Resume from April 25, 2024 PRO

Вероніка

Менеджер з підбору персоналу, юрист, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
63 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу, юрист

from 01.2017 to now (7 years 3 months)
КІН, Киев (Фінанси, банки, страхування)

• Ведення юридичного та кадровому супроводу діяльності компанії:
•прийом , звільнення, переведення працівників. Підготовка інформації, «повідомлень» під час прийому працювати працівника форма j30010.
Упорядкування табеля обліку для працівників підприємства, розробка положень з праці.

Ведення обліку та складання звітності з військовозобов'язаних на підприємстві.

•Складання, погодження та аналіз цивільно-правових договорів, а також договорів у тому числі, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю, особливості Fin-tech, мед послуг по Україні та закордоном.
Займалася розробкою внутрішніх нормативних актів, правил, положень. Брала участь у тендерах, займалася збиранням та підготовкою документів;
•Участь у консалтингових проектах, оцінка податкових ризиків, консультування з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Займалася юридичним супровід кадрової роботи: консультації, розробка та оформлення наказів, положень, інструкцій, розпоряджень, кадрове діловодство;
•Робота з державними та контролюючими органами: листування, запити, скарги, договори, відповіді на запити. Реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, фізичних осіб, складання та внесення змін до установчих документів та ін;
Розробляла внутрішні регламенти процесу обліку, облікової політики, внутрішніх процедур. Робота з незахищеним прошарком населення, надання групових та індивідуальних консультацій клієнтам проекту;
Прийом, звільнення, переведення працівників. Підготовка інформації, «повідомлень» під час прийому працювати працівника форма j30010. Упорядкування табеля обліку для працівників підприємства, розробка положень з праці.
Ведення обліку та складання звітності з військовозобов'язаних на підприємстві.
•Аналіз ринку праці. Пошук персоналу, проведення первинної співбесіди, оцінка відповідності вакантної посади. Знання законодавчих актів та нормативних документів у сфері трудового права.
•Проведення: комплексної оцінки персоналу, адаптації нових співробітників, атестації відповідно до чинного законодавства
•Працювала в іноземній компанії, успішно пройшла міжнародний аудит. Закінчила курс ФПБАУ, «Теорія та практика аудиту за міжнародними стандартами», брала участь у проекті реформи бухгалтерського обліку в Україні спільно з компанією IBTCI.
•Закінчила ДЗНГУ факультет економіко-правої спеціальності юрист, закінчила аспірантуру, викладач, юрист. Друга освіта – економіст: працювала аудитором, економістом.

Education

MIT

Єкономіка, BOSTON
Higher, from 2000 to 2002 (2 years)

Mens et Manus («Умом и руками»)

ДОНГУ

Правоведение, Донецк
Higher, from 1997 to 2001 (4 years)

Additional education and certificates

2012 - The Institute of Financial Accountants – курс «Управление финансами фирмы» совместно с компанией IBTCI 2012г. Сертификат

2месяца

БУЛ, єкономіка в сучасніх умовах

2месяца

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Пользователь Internet Пользователь ПК MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer MS Access Windows Бухгалтерский учет Opera Outlook Express Mozilla Firefox Adobe Photoshop CorelDRAW Парус 1С ЗУП Google Chrome Електронна звітність Электронная отчетность Графічні редактори Управлінські навички Поштовий клієнт BAS WordPad Нарахування зарплати Начисление зарплаты Графические редакторы Ведення звітності Ведение отчетности Продаж Веб-браузери ABBYY FineReader Linux MS Paint Аміго 1С:Управління торгівлею Продажи 1С:Управление торговлей Веб-браузеры 1С:Торгівля і склад 1С:Торговля и склад Управленческие навыки MS Office Picture Manager Операционные системы Google

Language proficiencies

English — advanced

Additional information

с 01.2016 по наст. время (6 лет 7 месяцев)
КИН, Kiev (услуги)

Услуги /мед услуги, производство
В спектр моих обязанностей входило:• Ведення юридичного супроводу діяльності компанії:
•Складання, погодження та аналіз цивільно-правових договорів, а також договорів у тому числі, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю, особливості медпослуг по Україні та закордоном;
• Займалася юридичним супровід кадрової роботи: консультації, розробка та оформлення наказів, положень, інструкцій, розпоряджень;
•Робота з державними та контролюючими органами: листування, запити, скарги, договори, відповіді на запити;
•Прием, увольнение, перевод работников. Подготовка информации, «повідмовлень» при приеме на работу работника форма j30010. Внесение информации в 1С бухгалтерию. Начисление зарплаты, подготовка отчета по ЕСВ таблица 1,5,6. Составление табеля учета для работников предприятия, разработка положений по оплате труда. Ведение учета и составление отчетности по военнообязанных на предприятии.

• Разработка: кадровой стратегии компании, кадрового резерва и индивидуальных планов «карьерного роста», соответствующих нормативных документов и Положений («Про проведение аттестации», «Про проведение ежегодной оценки персонала» и др.), профилей профессиональной компетентности.
•Организация проведения обучения и тренингов различных направлений (разработка планов обучения, поиск центров обучения и преподавателей, заключение договоров). Проведение: комплексной оценки персонала, адаптации новых сотрудников, аттестации в соответствии с действующим законодательством. Организация и оформление стажировок. Формирование антикризисной системы управления персоналом. Разработка систем мотивации, льгот и компенсаций. Контроль за работой отдела (приём и увольнение сотрудников, перевод, предоставление отпусков, оформление больничных листов, отчётность и т.д.).
•Разработка штатного расписания, системы ранжирования должностей по степени сложности и "прозрачной" оплаты труда. Оптимизация структуры (реорганизация, ликвидация структурных подразделений) и количества штатных единиц. Анализ рынка труда. Поиск персонала, проведение первичного собеседования, оценка соответствия вакантной должности. Доскональное знание КЗоТ Украины. Знание законодательных актов и нормативных документов в сфере трудового права, современных методик подбора и развития персонала.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: