Resume from May 28, 2024 File

Антон

Директор підприємства

Age:
40 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Савчук Антон Валерійович
Дата народження: 30.01.1984
Місто: м. Токмак Запорізької обл.,
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
Вересень 1999р. – червень 2003 р., Токмацький механічний технікум, спеціальність «Виробництво двигунів», присвоєно кваліфікацію «Технік-механік» (експлуатація та технічне обслуговування ДВС, стаціонарних дизель-генераторів та їх аналогів), денна форма навчання.

Вересень 2003р – Червень 2007р, Національний Університет Кораблебудування ім. адмірала Макарова , спеціальність : (Виробництво Двигунів). І отримав повну вищу освіту присвоєно кваліфікацію : Інженера-Механіка.
Жовтень 2023р, «Аспірантура» Приватний Класичний Університет, зарахований з 03 жовтня 2023 рокупо 22 березня 2027 року спеціальність 281 Публічне Управління та Адміністрування, денна форма навчання.

Досвід роботи:
Директор фермерського господарства «Кроснос» вересень 2003 – травень 2020 року м. Токмак Функціональні обов’язки:
• загальна організація виробничої діяльності підприємства;
• закупівля та забезпечення підприємства МТЦ, ПММ, ЗЗР, мінеральними добривами, посівним матеріалом;
• контроль та участь у проведенні усіх виробничих робіт;
• реалізація отриманної продукції та планування сезонних робіт.
Механік-начальник цеху з ремонту двигунів
квітень 2008 – червень 2011 року ТДВ «Сільгосптехніка» м. Токмак Функціональні обов’язки:
• загальна організація сталої роботи цеху;
• налогодження взаємодії окремих дільниць цеху;
• розробка та удосконалення існуючих технологічних карт з ремонту ДВЗ;
• аналіз та подання потреб шодо забезпеченя усіх дільниць необхідними МТЦ;
• особиста участь у виришенні питань у разі виявлення нестандартних відхилень щодо стану ДВЗ, що поступили на ремонт;
• підбір, навчання працівників на відповідні дільниці цеху.
Начальник машино-тракторного парку
червень 2011 – січень 2018 року ТДВ «Сільгосптехніка» м. Токмак Функціональні обов’язки:
• загальна організація роботи підрозділу;
• консервування техніки та агрегатів на зимове зберігання, а також проведення її розконсервації і підготовка до проведення польових робіт;
• планування графіків проведення ТО та планових ремонтів техніки;
• забезпечення вчасної подачі необхідної техніки та агрегатів для проведення польових робіт;
• облік наявних МТЦ, шин, АКБ, інструментів;
• аналіз та подання заявок на придбання МТЦ, інструментів, засобів виробництва;
• забезпечення дільниць та працівників необхідними МТЦ, інструментами та засобоми виробництва;
• організація та контроль проведення ремонтних робіт на відповідних дільницях власної техніки підприємства та техніки замовників;
• удосконалення існуючих методів проведення ремонтних робіт та організації роботи дільниць;
• участь в організації проведення польових робіт та організація роботи оперативної бригади, з проведення ремонтів у польових умовах;
• контроль стану виробничого обладнання та засобів виробництва;
• забезпечення та контроль безпечних умов праці;
• налагодження взаємодії з структурними підрозділами підприємства;
• взаємодія з сервісними організаціями та постачальниками запасних частин, інструментів та обладнання;
• підбір, навчання працівників на відповідні дільниці підприємства;
• ведення навчальних практик студентів навчальних закладів, що направлені на практичне стажування.
Головний механік «Сільгосптехніка»
Січень 2018 – вересень 2020 ТДВ «Сільгосптехніка» м. Токмак
Проведено реорганізацію підприємства зі зміною посад, функціональні обов’язки залишились як і на попередній посаді.
Директор ТДВ «Сільгосптехніка»
Травень 2020-Вересень 2020 року. ТДВ « Сільгосптехніка»
Функціональні обов’язки:
— основне завдання: налагодження та систематизація усіх виробничих процесів;
— планування, організація та контроль ефективної роботи всіх служб с/г підприємства;
— оптимізація та розвиток діяльності підприємства, розробка пропозицій щодо покращення ефективності діяльності підприємства та бізнес процесів;
— розробка плану робіт. Управління бюджетом с/г підприємства (річне, стратегічне та щомісячне бюджетування);
— розвиток земельних відносин у регіоні;
— контроль якості та своєчасність проведення с/г робіт, використання техніки, контроль якості продукції, що виробляється;
— підбір, навчання, розстановка та мотивація персоналу. Оптимізація залучення персоналу з урахуванням сезонності робіт;
— управління колективом, постановка завдань та контроль їх виконання.

Самозайнятість – реалізація власного проекту вересень 2020 р - лютий 2022 р.
Імпорт найпопулярніших та затребуваних товарів:
• вивчення та аналіз потреб окремих товарів на ринку України;
• тестування окремих категорій товарів, для формування асортименту;
• налагодження взаємодії безпосередньо з виробниками продукції;
• співпраця з логістичними компаніями;
• робота з маркетплейсами та торгівельними інтернет майданчиками; - загальне управління, контроль та корегування процесів проекту.
Механік ТОВ «Екопел»
Механік жовтень 2022 – березень 2023 ТОВ «Екопел» м. Любомль Волинська обл.
Функціональні обов’язки:
• загальна організація роботи автомобільно-транспортного та сільськогосподарського парку;
• консервування техніки та агрегатів на зимове зберігання, а також проведення її розконсервації і підготовка до проведення польових робіт;
• планування графіків проведення ТО та планових ремонтів техніки;
• забезпечення вчасної подачі необхідної техніки та агрегатів для проведення польових робіт;
• облік наявних МТЦ, шин, АКБ, інструментів;
• проведення роботи з придбання МТЦ, інструментів, засобів виробництва;
• забезпечення дільниць та працівників необхідними МТЦ, інструментами та засобоми виробництва;
• організація та контроль проведення ремонтних робіт сільськогосподарської та автомобільної техніки підприємства;
• удосконалення існуючих методів проведення ремонтних робіт та організації роботи;
• участь в організації проведення польових робіт та організація роботи оперативної бригади, з проведення ремонтів у польових умовах;
• контроль стану виробничого обладнання та засобів виробництва;
• забезпечення та контроль безпечних умов праці;
• налагодження взаємодії з структурними підрозділами підприємства;
• взаємодія з сервісними організаціями та постачальниками запасних частин, інструментів та обладнання; -підбір, навчання працівників.

Технічний консультант,Інженер ТОВ «Коминтерн-М»
Консультант : Березень 2023- Грудень 2023 м. Запоріжжя

Функціональні обов’язки:
- Оновлення АТП і земле обробних агрегатів
- Актуалізація технічного забезпечення
- Актуалізація графіків проведення ТО та планових ремонтів техніки
- Актуалізація організації експлуатації, ремонту та відновлення: автотранспортних засобів, с/г техніки, агрегатів, машин та механізмів
- Вивчення та аналіз максимально ефективних земле обробних агрегатів
- Перехід на 500 сильні трактори ( Трактор гусеничний Case IH Quadtrac 500)
- Створення АТП с застосуванням широкозахоплюючих земле обробних агрегатів

Директор ТОВ «Коминтерн-М»
Директор: Грудень 2023- Квітень 2024 м. Запоріжжя

Функціональні обов’язки:
Функціональні обов’язки:
— основне завдання: налагодження та систематизація усіх виробничих процесів;
— планування, організація та контроль ефективної роботи всіх служб с/г підприємства;
— оптимізація та розвиток діяльності підприємства, розробка пропозицій щодо покращення ефективності діяльності підприємства та бізнес процесів;
— розробка плану робіт. Управління бюджетом с/г підприємства (річне, стратегічне та щомісячне бюджетування);
— розвиток земельних відносин у регіоні;
— контроль якості та своєчасність проведення с/г робіт, використання техніки, контроль якості продукції, що виробляється;
— підбір, навчання, розстановка та мотивація персоналу. Оптимізація залучення персоналу з урахуванням сезонності робіт;
— управління колективом, постановка завдань та контроль їх виконання.

Виконавчий-Директор: ТОВ «Агрорекавері»
Виконавчий-Директор, Квітень 2024 м.Запоріжжя.
Рішення єдиного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Комінтерн-м» шляхом виділу створити нову юридичну особу «Агрорекавері»
Проведено реорганізацію підприємства без зміни посади, функціональні обов’язки залишились як і на попередній посаді.

Професійні навички:
• володію комп’ютером;
• уміння проводити переговори та вирішення не штатних ситуацій;
• навички проведення організаційної роботи;
• навички проведення контролю та корегування роботи дільниць, структурних підрозділів;
• досвід роботи в режимі багатозадочності та великої кількості інформації;
• досвід планування та розробки планів роботи підприємства;
• досвід співпраці з сервісними та постачальними компаніями;
• значний досвіт організації експлуатації, ремонту та відновлення: автотранспортних засобів, с/г техніки, агрегатів, машин та механізмів;
• досвід у плануванні та забезпеченні підприємства МТЦ, ПММ, МТЗВ;
• досвід переробки сільськогосподарської продукції та переробки відходів
• сільськогосподарського виробництва на біопаливо;
• досвід представлення інтересів організації в різних інстанції
Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
• Особисті якості:
• Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
• Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
• Прагнення до навчання та розвитку. Готовий до переїзду.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: