Resume from March 29, 2024 File

Юлія

Бухгалтер

Age:
39 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Грибач Юлія Олександрівна
Бухгалтер, економіст, оператор 1С,
від 13 000 грн
Повна зайнятість.
Вік: 37 років
Місто: Ужгород

Контактна інформація
Адреса: вул.Канальна,33\6
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) (доступні viber, telegram)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ «Авангард-Дистрибуції»
Серпень 2017 – теперішній час, економіст
 ведення первинної документації ;
 облік товарів на складі (прихід, калькуляція, переоцінка, інвентаризація);
 контроль та ведення дебіторської заборгованості;
 облік банківських операцій;
 ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами .

ТОВ «Нова компанія – 2006»
Травень 2010 - серпень 2017, економіст (з веденням кадрової документації)
 ведення обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) в обліковій базі даних
(прихід, повернення, інвентаризація, списання недостачі, оприбуткування
надлишків ТМЦ, списання ТЗ)
 ведення обліку руху грошових коштів в обліковій базі даних (формування
банківських виписок, реєстру платежів покупців для оплати в банк, касових
документів: ПКО, РКО)
 контроль взаєморозрахунків з контрагентами (формування і видача
співробітникам ТВ актів звірок з покупцями, а так само контроль повернень
актів, підписаних покупцями, видача відкоригованих видаткових накладних і
контроль повернення підписаних видаткових накладних)
ТОВ «Нова компанія – 2006»
Жовтень 2010-квітень 2017, оператор 1С
 Своєчасний і якісний прийом і оформлення заявкок на продукцію від торгових
представників;
 Ведення журналу обліку видаткових накладних;
 Звірка накладних з реєстром накладних;
 Внесення змін в базу даних на основі наказів керівництва філіалу, нових
договорів поставки продукції та іншої документації. Введення в базу данних
нових клієнтів

ПП ПРОМКОМЛЕКТ
вересень 2009р.- квітень 2010р, помічник бухгалтера
 набір прихідних /видаткових накладних, рахунків, банківських виписок
(Бухгалтерія 1С);
 ведення первинної бухгалтерії

Ужгородська Автошкола ТСОУ
квітень 2006р.- лютий 2009р, секретар (інспектор відділу кадрів)
 робота з ПК та офісною технікою (ксерокс, факс, сканер);
 реєстрація та розподіл вхідної/вихідної документації;
 прийом відвідувачів; організація робочого дня керівника;
 робота з кадровою документацією (трудові книжки, особисті справи та
карточки);
 прийом та звільнення працівників;
 ведення табеля обліку робочого часу;
 ведення архіву організації

ОСВІТА
2002-2008 рр.
Ужгородський Національний Університет, факультет романо-германської
філології
Спеціальність: англійська мова і література

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
Володіння ПК, навички роботи з Internet, MC Word, MC Exсel, 1С
Бухгалтерія (8.3), Lotus

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: