
Проведення навчання з менеджерами відділів продажів, обговорення помилок в роботі, консультацій щодо поліпшення використання та зміни скриптів.
Об’єм роботи - контроль до 30 осіб.
Транспортна компанія « ТАХІ 579»
Менеджер по роботі з клієнтами (заступник начальника відділу по роботі з клієнтами)
час роботи вересень 2017 - листопад 2019
Обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків від клієнтів з «проблемою». Фіксування проблеми для вирішення в CRM Bitrix 24. З’ясування та вирішення «проблеми» шляхом зв’язку з водіями, адміністраторами водіїв. Обов’язково фінальний дзвінок клієнту з вибаченнями, з пропозицією бонусів, або роз’яснення щодо правил компанії і неможливості компенсацій.
Здійснення дзвінків клієнтам з новими послугами компанії, з різного видами тестів, повернення клієнтів, які довго не користувалися послугами компанії.
Прийом водіїв на роботу, фіксація авто і документів.
Супровід мобільного додатку та листування з клієнтами в гарячій лінії, різними месенджерами, та телефону. Фіксація клієнтської проблеми та вирішення її з IT менеджерами. Зв’язок з клієнтом з вирішеною проблемою.
Розробка скриптів та перевірка на дотримання менеджерами. Розробка КРІ.
Об’єм роботи - контроль до 8 осіб.
Менеджер з продажу
«Райське джерело» (доставка води)
час роботи: квітень 2016 - вересень 2017
Обов’язки:
Здійснення вихідних дзвінків клієнтам, уточнення заказів, дзвінки «холодні» с запропонуванням користуватися продукцією, листування з клієнтами в месенджерах.
Фіксація проблем, які виникли з доставкою, або з оплатою, формування запиту в CRM системі та передача для вирішення в інший підрозділ.
Ведення обліку в розрізі клієнтів, формування накладних тощо.
Банки (банківська система)
«Промінвестбанк», «Укрсоцбанк», «Д-М банк», «Актив-Банк», «Банк Перший», «Кредит Оптіма Банк»
Час роботи – 1994 -2015рік
Від менеджера по роботі з клієнтами до керівника Управління валютного контролю.
Об’єм роботи - контроль до 50 осіб.
Навчання:
Київський славістичний університет, фінанси та аудит.
Вища освіта : 1996-2002 диплом бакалавра та диплом спеціаліста.
Про мене:
Пунктуальність, амбітність, уважність, висока працездатність 24/7, комунікабельність, ініціативність, стресостійкість, легко знаходжу спільну мову з людьми.
«Нести у світ щастя, бути щасливим самому».
Знання мов: українська, російська.
Similar candidates
-
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Kyiv, Kharkiv -
Head of customer service, керівник департаменту по роботі з клієнтами
50000 UAH, Kyiv -
Керівник сервісу, сервіс-менеджер, начальник відділу гарантії
Kyiv -
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
35000 UAH, Kyiv -
Керівник підрозділу, директор, менеджер проєкту, начальник відділу
90000 UAH, Kyiv -
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Kyiv, Lviv, Remote