Resume from March 12, 2024 File

Максим

Доцент кафедри менеджменту

Age:
45 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ВІДОМОСТІ
про характеристику науково – педагогічного працівника кафедри
з 2016 по 2021 рр

Назва кафедри, шифр 251 Кафедра економіки та маркетингу
Назва факультету/інституту, шифр 200 Інститут економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу

1. № з/п
2. Прізвище, ім’я, по батькові викладача Усов Максим Анатолійович
3. Найменування посади Старший викладач
4. Найменування закладу, який закінчив Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2001р.,
викладач (рік закінчення, спеціальність, спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація «економіст-менеджер»
кваліфікація за дипломом)
5. Науковий ступінь, шифр і найменування Кандидат економічних наук, диплом ДК № 055796, рішення Атестаційної колегії від 26.02.2020р.
наукової спеціальності, тема дисертації Спеціальність 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної
вчене звання, за якою кафедрою діяльності)». Тема дисертації: «Економічне обґрунтування інвестиційної привабливості науково
(спеціальністю) присвоєно технічних розробок».
6. Найменування всіх навчальних дисциплін, Розміщення продуктивних сил, основи маркетингової діяльності, мультикультурний
які закріплені за викладачем маркетинг.
7. Відомості про підвищення кваліфікації Тема дисертації: «Економічне обґрунтування інвестиційної привабливості науково технічних
викладача (найменування навчального розробок». Спеціальність 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами
закладу, вид документа, тема, дата видачі) економічної діяльності)».
8. Показники рівня наукової та професійної 1, 2, 3, 4, 5, 12, 19
активності викладача* (підпункти з 1 по 16 1 Наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що
п.5 приміток додатку 12 Ліцензійних умов включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема
Постанови КМУ № 1187 від 30.12.15р.) за Scopus, Web of Science Core Collection
останні 3 роки (не менше 4 показників) 1 Усов М. А. Понятійний апарат та склад інноваційно-інвестиційного комплексу // Вісник
НТУ «ХПІ». – Х. : НТУ «ХПІ». – 2018. – № 19.
2 Усов М. А. Сутність інвестиційної привабливості, як напрям залучення інвестиційних
ресурсів // Ефективна економіка // Електронне наукове фахове видання / ДДАЕУ. – 2018. –
№ 8.
3 Усов М. А. Інвестиційна привабливість інноваційних проектів [Електронний ресурс] / М.
А. Усов, О. О. Гаврись, С. В. Сусліков // Приазовський економічний вісник : електрон. наук.
журн. – 2019 – № 2 (13). – С. 189-194. – URI:
http://pev.kpu.zp.ua/journals/2019/2_13_uk/32.pdf
4. Усов М. А. Оцінювання економічної ефективності інвестицій / М. А. Усов // Вісник НТУ
«ХПІ». (економічні науки). – Харків : НТУ «ХПІ», 2019. – № 23 (1348). – С. 145–148.
5. Усов М. А. До питання застосування методу аналізу ієрархій / М. А. Усов // Вісник НТУ
«ХПІ». (економічні науки). – Харків : НТУ «ХПІ», 2019. – № 24 (1349). – С. 144–147.
6. Усов М. А. Method for assessing the investment attractiveness of innovative projects / Usov M.
[et al.] // Studies of Applied Economics. Spec. Iss.: Innovation in the Economy and Society of the
Digital Age. – 2021. – Vol. 39, № 6. – 13 p.
2. Наявність одного патенту на винахід або п’яти деклараційних патентів на винахід
чи корисну модель, включаючи секретні, або наявність не менше п’яти свідоцтв про
реєстрацію авторського права на твір
1. Усов М. А. Проблемы комплексной оценки инвестиционной привлекательности
инновационных проектов / С. П. Сударкина, М. А Усов // Международный научный журнал
ISJ Theoretical & Applied Science. – Казахстан, Тараз – 2018 - №2 (58). №91163
2. Усов М. А. Понятійний апарат та склад інноваційно-інвестиційного комплексу // Вісник
НТУ «ХПІ». – Х. : НТУ «ХПІ». – 2018. – № 19. №91167
3. Усов М. А. Сутність інвестиційної привабливості, як напрям залучення інвестиційних
ресурсів // Ефективна економіка // Електронне наукове фахове видання / ДДАЕУ. – 2018. –
№ 8. №91169
4. Усов М. А. Інвестиційна привабливість інноваційних проектів [Електронний ресурс] / М.
А. Усов, О. О. Гаврись, С. В. Сусліков // Приазовський економічний вісник : електрон. наук.
журн. – 2019 – № 2 (13). – С. 189-194. – URI:
http://pev.kpu.zp.ua/journals/2019/2_13_uk/32.pdf № 91170
5. Усов М. А. Проблемы финансирования инвестиционных проектов по Харьковскому
региону / М. А Усов // Вестник НТУ «ХПИ». – Х. : НТУ «ХПИ». – 2004. – № 27. – С. 87–90.
№ 91171
3 Наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні)
або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі
видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного
співавтора):
1. Маркетингова діяльність підприємств [Електронний ресурс] : навч. посібник / О. П.
Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон.
текстові дані. – Харків, 2018. – 1007 с. – Режим доступу:
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35863 Авторський внесок розділ 8.3.
2. Усов М. А. Стратегічні проблеми відновлення промислового виробництва України в
сучасних умовах : кол. монографія / під. ред. : С. П. Сударкіної – Харків : Друкарня
Мадрид, 2020. – С. 210–224.
4. Наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної
роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на
освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних
вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних
праць загальною кількістю три найменування:
1 «Економіка підприємства» текст лекцій для студентів усіх форм навчання спеціальностей
051 — «Економіка» та 075 — «Маркетинг» / уклад. Гаврись О.О., Майстро Р.Г., Гаврись
М.О., Усов М.А. — Харків : НТУ «ХПІ», 2019. — 133 с.
2 Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Інфраструктура
товарного ринку» для студентів центру заочного навчання спеціальності 075 —
«Маркетинг» / уклад. Усов М. А., Гаврись О.О. — Харків: НТУ «ХПІ», 2019. — 35 с.
3 Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Інфраструктура
національного ринку» для студентів денної форми навчання спеціальності 075 —
«Маркетинг» / уклад. Усов М. А.— Харків: НТУ «ХПІ», 2019. — 30 с.
5. Захист дисертації на здобуття наукового ступеня:
Тема дисертації: «Економічне обґрунтування інвестиційної привабливості науково технічних
розробок». Диплом ДК № 055796, рішення Атестаційної колегії від 26.02.2020р. Спеціальність
08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)».
12. Наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних
(дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної
тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій:
1. Усов М. А. До питання планування багатоваріантного виробництва / А. А. Федоров, М. А
Усов // Тези XХІV Міжнар. наук.-практ. конф. «Інформаційні технології: наука, техніка,
технологія, освіта, здоров’я», (Харків, 11–16 жовтня 2016 р.). – Харків : НТУ «ХПІ», 2016. –
С. 111–114.
2. Завдання рівномірної випадкової величини при оцінці інвестиційних проектів / М. А.
Усов // Тези ХІІХ Міжнар. наук.-практ. конф. «Інформаційні технології: наука, техніка,
технологія, освіта, здоров’я», (Харків, 27 грудня 2016 р.). – Харків : НТУ «ХПІ», 2016. – С.
174–175.
3. Усов М. А. Впровадження маркетингу на промислових підприємствах: проблеми та їх
вирішення / Усов, М. А., Опарій Є. О., Таганов Р.// Збірник тез доповідей XІ Міжнародної
науково-практичної конференції магістрантів та аспірантів.. - Х. :НТУ ХПІ, 2017.
4. Усов М. А. Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства / Усов М.
А., Андрєєва Є. Л., Воробйова В. О. // Збірник тез доповідей VІ всеукраїнської науково-
практичної конференції «Актуальні питання організації та управління діяльністю
підприємств у сучасних умовах господарювання», електронне видання. - Х. :НАНГУ, 2017.
5 Усов М. А. Проблеми позиціонування товарів на ринку / Усов, М. А., Потоцька Т. С.//
Збірник тез доповідей XІІ Міжнародної науково-практичної конференції магістрантів та
аспірантів. - Х. :НТУ ХПІ, 2018. С. 196-197
6 Усов М. А. Застосування математичних методів і підходів щодо оптимізації показників
інвестиційних планів / М. А. Усов, С. В. Сусліков // Тези XXVII міжнародної науково-
практичної конференції “Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта,
здоров’я”, (Харків, 15-17 травня 2019 р.). – Харків : НТУ «ХПІ», 2019. – С. 365.
7 Усов М. А. Шляхи підвищення конкурентоспроможності товарів підприємства / М. А.
Усов, Є. Л. Андрєєва, В. А. Берлет // Тези II міжнародної науково-практичної інтернет-
конференції “Імплементація інновацій обліковоаналітичного забезпечення сталого розвитку
сучасного бізнесу”, (Харків, 18 квітня 2019 р.). – Харків : ХДУХТ, 2019. – С. 112-113.
8. Усов М. А. Визначення терміна «Мультикультурного маркетингу» в умовах сучасного
розвитку ринку // Тези ІІІ міжнародної науково-практичної конференції Україна у світових
глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: тези доповідей Міжнар. наук.-
практ. конф., Київ, 24–25 берез., 2021 р. / М-во освіти і науки України; Київ. ун-т культури,
Київ. нац. ун-т, культури і мистецтв. – Київ: Вид. центр КНУКіМ, Част.3, 2021, 146 – 148 С.
9. Усов М. А. Мультикультурный маркетинг, как направление устойчивого развития
территории. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : Materials of the
Monthly International Scientific and Practical Conference (May 30 - June 1, 2021) / Gen. Edit.
Yuliia Popova. Tallinn: Teadmus OÜ, 2021, 98 p.
16. Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських
об’єднаннях:
Сертифікат про членство в Українській асоціації маркетингу 2020 р.
9 Заходи, щодо підвищення рівня наукової Перевірка нормо контролю дипломних робіт. Перевірка оформлення дипломних робіт
та професійної активності викладача та бакалаврів на відповідність СТЗВО-ХПІ-2.01-2018 та СТЗВО-ХПІ-3.01-2018
інші Прийом звітів по виробничої та переддипломної практики у бакалаврів спеціальності
"Маркетинг"

Similar candidates

All similar candidates