Resume from April 29, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/8648273

Головний бухгалтер, 35 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Uzhhorod

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 12.2022 to 02.2024 (1 year 2 months)
ГО «Проліска», Ужгород (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, від первинної документації до податкової та бухгалтерської звітності;
- оформлення наказів на прийняття та звільнення працівників;
- облік грошових коштів/валютні оперції;
- облік розрахунків з покупцями, постачальниками та підрядниками, з підзвітними особами, по податкам та зборам;
- звірка з постачальниками;
- авансові звіти, відрядження;
- облік розрахунків з оплати праці (нарахування та виплата заробітної плати, здійснення розрахунків лікарняних, відпускних, компенсації невикористаних відпусток, нарахування винагороди по договорах ЦПХ);
- облік основних засобів, МНМА, ТМЦ;
- формування та подача звітності до контролюючих органів;

Головний бухгалтер

from 06.2019 to 07.2022 (3 years 1 month)
Автосервісний центр, Ужгород (реалізація та сервісне обслуговування автомобілів)

Організація бухгалтерського обліку та звітності господарської діяльності, що пов'язана із отриманням, зберіганням та реалізацією автотранспортних засобів та запчастин, наданням послуг сервісу та оренди:
- організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, від первинної документації до податкової та бухгалтерської звітності;
- ведення вхідної та вихідної документації;
- оформлення наказів на прийняття та звільнення працівників;
- облік грошових коштів;
- касові операції;
- облікова політика товариства;
- облік розрахунків з покупцями, постачальниками та підрядниками, з підзвітними особами, по позиках, податкам та зборам;
- звірка з постачальниками;
- авансові звіти, відрядження;
- облік розрахунків з оплати праці;
- облік основних засобів, матеріалів, ТМЦ;
- облік ПДВ (виписка та реєстрація податкових накладних);
- нарахування податків і здача звітності до податкового органу, пенсійного фонду, ФСС, статистики.

Головний бухгалтер

from 02.2013 to 06.2019 (6 years 4 months)
Фірма "ВІТ", Ужгород (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, від первинної документації до податкової та бухгалтерської звітності;
- ведення вхідної та вихідної документації;
- оформлення наказів на прийняття та звільнення працівників;
- облік грошових коштів;
- касові операції;
- облікова політика підприємства;
- облік розрахунків з покупцями, постачальниками та підрядниками, з підзвітними особами, по позиках, податкам та зборам;
- звірка з постачальниками;
- авансові звіти, відрядження;
- облік розрахунків з оплати праці;
- облік основних засобів, матеріалів, ТМЦ;
- облік ПДВ (виписка та реєстрація податкових накладних);
- нарахування податків і здача звітності до податкового органу, пенсійного фонду, ФСС, статистики.

Головний бухгалтер

from 04.2007 to 06.2012 (5 years 2 months)
ПП "Аудитпроф", Ужгород (Діяльність у сфері бухгалтерського обліку та аудита; консультації з оподаткування; гуртова торгівля лісоматеріалами, будівельними матеріалами)

Обов'язки:
- організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, від первинної документації до податкової та бухгалтерської звітності;
- ведення вхідної та вихідної документації;
- оформлення наказів на прийняття та звільнення працівників;
- облік грошових коштів;
- касові операції;
- облікова політика підприємства;
- облік розрахунків з покупцями, постачальниками та підрядниками, з підзвітними особами, по позиках, податкам та зборам;
- звірка з постачальниками;
- облік розрахунків з оплати праці;
- облік основних засобів, матеріалів, ТМЦ;
- облік ПДВ (виписка та реєстрація податкових накладних);
- нарахування податків і здача звітності до податкового органу, пенсійного фонду, ФСС, статистики.

Бухгалтер

from 04.2005 to 04.2007 (2 years)
ТОВ "Офіс-центр-4", Ужгород (Оренда та управління власною та орендованою нерухомістю)

Обов'язки:
- організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, від первинної документації до податкової та бухгалтерської звітності;
- ведення вхідної та вихідної документації;
- оформлення наказів на прийняття та звільнення працівників;
- облік грошових коштів;
- касові операції;
- облікова політика товариства;
- облік розрахунків з покупцями, постачальниками та підрядниками, з підзвітними особами, по позиках, податкам та зборам;
- облік розрахунків з оплати праці;
- облік основних засобів, матеріалів, ТМЦ;
- нарахування податків і здача звітності до податкового органу, пенсійного фонду, ФСС, статистики.

Бухгалтер

from 10.2004 to 04.2005 (6 months)
ПП Манцулич Л.А., Ужгород (торгівля)

Обов'язки:
- облік надходження та списання ОЗ, НМА, ТМЦ;
- виписка документів по реалізації (рахунки-фактури, накладні, акти наданих послуг);
- нарахування та виплата ЗП;
- облік грошових коштів (проведення платежів по банку, виписки);
- акти звірок, робота з контрагентами, замовниками;
- нарахування податків, здача звітів до податкового органу, пенсійного фонду, ФСС;
- оформлення наказів на прийняття та звільнення працівників.

Education

Ужгородський навчальний центр Київського національного торгівельно-економічного університету

Економіка і підприємництво, Ужгород
Higher, from 2007 to 2007 (меньше 1 года)

здобула кваліфікацію бакалавра з економіки та підприємництва, диплом бакалавра.

Ужгородський комерційний технікум

Бухгалтерський облік, Ужгород
Specialized secondary, from 2001 to 2004 (3 years)

Здобула кваліфікацію бухгалтер, диплом молодшого спеціаліста

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач ПК Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія Windows Бухгалтерський облік Керівництво колективом з 5 осіб Вміння концентруватись та працювати в складних умовах Уважність в підготовці документів Вимогливість до підлеглих та розпорядників первинної документаці - уміння працювати в стресових ситуаціях Вміння комунікувати із контрагентами BAS.Бухгалтерія.Проф BAS.Бухгалтерія.КОРП та FREDO

Additional information

- відповідальність ;
- вимогливість;
- цілеспрямованість ;
- комунікабельність ;
- легко освоюю нове;
- вміння працювати в команді;
- активність;
- уважність;

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: