Юлія

Менеджер по работе с клиентами

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Khmelnytskyi
Ready to work:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

РЕЗЮМЕ

ПІП : Бобик Юлія Олексіївна
Дата народження: 01.05.1987р.
Контактна адреса: 76009, м.Івано-Франківськ, вул.Молодіжна, 56/53
Контактні телефони: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
__________
Освіта: 2004рр.- Інститут менеджменту та економіки « Галицька академія»,
напрям- Документознавство та інформаційна діяльність;
2009рр.- Інститут менеджменту та економіки « Галицька академія»,
напрям- Маркетинг;
Досвід роботи :
01.12.2009-30.07.2010р.- ТК «Буковель» кухонний менеджер, адміністратор кафе

Організація та контроль роботи закладу в цілому;
Організація і контроль підготовки залу до обслуговування;
Організація і контроль обслуговування гостей;
Контроль і координація роботи персоналу;
Організація та контроль проведення інвентаризацій;
Організація і проведення банкетів, фуршетів;
Складання графіків робочого часу, табелювання;
Організація роботи та контроль обслуговуючого, кухонного і допоміжного персоналу;
Контроль за своєчасністю подачі страв;
Контроль залишків продуктів на складі;
Забезпечення чистоти і порядку в приміщенні і на прилеглій до нього території;
Контроль за відповідним оформленням приміщень, за розміщенням, оновленням і станом реклами усередині приміщення.
01.12.2007-31.07.2009р.- ПП « Домотехніка- Івано-Франківськ »- заступник
директора, адміністратор
Перевірка готовності торгової зали до роботи (викладка товару, наявність цінників, рекламного та промотовару, належний корпоративний вигляд торгового персоналу);
Контроль дотримання трудової та загальної дисципліни у супермаркеті;
Робота з VIP та корпоративними клієнтами;
Планування та контроль бюджету підприємства;
Координація відряджень працівників, ведення супутньої звітності;
Координація взаємодії із центральним офісом та ведення кадрової документації;
Планування, підготовка та супровід акцій у супермаркетах з подальшою звітністю про її проходження та ефективність ( фото звіти, присутність в ЗМІ, аудіо та відео-
матеріали на носіях, зовнішня реклама);
Проведення переговорів та укладання договорів про співробітництво з реклами із місцевими підрядниками та партнерами (рекламні агенції, постачальники та виробники рекламної і сувенірної продукції, ЗМІ);
Складення фінансового звіту підготовка та збір бухгалтерських документів у межах своєї компетенції;
Виконання обов’язків товарознавця у випадку його відсутності;

2006р- 30.11.2007р.- ПП « Домотехніка- Івано-Франківськ »- адміністратор
2006р.- ІФФ КП « Домотехніка»- продавець
2005р.- ІФФ ТзОВ « Ельдорадо-Захід »- продавець
2004р.- ТМ «Голіцинські вина», « Шабо»- проумоутер

Додаткові відомості: ПК: впевнений користувач ( 1С 7.7, Microsoft Office, The
Bat, Internet та ряд інших прикладних програм),
МОВА: українська та російська (вільне володіння), англійська
(середній рівень.)
ТРЕНІНГИ: «Алгоритм корпоративного обслуговування
адміністратора»
«Алгоритм роботи адміністратора»
«Техніка продажу СПІН»
Професійні якості: Відповідальна, комунікабельна, ініціативна, цілеспрямована та
наполеглива.
Вмію чітко сформувати мету та працювати на досягнення результату

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: