Resume from June 12, 2024 PRO

Вадим

Національний менеджер з продажу

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Key Account Manager

from 12.2013 to now (10 years 6 months)
ПрАТ «Ічнянский молочно-консервний комбінат», Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:

- проведення річних переговорів з національними мережами (підписання договорів поставки, погодження маркетингових договорів та погодження маркетингового бюджету);
Планування річних планів продажу, планування маркетингового бюджету підрозділу на рік, контроль та аналіз динаміки продажів;
- виконання планів продажу, розробка та реалізація заходів спрямованих на збільшення продажів;
-Розвиток напряму PL у національних мережах;
-Робота з VIP-клієнтами щодо досягнення планів продажу та присутність на торгових майданчиках продукції компанії (ротація та введення асортименту);
-Контроль своєчасного повернення дебіторської заборгованості;
-Контроль та забезпечення безперебійного та своєчасного документообігу з національними мережами, (підписання актів звірок, актів виконаних робіт);
-ціноутворення та робота зі специфікаціями;
-Участь та розробка маркетингових заходів, а також організації та проведення рекламних акцій з підрядниками ВТL агентства;
-Робота з торговою командою та мерчандайзерами;
- Аналіз ринку.
Досягнення:
Успішне введення новинок у торгові мережі, просування продукції;
Підписання нових контрактів: мережах "Новус""Пакко Холдинг", "Бест Фуд Луцьк" "Караван" "Таврія-В", Варус, Мега Маркет, Ультра Маркет," МЕТРО" і т.д.
Перезаключення діючих контрактів з працюючими клієнтами на вигідніших умовах: «МЕТРО Кеш енд Керрі Україна», «Фудмережа», «Астерс Груп» (Фуршет), «Білла Україна».
Збільшення планових показників обсягу продажів, збільшення представленості продукції в мережах;
Оптимізація асортиментної матриці в підконтрольних мережах;
Проведення різних типів акцій для досягнення росту бренду;
Успішне скорочення дебіторської заборгованість;

Керівник проекту

from 08.2013 to 12.2013 (4 months)
ООО"Сладгород" (FMCG), Київ (Роздрібна торгівля)

Організація та розвиток системи дистрибуції (прямої/непрямої).

Розробка та реалізація методів та програм зі збільшення продажів.
Стратегічне планування та бюджетування на майбутні періоди.
Контролює товарний поток, продаж.
Аналіз ринку та визначення потенційних сегментів для запуску нових проектів.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

from 02.2013 to 06.2013 (4 months)
"Компания Май Украина" (FMCG), Київ (Торгівля роздрібна / Retail (FMCG))

Проведення переговорів із ключовими клієнтами
Контроль за виконанням договірних зобов'язань
Проведення презентації компанії, новинок продукції
Введення, розширення асортименту на взаємовигідних умовах
Контроль дебіторської заборгованості
Планування та проведення заходів щодо просування продукції
Контроль маркетингових активностей
Аналіз та прогнозування продажів
Огляд ринку конкурентів
Контроль представленості ТМ у мережах (кількісні та якісні показники, частка та націнка)
Збільшення представленості в торгових точках та розширення асортименту
Просування ТМ у роздрібній мережі
Участь у реалізації стратегії продажів Компанії
Управління залишками, замовленнями, відвантаженням продукції
Ведення звітної, первинної, бухгалтерської документації
Планові відвідування клієнтів, торгових точок.
Контроль роботи мерчендайзерів

Бренд менеджер

from 03.2012 to 12.2012 (9 months)
Store Food Distribution Ltd (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Київ (Торгівля / Дистрибуція / Імпорт-експорт) FMCG)

Обов'язки:

Знання ринку, тенденції, виробників, ціноутворення товарів відповідно до загальної стратегії;
Введення нової ТМ за взаємної зацікавленості сторін;
Розробка стратегії роботи з постачальником у рамках загальної стратегії;
Визначення (розширення, оптимізація) асортименту, ціноутворення, позиціонування по каналах збуту;
визначення каналів збуту ТМ, терміни введення або розширення;
Визначення першого замовлення товару, надання інформації на замовлення до відділу аналітики та планування, далі - відділу сервісу для подальшого здійснення поставок;
Участь у плануванні обсягів продажу;
Розробка маркетингового бюджету просування ТМ;
Погодження маркетингового бюджету та способи компенсації з постачальником (власником бренду/ТМ);
Розробка стандартів представленості (планограм) бренду/ТМ каналами збуту;
Адаптація дизайну упаковок/етикеток/маркувань;
Аналіз кількісної та якісної дистрибуції на відповідність до запланованих показників;
Організація трейд-маркетингових акцій бренду/ТМ;
Досягнення:
Pа час роботи в компанії вивів на ринок України торговельну марку ТМ Sonko, що належить компанії Healthy Food Production (Польща). На сьогоднішній день торгова марка має органічне зростання і успішно продається у всіх національних та регіональних мережах на території України. Також збільшив показники ще двох ТМ за рахунок оптимізації асортименту та зміни стратегії (перехід із кількісної дистрибуції до якісної).

Менеджер з роботи з VIP клієнтами

from 02.2011 to 03.2012 (1 year 1 month)
Store Food Distribution Ltd (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Київ (Торгівля / Дистрибуція / Імпорт-експорт) FMCG)

Обов'язки:

Проведення переговорів із ключовими клієнтами
Контроль за виконанням договірних зобов'язань
Проведення презентації компанії, новинок продукції
Введення, розширення асортименту на взаємовигідних умовах
Контроль дебіторської заборгованості
Планування та проведення заходів щодо просування продукції
Контроль маркетингових активностей
Аналіз та прогнозування продажів
Огляд ринку конкурентів
Контроль представленості ТМ у мережах (кількісні та якісні показники, частка та націнка)
Збільшення представленості в торгових точках та розширення асортименту
Просування ТМ у роздрібній мережі
Участь у реалізації стратегії продажів Компанії
Управління залишками, замовленнями, відвантаженням продукції
Ведення звітної, первинної, бухгалтерської документації
Планові відвідування клієнтів, торгових точок.
Контроль роботи мерчендайзерів
Досягнення:
Успішно провів переговори та уклав договори на співпрацю на 2012 рік із торговельними мережами Метро та Сільпо. Відновив роботу з мережею Край-2, повернув компанії більшу частину дебіторської заборгованості, ввів у мережу чотири нові ТМ, ротував старий асортимент на новий.
Розширив покриття представленості в мережі Таврія-В та ввів три нові ТМ. Поліпшив відданість на поличному просторі за рахунок збільшення фейсингів кожної ТМ.
Працював з VIP клієнтами: "Фуршет", "Метро", "Сільпо", "Експансія", "Х5-Рітейл", "Таврія-В", "Віртус", "Край-2".

Менеджер з розвитку субдилерського каналу

from 05.2010 to 02.2011 (9 months)
VIASAT (Медіа / ЗМІ), Київ ((Медіа / ЗМІ))

Супервайзер

from 02.2010 to 05.2010 (3 months)
VIASAT (Медіа / ЗМІ), Київ ((Медіа / ЗМІ))

Консультант із підключення

from 07.2009 to 02.2010 (7 months)
VIASAT (Медіа / ЗМІ), Київ ((Медіа / ЗМІ))

Education

Київський Національний Університет Технологій та Дизайну

Інженерна економіка, економічна кібернетика, Київ
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Additional education and certificates

2011 - «Переговоры», отдел ДУКО - ООО «Стор Фуд Дистрибьюшн»

2011, 1 місяць

2012 - Тренинг по мерчендайзингу - ООО «Стор Фуд Дистрибьюшн»

2012, 1 місяць

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint Windows MS Outlook

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

References

Гриб Наталія Олександрівна

Гриб Наталія Олександрівна

Key Account Manager, ПрАТ «Ічнянский молочно-консервний комбінат»

Contact details are hidden

Additional information

Посвідчення прав водія категорії «В», Наявність власного автомобіля.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: