• File

Жанна

Специалист по делопроизводству, офис-менеджер

Age:
41 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Міренкова Жанна Анатоліївна
Дата народження: 02.05.1983р.
м. Новомосковськ,
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел.пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Навички роботи з компьютером
Впевнений користувач: MS Office (Outlook), робота з оргтехнікою.

Власні якості: комунікабельність, відповідальність, уважність, вміння працювати у команді, готова навчатися.

Мови: російська, українська.

Освіта
01.01.2008-31.03.2013 рр. - ПВУЗ «Міжнародний науково-технічний університет ім. академіка Юрія Бугая» зі спеціальності «Менеджмент і адміністрування», «Менеджмент організацій і адміністрування». Спеціалізація «Менеджмент безпеки підприємницької діяльності».

Досвід роботи:
З 15.04.2024р. по теперішній час
ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»

- Діловод адміністративно-господарського відділу (Відділ кадрів):
Помічник інспектора відділу кадрів.
Функціональні обов’язки:
- сканування кадрової документації, трудових книжок;
- підготовка особистих справ звільнених співробітників до архівування;
- робота в електронному кабінеті роботодавця на сайті ПФУ (вивантаження довідок по страховому стажу, внесення сканів трудових книжок);
- прийняття заявок від працівників для оформлення пенсій.

з 02.11.2022р. по 08.04.2024р.
ТОВ «Вигідна покупка» (АВРОРА)
помічник продавця-консультанта
Функціональні обов’язки:
- перевірка наявності и актуальності цінників;
- перевірка терміну збереження товару;
- сортування товару за категоріями, виявлення браку;
- викладка товару на полиці;
- підтримка чистоти у магазині.

з 22.04.2015р. по 04.11.2021р.
ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»

- Діловод адміністративно-господарського відділу:
Функціональні обов’язки: ведення документації що надходить у службу, її реєстрація, обробка, збереження, доведення до керівництва, розгляд резолюцій керівництва, своєчасне доведення документів до виконавців. Формування плана платежів. Ввод у систему рахунків на оплату послуг, за ТМЦ, робота з первиною документацією, прийом від контрагентів акти з виконаних робот (послугам) та передача в бухгалтерію. Передача на підпис договорів контрагентам, контроль їх повернення, введення їх у систему і послідуюча передача у юридичний відділ.

11.02.2002 – 15.04.2013рр.
ХОФ ПАТ «Укрсоцбанк»
- головний економіст відділу роздрібного обслуговування фізичних осіб Приозерного віділення.
- провідний економіст сектору роздрібного обслуговування фізичних осіб Приозерного віділення.

Функціональні обов’язки: продаж банківських продуктів. Ідентифікація нових клієнтів та послідуюча їх ідентифікація при використанні ними банківських операцій; прийом від клієнтів документів для заключення договорів з наданих банківських послуг та їх перевірка; оформлення договорів з банківських продуктів. Оформлення юридичних справ з обслуговування рахунків клієнтів, їх передача у бек-офіс бізнесу; видача виписок з рахунків і довідок по запиту клієнтів; відкриття карткових рахунків і обслуговування клієнтів з платіжних карток; підключення клієнтів до додаткових послуг з карткових рахунків. Відкриття та обслуговування поточних та депозитних рахунків. Моніторинг клієнтського портфелю.
-провідний економіст Бек-офиса бізнесу Самарського відділення.
-завідуючий сховища індивідуальних сейфів сектора касових операцій Самарського відділення.
Функціональні обов’язки: надання послуг оренди індивідуальних сейфів для зберігання цінностей. Оформлення картки реєстрації договорів про зберігання клієнтами цінностей та документів у індивідуальних сейфах, ідентифікація клієнтів при допуску до індивідуальних сейфів, допущення (супровід) клієнтів до пред’явленого у користування індивідуального сейфу, участь у процедурі відкриття сейфу при порушенні умов договору або у випадку відсутності клієнта та оформленні опису цінностей.
- кур’єр загального відділу Самарського відділення.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: