• File

Nataly

Бухгалтер

Age:
41 years
City of residence:
Uzhhorod
Ready to work:
Kharkiv, Kyiv, Odesa, Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Панкратьєва Наталія
(Pankratieva Nataliia)

Дата народження: 05.09.1983
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера, помічника головного бухгалтера,головного бухгалтера,
єдиного бухгалтера.
Освіта:
Серпень 1999р.-Червень 2002., Донецькій економічний технікум, спеціальність «Бухгалтерський облік»,
кваліфікація Бухгалтер (денна форма навчання).Вересень 2002 р. – травень 2005р.,Донецький
національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, факультет
«Бухгалтерський облік та аудіт», спеціальність «Економіст», диплом спеціаліста (заочна форма
навчання).
Досвід роботи:
бухгалтер
грудень 2002 р. – квітень 2004 р. Централізована бухгалтерія КЛПЗ Міська лікарня №24.
Функціональні обов’язки:
-бухгалтерській облік енергоносіїв;
-контроль виконання договорів;
-виставлення рахунків контрагентам;
-облік оренди ;
-проект річного бюджету,річниї бюджет в частині обліку енергоносіїв;
-штатний розпис та інше.
головний бухгалтер
квітень 2004р.-серпень 2022 року ТОВ «Домашній Доктор».
Функціональні обов’язки:
-ведення бухгалтерського та податкового обліку;
-відновлення обліку;
- складання бухгалтерської та податкової звітності;
- ведення кадрової документації;
-розрахунок заробітної плати;
- укладання договорів.
- контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
-ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
-прийом, контроль і обробка первинної документації;
- здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
-надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
-контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);;
-налагодження документообігу з відокремленими підрозділами;
- участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
-підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
-участь у створенні програмного комплексу для підприємства з урахуванням електронного документа.
Професійні навички:
- володію комп’ютером (Знання MS Office, Акцент, Медок.), володіння оргтехнікою: принтер, сканер,
копіювальне обладнання, офісна АТС;
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та
здачі звітності до контролюючих органів;
-досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
- досвід проходження перевірок контролюючими органами;
- уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
-досвід формування платіжних доручень і вимог;
- досвід підготовки та підписання контрактів;
- знання податкового законодавства;
- досвід ведення переговорів;
-уміння працювати в команді;
- навички управління персоналом;
- навички ведення податкової звітності;
-знання мов: українська ; російська;німецька –базовий рівень,англійська- базовий рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична
стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня.
Діти: ні.
Можливість відряджень: так.
Хобі: музика, спорт.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: