Андрій
Директор магазину, регіональний менеджер
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 23 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8836281
Work experience
Фахівець з контролю руху товару
from 04.2023 to now
(1 year 1 month)
Berta group, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні навички:
Управління запасами
- Логістичні операції
- Введення та відстеження даних в системі WMS
- Виконання замовлень
- Обслуговування клієнтів +170 ТТ (Мережа магазинів Близенько)
- Зворотній зв'язок.
- Вирішення проблем.
- Організаторські здібності.
- Керівництво.
- Збереження майна компанії.
- Складський облік в системах 1С, ІT Market, WMS.
- Знання процедур і систем закупівель.
Основні обов’язки:
- підготовка відповідей та вирішення звернень та запитів клієнтів (Мережа магазинів Близенько);
- надання консультаційних послуг;
- контроль за своєчасним поданням інформації проблем в логістичному ланцюжку, оперативне рішення проблем по запізненню авто, шляхом оповіщення відповідним відділам;
- проведення розшуку товару в системі відео нагляду;
- обробка вхідних та вихідних комерційних актів;
- проведення аналізу по результатам контролю та формування статистики по відхиленням;
- проведення заходів, направлених на зменшення несвоєчасної доставки вантажу;
- розгляд претензій клієнтів, пов'язаних з нестачами, пересортом, надлишками товару при поставках від РЦ;
- контроль залишків на складах;
- ведення контролю вхідних і вихідних переміщень і забезпечення точності у всій документації, пов'язаної з переміщенням товарів між РЦ та магазинами;
- керування повсякденною діяльністю команди працівників і надання вказівок;
- контроль за точним обліком усіх замовлень і відправлень;
- забезпечення дотримання правил безпеки та політики компанії;
- контроль за транспортуванням товару по усьому логістичному ланцюжку;
- моніторинг та оцінка ефективності роботи персоналу;
- ведення обліку загальних даних обслуговування магазинів, а також претензій магазинів за допомогою EXCEL;
- формування об’єктивної статистики по відхиленням, надання пропозиції керівництву щодо їх зменшення;
- аудит та контроль якості приймання товару від РЦ працівниками магазинів;
- змінна та введення нових бізнес-процесів для оптимізації процесу «приймання товару від РЦ».
Додаткові навички:
- Володіння комп'ютером та супутнім програмним забезпеченням (1С: Інформаційна база «Логістична», система управління складом: WMS, IT Market, Bitrix, Colloborator, платформа Business Intelligence (OneClick), Сreatio, SmartPSS, MS Excel, MS Word, MS Office).
- Сильні організаційні навички та навички вирішення проблем.
- Практичні знання правил і практики техніки безпеки.
- Відмінні комунікативні та міжособистісні навички.
- Можливість переглядати та аналізувати дані та звіти.
- Можливість працювати в режимі багатозадачності.
- Вміння працювати самостійно та з командами.
- Досвід роботи в стислі терміни.
Адміністратор торгового залу
from 09.2022 to 04.2023
(7 months)
Близенько, мережа продуктових магазинів, Львів (Роздрібна торгівля)
Досягнення:
Серед моїх обов'язків на цій посаді входило;
Організація безперебійної роботи торгового залу у магазині;
Участь у підборі персоналу торгового залу;
Керівництво працівниками у торговому залі;
Навчання продавців, організація та контроль їх роботи у торговому залі;
Замовлення та приймання товарів;
Контроль стану торговельного залу, у тому числі чистоти та порядку у магазині, дотримання санітарно-гігієнічних вимог;
Контроль дотримання грамотної та зручної викладки товару для покупців на торговому залі,
Контроль якості та термінів придатності товару, правильного оформлення цінників;
Контроль за дотриманням правил зберігання продовольчих товарів у торговому залі;
Вилучення з продажу неякісних товарів, а також продукції зі терміном придатності, що минув;
Контроль справності обладнання у торговому залі;
Організація своєчасного усунення несправностей у магазині;
Консультування покупців; розгляд претензій покупців; запобігання та вирішення конфліктних ситуацій у торговельному залі;
Підготовка товару у торговому залі до інвентаризації; допомога у проведенні інвентаризації;
Координація проведення промо та рекламних акцій у магазині, у тому числі маркетингових заходів на торговому залі;
Ведення документообігу та звітності.
Управління товарними запасами і асортиментом;
Організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг);
Серед професійних навичків на цій посаді можна виділити:
Впевнений користувач ПК та офісних програм;
Навички управління людьми;
Організаторські здібності;
Управління товарними запасами і асортиментом;
Досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів;
Уміння мотивувати персонал;
Навички роботи з постачальниками, РЦ, торговими представниками;
Уміння вирішувати конфліктні ситуації;
Навички спілкування з клієнтами;
Навички роботи в програмі 1С, IT Market, Bitrix, Colloborator;
Досвід роботи виконуючого обов'язків Директора магазину;
Продавець-консультант
from 06.2021 to 09.2022
(1 year 3 months)
Сільпо, Львів (Роздрібна торгівля)
В мої обов'язки входило:
- компетентне ввічливе обслуговування відвідувачів у торговому залі;
- надання грамотних консультацій з будь-яких питань, що стосуються продукції та здійснення покупки;
- створення комфортних умов вибору товару;
- передпродажна підготовка товару: розпакування, перевірка кількості продукції, відповідність найменуванню, огляд наявності браку, маркування;
- проведення переобліку;
- робота з касовим апаратом;
- підготовка до роботи торгового залу: контроль наявності товару та цінників на ньому, розміщення товару відповідно до товарних груп, принципів мерчандайзингу, підтримання чистоти в залі;
- прийом товару;
- підтримка чистоти та порядку на торговому залі;
- контроль термінів придатності;
- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
- прибирати зайве;
- поповнення вітрини;
- здійснювати прибирання;
- розкладати продукцію згідно з планом викладання товару.
Серед основних навичок можна виділити:
- уміння знайти підхід до покупця;
- навики вирішення конфліктних ситуацій;
- знання пакету програм MS Office;
- знання корпоративної програми Fozzy client.
Education
Державний вищий навчальний заклад "Національний лісотехнічний університет України"
Кафедра економічного менеджменту, 282 Публічне управління та адміністрування., Львів
Higher, from 2023 to 2025 (2 years)
Львівський національний університет імені Івана Франка
Історичний факультет, середня освіта (Історія), Львів
Higher, from 2018 to 2022 (4 years)
Knowledge and skills
Similar candidates
Менеджер магазину, регіональний директор, керівник
Lviv
Територіальний, регіональний менеджер, супервайзер, KAM, бренд-директор, керівник
Lviv, Odesa
,
more 2 cities
Регіональний, територіальний керівник, керуючий мережею магазинів
Lviv, Ternopil
Керуюча, заступник керівника, регіональний менеджер
35000 UAH, Lviv
Операційний керівник, регіональний директор мережі магазинів
Lviv
Керівник філії, комерційний директор, керуючий магазинами
Lviv, Ivano-Frankivsk
,
more 6 cities