Resume from June 8, 2022 PRO

Ірина

Заступник головного бухгалтера (ФОП)

Employment:
Part-time.
Age:
48 years
City of residence:
Vinnytsia
Ready to work:
Remote, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер, менеджер з персоналу

from 10.2013 to now (10 years 8 months)
Туристичний комплекс "Поділля"

Головний бухгалтер

from 10.2013 to 08.2015 (1 year 10 months)
Фізична особа -підприємець Іващенко О. С., Вінниця (Виробництво, торгівля, надання послуг)

Бухгалтер, менеджер з персоналу

from 01.2012 to 09.2013 (1 year 8 months)
Філія ПрАТ "Вінницятурист" - Туркомплекс "Поділля", Вінниця (Виробництво, торгівля, надання послуг)

Головний бухгалтер

from 04.2005 to 01.2012 (6 years 9 months)
Тов "Світлана -ЛТД", Вінниця (Надання послуг)

Бухгалтер

from 11.2004 to 04.2005 (5 months)
Тов "Світлана -ЛТД", Вінниця (Надання послуг)

Education

Київський Національний торговельно – економічний університет

Облік і аудит, Київ
Higher, from 2008 to 2010 (2 years)

Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського

Інститут перспективних технологій та фундаментальних наук, Вінниця
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Additional information

Основні обов’язки:
- Ведення кадрового обліку;
- Нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних,премій, доплат, матеріальної допомоги та компенсацій при звільненні;
- Складання та здача звітності до фонду соціального страхування, податкову інспекцію, складання статистичної звітності;
- Облік взаєморозрахунків з контрагентами, нарахування податків та зборів, контроль та аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
- Облік основних засобів, МШП, ТМЦ;
- Проведення інвентаризації; списання основних засобів, МШП, ТМЦ;
- Робота з національною та іноземною валютами в системі «Клієнт-банк», облік продажу валюти;
- Ведення касових операцій, розрахунок підзвітними особами;
- Робота з первинними документами ( акти виконаних робіт, прибуткові та видаткові накладні, рахунки –фактури,авансові звіти).
Додаткова інформація: знання мов – українська та російська вільно; практичний досвід роботи з ПК: 1С Бухгалтерия 7.7, Клієнт-банк, М.e.doc, Word, Excel.
Особисті якості: відповідальна, швидко навчаюсь, вмію аналізувати та логічно мислити, порядна, комунікабельна, доброзичлива.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: