Resume from February 7, 2023 File

Андрей

Фінансовий директор

Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кашлік Ярославна
Фінансовий директор

Будівництво / Виробництво / Нерухомість
Торгівля / Фінансові послуги

 Висококваліфікований фахівець з 23-річним досвідом роботи в
галузі фінансів.
 Понад 12-річний досвід роботи на керівних посадах, в тому
числі в області фінансово-інвестиційного менеджменту і
КОНТАКТИ управлінського обліку.
 Маю практичний досвід роботи з великими бюджетами та
оборотами компанії.
 Нещодавно пройшла безліч курсів і вдосконалила всі
м. Київ необхідні знання та навички для фінансового директора, в
тому числі по програмному забезпеченню.
[open contact info](look above in the "contact info" section)  Вмію організувати фінансові та бізнес-процеси підприємства з
нуля; оптимізувати, автоматизувати, аналізувати і
контролювати їх; ефективно ними управляти.
 Маю успішний досвід залучення інвестицій, банківського
[open contact info](look above in the "contact info" section) кредитування. ОПЫТ

ОСОБИСТІ ДАНІ ДОСВІД РОБОТИ

ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА 10.2018 – теперішній час
19.03.1977 р. н. (45 років)
З ФІНАНСІВ
НАВИЧКИ ТОВ "ТБК" Трансбудсервіс "(будівництво, виробництво)
Обов'язки:
 Ведення управлінського обліку, його розробка та
 Фінансовий аналіз і контроль
впровадження.
 Стратегічний менеджмент  Формування та контроль підготовки управлінської звітності.
 Фінансове моделювання та  Складання прогнозу руху грошових коштів.
планування  Складання бюджету компанії, аналіз виконання бюджету.
 Розгляд та узгодження з/п, премій співробітників; мотивація
 Бюджетування співробітників та стимулювання.
 Управлінський облік і звітність  Пошук фінансування проектів; комунікація з банками, іншими
 Автоматизація бізнес-процесів зовнішніми кредиторами та інвесторами, участь в складанні і
підписанні договорів.
 Оптимізація оподаткування
 Визначення фінансових умов співпраці з контрагентами.
 Аналіз ризиків  Участь у прийнятті рішень про інвестування.
 Інвестиційне планування Досягнення:
 Консолідована звітність  Здійснила керівництво фінансовим відділом.
 Сформувала фінансову стратегію та політику підприємства.
 Вартісний аналіз та інжиніринг  Розробила та впровадила процедури фінансового контролю.
 Залучення фінансових коштів  Спрогнозувала та правильно розподілила грошові потоки,
 Управління персоналом здійснила грамотне управління ризиками.
 Розробила облікову політику управлінського обліку та
 Постановка завдань
класифікацію його операцій.
співробітникам  Провела оперативний контроль витрат, запасів, дебіторської
 Взаємодія з банками і та кредиторської заборгованості.
Продовження…
держорганами
ОСВІТА ДОСВІД РОБОТИ

Досягнення: (продовження)
2007
 Налагодила ефективну комунікацію з юридичною службою
Донецький державний підприємства, з відділом з питань автоматизації, іншими
університет управління підрозділами підприємства.
Менеджер  Оптимізувала оподаткування підприємства.
1996 ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З ФІНАНСІВ 11.2015 – 10.2018
Ясинуватський будівельний ТОВ "Д-Версія" (будівництво)
технікум транспортного Досягнення:
будівництва  Визначила ключові фінансові показники, розрахувала їх,
Технік-будівельник провела фінансовий аналіз.
 Розробила фінансову модель, провела фінансове планування.
ПРОГРАМИ  Провела оцінки економічної ефективності інвестиційних
проектів і вартості бізнесу.
 Microsoft Word  Розробила заходи щодо поліпшення фінансових показників.
 Microsoft Excel  Забезпечила капіталізацію підприємства і зростання його
 Microsoft Power BI оціночної вартості.
 Power Pivot для Excel  Брала участь у співбесідах з підбору персоналу.
 1С УТП  Налагодила ефективну комунікацію з податковою службою та
 M.E.Doc іншими контролюючими органами.
 BAS Бух КОРП ДИРЕКТОР 01.2012 – 07.2014
 Інтернет банкінг ТОВ "Украгропромбуд" (оренда нерухомості)
 Кабінет ДПС Обов'язки:
 Постановка завдань для відділу оренди та контроль їх
МОВИ виконання.
 Формування бюджету і контроль його виконання.
 Англійська – А2  Організація пошуку орендарів, проведення переговорів.
 Здача в оренду площ, робота з орендарями.
 Українська – вільно  Підготовка договірної документації та кореспонденції.
 Російська – вільно  Робота з підрядними організаціями.
КУРСИ Досягнення:
 Проконтролювала виконання договорів, вирішила поточні
Теп. час – Фінансова академія питання по роботі з контрагентами.
"Актив"  Провела планування і контроль надходження платежів.
Курс IPFM "Професійний
 Забезпечила повний процес документообігу та його контроль.
фінансовий директор"
 Провела аналіз ринка нерухомості.
2021 – Онлайн-школа бухгалтерії  Налагодила ефективну взаємодію з усіма підрозділами
Finlabs, м. Київ підприємства.
Курс по BAS бухгалтерія КОРП  Забезпечила 100% заповнюваність орендних приміщень
орендарями.
2020 – Школа системного бізнесу
ДИРЕКТОР 01.2009 – 01.2012
"Бізнес конструктор", м. Київ
ТОВ "ПК" ПРОМЕКС "(оренда нерухомості, послуги)
Програма "Фінансовий
директор" Досягнення:
 Забезпечила ефективне управління підприємством,
2020 – НЦ "Бейсік", м. Київ включаючи контроль роботи фінансової служби.
Курси MS Excel-Екперт  Створила системи управлінського обліку і фінансового
менеджменту.
2020 – Школа системного бізнесу
 Забезпечила своєчасну і повну звітність підприємства.
"Бізнес конструктор", м. Київ
Практикум "Управління ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР 03.2007 – 01.2009
фінансами" ТОВ "Украгропромбуд" (оренда, послуги)
ВОДІЙСЬКЕ ЗАСТУПНИК ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА 01.2004 – 02.2007
ПОСВІДЧЕННЯ БУХГАЛТЕР 03.1998 – 12.2003
СП "Агроспецмонтажник" (будівництво, торгівля, виробництво)
Категорія «В»

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: