Resume from January 9, 2024 File

Наталія

Бухгалтер

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ПОПЕЛО НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Вакансія : бухгалтер, головний бухгалтер
Дата народження: 23.03.1964
Місто: Київ
Моб.телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: вища, 1982-1988 роки, Краматорський індустріальний інстітут «Інженер-механік обробки металів тиском»,
1998-2000 роки, Краматорський індустріальний інстітут «Економіка підприємства»(заочна форма навчання).
Додаткова освіта: вересень 1996р.-травень 1997р., Краматорська школа бізнесу, «Економіка та бухгалтерський облік», листопад 2002р. курси «Управлінський облік та аудіт», м.Київ.
Досвід роботи:
Інженер-програміст-технолог-нормувальник, 1981-1996, Новокраматорський машинобудівний завод.
Головний бухгалтер(єдиний), 1996-1999, ТОВ «ВАРНА», м.Краматорськ.
Функціональні обов’язки: повний спектр обов’язків головного бухгалтера згідно посадовій інструкції, на підставі чинного законодавства, перший досвід комплексної перевірки контролюючими органами.
Зам.гол.бухгалтера з оподаткування, 1999-2001, ТОВ ВФ «Донремпуть»,м.Краматорськ.
Функціоналні обов’язки:
- розрахунок заробітної плати;
- ведення податкового обліку;
- ведення розрахунків з контрагентами, акти звірок;
- ведення розрахунків по взаємозаліку з бюджетними установами;
- участь в проведенні інвентарізації.
- участь при проведенні перевірок контролюючими органами.

Директор з економіці, 2002-2004, ТОВ ВФ «Донремпуть», м.Краматорськ.
Функціональні обов’язки:
- ведення управлінського обліку
- розрахунок заробітної плати;
- ведення податкового обліку;
- ведення розрахунків з контрагентами, акти звірок;
- ведення документів по складу
- формування документації по списанію ТМЦ
- участь в проведенні інвентарізації.
- участь при проведенні перевірок контролюючими органами.
Головний бухгалтер за внутрішнім сумісництвом директор з економіці, 2004-2015,ТОВ ВФ «Донремпуть», м.Краматорськ.(основне місце працевлаштування), 2015-2022 за сумісництвом.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження надходження грошових коштів на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— ведення управлінського обліку;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
Головний бухгалтер, 2009-2015, ТОВ «УКРПРОММОНТАЖ 21», м.Слов’янськ - за сумісництвом, 2015-2022- основне місце працевлаштування

Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження надходження грошових коштів на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— ведення управлінського обліку;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;
Особисті якості:Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: