Resume from April 14, 2024

Олександр

Коммерческий директор, руководитель по продажам, национальный менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
55 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Комерційний директор

from 10.2022 to now (1 year 7 months)
Джіенпі Фрутс, ТОВ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Стратегія та організація прямого просування товару в Україні та на експорт
Формування та впровадження цінової політики
Особиста комунікація та створення домовленостей з національними мережами, ключовими клієнтами-партнерами, ЛПР, власниками бізнесу
Створення принципів співробітництва на довгостроковій основі з партнерами, узгодження та підписання договорів про співпрацю

Результати: розширення та координація співпраці з національними торговими в 2-рази, пошук, створення домовленостей та організація відвантажень продукції на експорт (країни Євросоюзу), формування цінової політики.

Керівник напрямку клінінгу, дезінфекції, дезінсекції в Києві

from 08.2017 to 10.2022 (5 years 2 months)
ТОВ "Др. Рьодгер сервіс менеджмент», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Пошук і розвиток нових замовників, участь в тендерах (державних і комерційних), формування цінових пропозицій, запуск і реалізація послуг і товарів Створення індивідуальних пропозицій щодо надання професійних клінінгових послуг, дезінфікуючих засобів, миючих засобів, засобів для прибирання, інвентарю, обладнання, витратних матеріалів, а також їх реалізація в Україні

Результати: збільшення надання послуг у 2,7 рази;

Комерційний директор

from 07.2014 to 04.2017 (2 years 9 months)
ЧП «Іммунітет» (www.lutyk.net, Хмельницький (Легка промисловість)

•Організація, планування, підготовка, технічне обслуговування, структурування та промислове виробництво в'язаних продуктів для дітей та дорослих
• Формування мотивації та організації роботи працівників
• Фінансовий, кількісний облік, контроль за дебіторською заборгованістю та фінансовими зобов'язаннями
• Позиціонування цін, цінова політика, розрахунок та формування цін
• Бюджетування та організація продажів в Україні
• Формування дистрибуційної мережі та умови співпраці з різними каналами продажів в Україні та за кордоном
• Переговори, заключні угоди про умови співпраці, введення та просування продуктів у мережах, замовлення виробництва
• Формування, організація діяльності та мотиваційні програми в продажах
• Організація роботи торгових точок підприємства

Керівник відділу дистрибуційних (непрямих) продажів

from 07.2011 to 06.2012 (11 months)
ПАТ "Миронівський хлібопродукт", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Формування та управління структурою дистриб'юторів (понад 100) у всіх 4 категоріях продукції холдингу
Формування комерційної та цінової політики в каналах ключових клієнтів, роздробу, філіалів
Формування структури продажів в регіонах, підбір, навчання і мотивація торгового персоналу;
Формування системи постановки цілей, KPI та контролю за їх виконанням

Результати: збільшення продажів охолодженої та замороженої курятини на 5%, м'ясо-ковбасних виробів на 8%, напівфабрикатів на 11%, систематизація торгової стратегії та цінової політики холдингу (для філій компаній та дистриб'юторів)

Директор регіональної дистрибуції

from 03.2010 to 05.2011 (1 year 2 months)
ТОВ "Компанія Май Україна", Київ (Харчова промисловість)

Розробка цінової та комерційної політики Компанії;
Формування мережі дистриб'юторів в Україні;
Підбір, навчання, управління регіональними менеджерами, супервайзерами;
Розробка і контроль мотивації торгового персоналу компанії і дистриб'юторів;

Результати: збільшення зваженої дистрибуції продукції на 11%, скорочення витрат торгового персоналу на 24%, запуск нової ТМ CURTIS (чаю) на 68% покриття ТТ.

Національний менеджер збуту

from 07.2009 to 02.2010 (7 months)
ТОВ "Фараон", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Відповідальність:
• Забезпечення планів продажу, розподіл продукції в роздрібній торгівлі
• Формування дистрибуційної мережі, умови співпраці з дистриб'юторами для сприяння продуктам, дебіторська заборгованість
• Формування структури продажів, набору, розвитку та мотивації підлеглих
• Впровадження стратегій та програм продажу для їх реалізації
• Вибір, управління та мотивація менеджерів
• Організація та впровадження обстановки цілей та відстежують їх виконання
Досягнення в 2009 році:
• Збільшення продажів на 2 рази, активна клієнтська база в 1,5 рази

Національний менеджер збуту

from 05.2005 to 01.2009 (3 years 8 months)
ЗАТ "Крафт Фудз Украина, Київ (Харчова промисловість)

Відповідальність:
• Визначення та впровадження стратегій та програм продажу для їх впровадження.
• Планування та досягнення цілей з точки зору продажів, акцій ринків, розподілу, рентабельності
• Розробка та впровадження довготермінових програм для збільшення продажів та зміцнення співпраці з дистриб'юторами
• Спільно з маркетинговим та торговим маркетингом Формування планів на основні цілі департаменту продажів, діяльність для торгової команди та клієнтів
• Організація роботи, навчання, розвитку та мотивації команди регіональних та територіальних менеджерів
• Планування та впровадження цілей, бюджетів, організаційної структури, політики компенсації для команди з продажу (~ 600 осіб)
• Формування принципів та умов співпраці з дистриб'юторами, бізнес -планами, P&L
• Організація та впровадження системи навчання, розвитку, контролю та оцінки всієї вертикалі підлеглих працівників (4- рівні: регіональні менеджери, регіональні тренери, територіальні менеджери, наглядачі, торгові агенти, торговці)
Досягнення у 2008 році:
• Впровадження планів обсягів продажів (118% для планування), частка ринку (1 місяць у всіх 3 категоріях продукції), розповсюдження (108%). Отримання дистриб'юторів прибутку на операцію -175% до плану

Регіональний менеджер збуту Західного, Київського регіонів

from 04.1998 to 04.2005 (7 years)
ЗАТ "Крафт Фудз Украина", Львів, Київ (Харчова промисловість)

• Побудова системи продажів у регіоні та організація його роботи
• Відбір, організація та створення умов співпраці з дистриб'юторами та дилерами
• Організація "покриття" торгових точок, створення ціни та територіальної політики
• Організація роботи з ключовою роздрібною торгівлею, впровадженням ціни, політики асортименту та торгової торгівлі
• Формування та впровадження політиків та процедур роботи польової структури
• Вибір персоналу, організація систем навчання та розвитку працівників (до 200 людей)
• Планування та впровадження стратегій, пріоритетів, цілей продажу, їх аналіз та контроль

Knowledge and skills

MS Office Пользователь ПК PC User Пользователь Internet Internet User MS Outlook

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

References

  • Джордж Логуш

    Джордж Логуш

    Заcтупник Голови правлыння по маркетингу и продажах, ПАТ "Миронівський хлібопродукт"

    Contact details are hidden
  • Терехов Сергій

    Терехов Сергій

    Комерційний директор, ТОВ "Фараон"

    Contact details are hidden
  • Майданюк Генадій

    Майданюк Генадій

    Генеральний директор, ТОВ "Компанія Май Украина"

    Contact details are hidden

Additional information

Сімейний стан: одружений, діти
Інтереси: футбол

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: