Resume from March 18, 2024 PRO

Людмила

Бухгалтер ТОВ, ФОП, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
46 years
City of residence:
Nizhyn
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 04.2002 to now (22 years 2 months)
ПБКП Каскад

Education

Київський КГЇ

Облік та аудит, Київ
Higher, from 1996 to 2002 (6 years)

Knowledge and skills

M.E.Doc Користувач ПК FREDO Клієнт-Банк BAS Бухгалтерія 1С УТП

Additional information

– ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
– відновлення обліку;
;
- ведення податкового обліку,
- розрахунок заробітньої плати,
- створення бухгалтерських та кадрових наказів,
- підготовка та складання звітів до податкової та інших фондів,
- робота з первинною документацією,
- ведення кадрової документації,
- створення штатного розкладу та графіка відпусток,
- контроль складських залишків,
- проведення процедури розблокування ПН (запит відповідного пакету документів, подача його до ДПС, подача скарги);
- формування і подача таблиці платника ПДВ;
- реєстрація податкових накладних, податковий кредит та зобов'язань,
- звіряння з контрагентами,
- Клієнт банк,
- інвентаризації,
- ведення діловодства на підприємстві,
- ведення бухгалтерії дебітори-кредитори;
- робота з юридичними особами, постачальниками, замовниками,
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
- ведення відряджень (авансові звіти, нарахування та виплата);
- планування фінансового плану;
- робота в 1С 8.рахунки, видаткові та прибуткові накладні; виписка та перевірка податкових накладних; списання,
- Вивантаження з клієнт банку виписок і рознесення їх в 1С;
- Робота в Медці, Вчасно,Фредо.

Бухгалтер по роботі із ФОП 2,3 група, загальна ситема
Відкриття/закриття ФОП
Надання консультацій при оформленні ФОП.
Ведення обліку по ФОП та подача звітності.
Робота з електронними підписами.
Ведення книги доходів, контроль оборотів.

- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– навички ведення податкової звітності;


Комунікабельна, легко знаходжу спільну мову з клієнтами, прагну до саморозвитку, легко обучаєма, вебінари, курси.Не конфліктна. Володію ПК та різними програмами у тому числі Клієнт банк, 1С8, BAS. Excel, Word, Медок, фінансове управління, товарообіг.
Без шкідливих звичок. Знання оргтехніки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: