Resume from October 6, 2022 File

Надія

Економіст, фінансист, помічник бухгалтера

Age:
44 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ПІБ : Драгнєва Надія Федорівна.
Дата народження: 12.06.1980 р.
Сімейний стан : одружена.
Діти: син, 12 років.
Адреса мешкання: м. Одеса,вул. Архітекторська,14,
Конт. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Володіння мовами : українська (грамотна письмова і усна мова) , російська (грамотна письмова і усна мова), англійська (зі словником)
Освіта: У 2002 році закінчила Херсонський державний технічний університет. Спеціаліст з фінансів.
Спеціалізовані програми:
Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою.На рівні експерта володію програмами: Word, Excel.
У липні 2022 року закінчила навчання у ДНЗ «Одеський центр професійної освіти державної служби зайнятості» за напрямком «Сучасні технології бухгалтерського обліку та бухгалтерської звітності ( 1-С BAS- Бухгалтерія)»
Досвід роботи:
02.02.2005 р.-01.03.2022 р. Фонд соціального страхування України ( Одеське міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області) начальник відділу страхових виплат .
- Здійснювала нарахування страхових виплат та одноразової допомоги постраждалим на виробництві , здійснювала переказ виплат через банківські установи або поштовими переказами.
- Здійснювала аналіз руху коштів у розрізі статей, та аналіз залишків коштів на рахунках.
- Здійснювала нарахування лікарняних та перевіряла вірність розрахунку середньої заробітної плати,
- Маю навички ведення діловодства: створювала посадові інструкції, накази тощо,
- Здійснювала розподіл обов'язків між працівниками відділу.
- Складала щомісячну, квартальної та річну звітності, в т.ч. ведення електронних таблиць для звітування керівництву.
- Здійснювала аналіз Дт та Кт заборгованості.
- Складала щомісячні заявки на фінансування, річний та квартальні кошториси витрат,
- Планувала бюджет витрат за відповідними КЕКВ на рік та здійснювала контроль за витратами.
- Укладала договора із конрагентами ( банки, організації, підприємства) та здійснювала їх супроводження.
- Формування платіжних доручень, робота з рахунками-фактурами та накладними.
- Уміння працювати в команді;
- Навички управління персоналом,
- Маю навички спілкування з бухгалтерами та керівниками підприємств, ведення переговорів, вирішення проблемних питань, консультація клієнтів.
-Маю досвід участі у телевізійних передачах на Одеському телебаченні.

03.01.2003р. -11.11.2004р. – Райффазен банк Аваль ( АППБ Аваль»). Головний економіст.

-Консультування клієнтів по споживчому кредитуванню та автокредитуванню,
- Оцінка кредитоспроможності позичальника,
- Формування пакету документів для винесення на кредитний комітет,
- Оформлення кредитів;
- Продаж банківських продуктів, залучення нових клієнтів,
- Відпрацювання проблемної заборгованості,
- Страхування життя та заставного майна (автомобіль).

01.11.2002-02.01.2003 р. Військова частина А 0220. Бухгалтер фінансово-економічного відділення. (Вела облік основних засобів, необоротних активів, МШП, товарів і послуг (надходження, введення в експлуатацію, переміщення, списання, амортизація).

Особисті якості:
Відповідальність, працьовитість , порядність, комунікабельність, уважність до деталей,математичний склад розуму, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника,здатність швидко опановувати нові знання та навички.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: