Resume from February 5, 2023 File

Ольга

Керівник відділу продажу

City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Горецька Ольга Андріївна

Дата народження: 15.11.1992
Місто: Рівне
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
вересень 2007 р. – червень 2011 р., Рівненський економіко – гуманітарний та
інженерний коледж, факультет «Право», спеціальність «Правознавство», диплом
бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2011 р. – червень 2014 р., Міжнародний економіко гуманітарний
університет ім. акад. С Дем»янчука, факультет «Право», спеціальність
«Правознавство», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:
—Музична школа - клас бандури (червоний диплом) ;
—диплом про проходження курсів управління персоналом;
—диплом про навики здійснення продажів;
—нагорода «Кращий керівник 2019 року».

Досвід роботи:
Оператор телекомунікаційних послуг
Лютий 2016 р. – вересень 2016 р. м. Рівне
Функціональні обов’язки:
— надання консультаційних послуг у різних сферах діяльності;
— здійснення телефонних продажів;
— аналіз, збір та обробка даних по клієнтських базах ,формування та наповнення
баз даних;
—здійснення непрямих переговорів в області страхової діяльності;

Директор
вересень 2016 р. – і до тепер. Керівник контакт центру двох міст України 6
площадок.
Функціональні обов’язки:
— ведення прямих переговорів стосовно співпраці, заключення договорів;
— формування; договорів;
— організація, управління та контроль за роботою колл центру;
— прийом, та навчання працівників;
— налаштування технічних систем ;
— ведення звітності (формування фін планів та фін звітів) ;
— стимулювання до ефективної роботи працівників;
— участь у тендерах;
— формування комерційних пропозицій.

Професійні навички:
— володію комп’ютером;
— знання законодавства;
— уміння проводити переговори;
— навички ведення документації;
— досвід управління персоналом більше 50 чоловік;
— досвід представлення організації на різних заходах;
— навички продажів B2B B2C;

Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, стресостійкість, уміння
знайти індивідуальний підхід до людей.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: музика.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: