Resume from January 11, 2021

Оксана

Менеджер з кадрів, діловод, 5 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
46 years
City of residence:
Sumy
Ready to work:
Remote, Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор з кадрів

from 04.2019 to now (5 years 1 month)
Сумська торгово-промислова палата, Суми (Торгово-промислова палата України)

Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників підприємства відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіку відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів обліку робочого часу;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та подання звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін;
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом;
Організація загального діловодства підприємства.

Інспектор з кадрів, діловод

from 04.2018 to 04.2019 (1 year)
Державне підприємство "Сумигеодезкартографія", Суми (Геодезія, картографія та кадастр)

Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Формування штатного розкладу;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіку відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів і графіків обліку робочого часу співробітників компанії;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та подання звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін;
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом;
Організація загального діловодства підприємства;
Складання, реєстрація та супроводження договорів підприємства.

Інспектор з кадрів

from 09.2017 to 01.2018 (4 months)
ТОВ "КК " ДОМКОМ Суми", Суми (Послуги для населення та бізнесу)

Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньою політикою підприємства;
Організація загального діловодства підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Формування штатного розкладу;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіка відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів і графіків обліку робочого часу співробітників компанії;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та здача звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін;
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом.

Економіст зі збуту

from 10.2016 to 09.2017 (11 months)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)

Здійснення збуту продукції відповідно до замовлень та укладених договорів, забезпечення постачання продукції, що випускається, замовникам у встановлені строки та в повному обсязі.
Участь в укладанні договорів на поставку продукції та погодження умов поставок.
Складання заявок, комерційних пропозицій, рахунків і специфікацій.

Секретар керівника

from 11.2015 to 09.2016 (10 months)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)

1. Забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника.
2. Прийом вхідної документації на підпис керівника, передача її відповідно до ухваленого рішення в структурні підрозділи або конкретним виконавцям.
3. Прийом скарг та особистих заяв на підпис керівника.
4. Прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків (міні-АТС), організація проведення телефонних переговорів керівника.
5. Ведення загального діловодства компанії.
6. Підготовка засідань, конференцій і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація).
7. Організація прийому відвідувачів.
8. Організація відрядження керівника.
9. Прийом, реєстрація та розподіл вхідної / вихідної кореспонденції.

Інспектор з кадрів

from 10.2012 to 05.2015 (2 years 7 months)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)

Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньою політикою підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Формування штатного розкладу;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіка відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів і графіків обліку робочого часу співробітників компанії;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та здача звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін.
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом.

Інженер з охорони праці

from 05.2012 to 04.2014 (1 year 11 months)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)

Проведення і реєстрація вступного інструктажу для працівників;
Організація навчання співробітників з питань ОП;
Контроль за дотриманням працівниками вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці;
Контроль відповідності нормам безпеки будівель і споруд, машин і механізмів, технологічного устаткування;
Контроль проведення інструктажів на робочих місцях;
Організація і контроль проведення попередніх і періодичних медичних оглядів;
Проведення розслідувань, облік і аналіз нещасних випадків на виробництві;
Взаємодія з перевіряючими та контролюючими органами.

Менеджер з продажів

from 09.2010 to 12.2010 (3 months)
Медтехніка-Суми, Суми (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Прийом, обробка заявок від замовників, складання договорів, робота з постачальниками. Оформлення повного пакету документів для продажу товару компанії (1С, 7.7.).

Директор

from 05.2008 to 11.2009 (1 year 6 months)
КУ СОР "Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення та туризму", Суми (Активний зелений туризм, дитячі наметові табори)

Реєстрація підприємства та організація його роботи. Здійснення пілотних проектів в Україні в частині організації та проведення наметових дитячих таборів. Загальне керівництво підприємством.

Педагог-організатор; вчитель хімії та біології

from 08.2005 to 05.2008 (2 years 9 months)
Сумська спеціалізована школа №1, Суми (Освіта, наука)

Освіта, організація виховної роботи та дозвілля в навчальному закладі

Вчитель хімії та біології, охорони безпеки життєдіяльності

from 11.1999 to 08.2005 (5 years 9 months)
Сумська спеціалізована школа №3, Суми (Освіта, наука)

Організація та проведення навчального процесу.

Education

СДПУ ім. А.С. Макаренка

Природничо-географічний; вчитель біології, хімії, валеології та основ екології, Суми
Higher, from 1995 to 2000 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Під час роботи в школі - кожні 3-4 роки, 1 місяць

Международный Альянс по ВИЧ/СПИДу в Украине

2007 год; 40-часовая программа

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet Email Робота з оргтехнікою Знання офісних програм Skype

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Disability

2nd degree.
Загальне захворювання. Протипоказані фізічні навантаження та переохолодження.
Відмінно справляюся з офісною роботою.

Additional information

На даний час шукаю додаткову роботу.
2020 рік додав до загального стажу досвід роботи онлайн та дистанційно.
Маю великий досвід організації роботи команди однодумців, спілкування з людьми, переконання, ведення переговорів, організації ділових зустрічей, корпоративних заходів.
Комунікабельна, відповідальна, віддана підприємству та спільній справі. Вмію ефективно організувати роботу колективу.
Розлучена, дітей немає.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: