Ukraine's #1 job site
- File
Iрина
Асистент керівника, особистий помічник
- Age:
- 37 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8368904/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Ірина Кобялко
Відповідальний, комунікабельний фахівець з досвідом управління персоналом і
систематизації даних. В цілому близько 7 років працювала в готельно-ресторанній
сфері (Україна і закордон). Також реалізувалася в приватному підприємництві,
займала позицію адміністратора в квітковому бутику і салоні краси.
Особисті дані
Досвід роботи
Ім'я
Ірина Кобялко
Секретар, офiс-менеджер вересень 2021 - лютий 2022
Адреса
вул.Хвильового, б.1, кв.26 Мережа ресторанiв братiв Гусовських, Київ
02093 Київ прийом та розподіл телефонних дзвінків, зустрiч гостей офiсу
Номер телефону підтримання порядку в офісі (догляд за кімнатними рослинами, обслуговування
[open contact info ](look above in the "contact info" section) кавомашини, організація простору, контроль роботи прибиральниці)
отримання-вiдправлення листiв, посилок (Укрпошта, Нова пошта)
Email
[open contact info ](look above in the "contact info" section) сортування, переадресацiя листiв електронної пошти
органiзацiя святкових заходiв офiсу, новорiчного корпоративу
Дата народження
замовлення видаткових матеріалів (кава, чай, продукти, канцтовари, госп.товари)
16-04-1987
пошук інформації за запитом керівника: посуд, інвентар, обладнання, сервіси
організація доставки обідів для співробітників офісу
Навички робота з документами: формування електронного реєстру договорiв постачання, послуг;
систематизацiя накладних; органiзацiя зберiгання кадрової та бухгалтерської звiтностi
Увага до деталей
Проактивність Адміністратор листопад 2017 - березень 2020
Самоорганізованість надання кейтерингових послуг і ресторанного сервісу в приватному форматі
підготовчий етап: збір початкових даних, комунікація з приймаючою стороною, участь
в складанні і корекції меню, формування команди і визначення зон відповідальності
Мови персоналу з обслуговування гостей, формування заявок на витратні матеріали
проведення заходу: організація роботи шведської лінії і залів харчування, управління
персоналом залу і постійний контроль їх роботи, організація і обслуговування ВІП‑зони,
Російська Рідна мова
комунікація з "кухнею", гостями заходу, замовниками
Українська Вільно
підведення підсумків: фінальне оформлення табеля виходів персоналу, звіти за
Англійська Добре видатковими матеріалами і трансферів персоналу, збір і обробка зворотного зв'язку
(замовники, гості, місце проведення), аналіз помилок і позначки на наступні заходи
Вища освіта
Менеджер організації в туристичній індустрії 2004 - 2009
Інститут туризму ФПУ, Київ
Про мене
Дипломатична і спостережлива. Володію об'ємним сприйняттям ситуації та гнучким
мисленням, проявляю iндивiдуальний пiдхiд. Зацікавлена в зміні діяльності,
масштабних проектах і компаніях, де створюються бренди, продукти, емоції.
Відповідальний, комунікабельний фахівець з досвідом управління персоналом і
систематизації даних. В цілому близько 7 років працювала в готельно-ресторанній
сфері (Україна і закордон). Також реалізувалася в приватному підприємництві,
займала позицію адміністратора в квітковому бутику і салоні краси.
Особисті дані
Досвід роботи
Ім'я
Ірина Кобялко
Секретар, офiс-менеджер вересень 2021 - лютий 2022
Адреса
вул.Хвильового, б.1, кв.26 Мережа ресторанiв братiв Гусовських, Київ
02093 Київ прийом та розподіл телефонних дзвінків, зустрiч гостей офiсу
Номер телефону підтримання порядку в офісі (догляд за кімнатними рослинами, обслуговування
[
отримання-вiдправлення листiв, посилок (Укрпошта, Нова пошта)
[
органiзацiя святкових заходiв офiсу, новорiчного корпоративу
Дата народження
замовлення видаткових матеріалів (кава, чай, продукти, канцтовари, госп.товари)
16-04-1987
пошук інформації за запитом керівника: посуд, інвентар, обладнання, сервіси
організація доставки обідів для співробітників офісу
Навички робота з документами: формування електронного реєстру договорiв постачання, послуг;
систематизацiя накладних; органiзацiя зберiгання кадрової та бухгалтерської звiтностi
Увага до деталей
Проактивність Адміністратор листопад 2017 - березень 2020
Самоорганізованість надання кейтерингових послуг і ресторанного сервісу в приватному форматі
підготовчий етап: збір початкових даних, комунікація з приймаючою стороною, участь
в складанні і корекції меню, формування команди і визначення зон відповідальності
Мови персоналу з обслуговування гостей, формування заявок на витратні матеріали
проведення заходу: організація роботи шведської лінії і залів харчування, управління
персоналом залу і постійний контроль їх роботи, організація і обслуговування ВІП‑зони,
Російська Рідна мова
комунікація з "кухнею", гостями заходу, замовниками
Українська Вільно
підведення підсумків: фінальне оформлення табеля виходів персоналу, звіти за
Англійська Добре видатковими матеріалами і трансферів персоналу, збір і обробка зворотного зв'язку
(замовники, гості, місце проведення), аналіз помилок і позначки на наступні заходи
Вища освіта
Менеджер організації в туристичній індустрії 2004 - 2009
Інститут туризму ФПУ, Київ
Про мене
Дипломатична і спостережлива. Володію об'ємним сприйняттям ситуації та гнучким
мисленням, проявляю iндивiдуальний пiдхiд. Зацікавлена в зміні діяльності,
масштабних проектах і компаніях, де створюються бренди, продукти, емоції.
Similar candidates
-
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, консультант, хостес
40000 UAH, Kyiv -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, секретар
30000 UAH, Kyiv, Remote -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент керівника, проєктів
30000 UAH, Kyiv, Remote -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
12000 UAH, Kyiv -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
25000 UAH, Kyiv