Олена
Директор комерційний, з персоналу, керівник відділу продажу, закупівель
- Age:
- 38 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8914648
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Вік, дата/місце народження :
36 років, 02.06.1986 р.н., м.Харків
Телефон: [
E-mail : [
Сімейне положення : заміжня, 2 детей
Освіта: Вища
Учбовий заклад: Харківський національний економічний університет.
Спеціальність: Облік і аудит
Кваліфікація: Спеціаліст з обліку та аудиту
ДОСВІД РОБОТИ
Період
Місце роботи
Посада
Обов’язки
01.07.2004- 29.09.2006
Харківський технікум залізничного транспорту.
Бухгалтер
Ведення касової дісципліни. Оформлення первинної документації. Контроль оплати студентів за навчання по контракту. Учет ТМЦ. Підготовка звітів.
02.10.2006 13.12.2006
ТОВ Електролідер
Бухгалтер (головний бухгалтер )
Ведення бухгалтерського та налогового обліку в повному обсязі.
02.01.2007 20.01.2014
КУОЗ «Стоматологична поліклініка №7»
Бухгалтер
Оформлення первинної документації. Оформлення договорів на поставку медикаментів, послуг і контрактів інтернів. Робота з казначейством. Здійснення платежів через Казначейство та клієнт – банк. Оформлення банківських карток для виплат персоналу.
07.07.2014-18.10.2015
19.10.2015- 13.05.2016
КП «Тролейбусне депо № 3»
Інспектор відділу кадрів
Начальник відділу кадрів
Забеспечення підприємства працівниками різних професій від робочого класу до топ- менеджменту. Розробка поточних та перспективних планів по найму персоналу. Документальний супровід прийома, стажування, перевода , відпусток , звільнення працівників. Систематичне вивчення посадових вимог до спеціалістів, працюючих на підприємстві. Организація табельного обліку робочого часу, оформлення та контроль графіку відпусток.
Документальне оформлення наказів по підприємству та особовому складу.
Контроль трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку.
Звітність по обліку особового складу в центр зайнятості. Ведення медичного та військового обліку. Заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
Участь у виставках вакансій та семінарах від центру зайнятості.
06.06.2016- 28.02.2017
Інтернет – магазин Мобілак
Керівник відділу персоналу
Пошук, прийом, оформлення, звільнення персоналу. Документальне оформлення кадрових переміщень працівників .Ведення військового обліку. Разробка мотивацій співробітникам. Стажування, адаптація, тестування персоналу.
17.05.2017-19.02.2019
20.02.2019- 14.12.2021
Мережа магазинів канцтоварів
Керівник відділу персоналу
Комерційний директор
Пошук, прийом, перевод, звільнення персоналу. Документальне оформлення кадрових переміщень працівників.Ведення військового обліку. Розробка мотивацій та посадових інструкцій.
Проработка бізнес- процессів, документальне оформлення. Формування корпоративної культури. Организація проектів нематеріальної мотивації. Організація внутрішнього та зовнішнього навчання персонала.
Планування товарообороту, валового доходу на день, тиждень, місяць, рік. Розрахунок промежуточних показників, контроль показників по трафіку, средньому чеку, конверсії, запобігання падіння показників. Организація процесу досягнення плану, а також роботи підприємства вцілому. Контроль виконання поставлених задач. Формування та реалізація маркетингової стратегії.
Переговори з постачальниками, розширення матриці товару, впровадження роботи по drop- Shipping.
Организація щоденної доставки товара в мережу магазинів та кінцевому покупцю.
Відділи в підпорядкуванні :
Відділ логістики
Відділ продажу,
Відділ закупок,
Відділ маркетингу ,
Мережа роздрібних магазинів,
Інтернет- магазин,
IT відділ,
Склад
15.12.2021-по теперішній час
Фізична особа – підприємець
Вид діяльності: оптова та роздрібна торгівля.
03.2022-по теперішній час
Волонтерська організація KHLIB
Волонтер, департамент по медикаментам та hr-відділ. Допомога громадянам м. Харкова та області, лікарням та військовим з медикаментами. Пошук персоналу для волонтерської організації.
18.10.2022 р.-по теперішній час
Академія сучасної психології
Прослуховую курс « Практична психологія»
Тренінги та лекції:
«Школа менеджерів» Консалтингова компанія «ТОР»,2017 рік.
«Правила підбору і найму персоналу», ТЦ «Лідер», 2017 рік.
«Эфективний керівник» ТЦ «Лідер»,2018 рік.
«Першокласний сервіс- довольний клієнт» ТЦ «Лідер»,2018 рік.
Курс SEO «Магия с Google» Art Lemon,2019 рік.
6 –ти місячна співпраця з Консалтинговою компанією Sell It 01.11.2020г.-31.03.2021г. « Побудова відділу продаж».
Грудень 2021 року Курси Дмитра Карпчова « Вік від 11 до 17 років. Проблеми та їх вирішення»
жовтень 2022 року-грудень 2022 року Академія сучасної психології « Практична психологія»
Намагаюсь не порушувати життєві принципи:
Чесність .
Справедливість.
Постійний розвиток .
Постійні дії до досягнення поставленої цілі.
Дякую за увагу до мого резюме !
More resumes of this candidate
Similar candidates
Директор, заместитель директора, начальник отдела продаж
35000 UAH, Kharkiv
Заступник директора з кадрових питань, начальник відділу кадрів
15000 UAH, Kharkiv
Руководитель отдела тендерных продаж, специалист по продажам и закупкам
Kharkiv, Kyiv
Коммерческий директор, начальник отдела закупок, продаж, региональный менеджер
15000 UAH, Kharkiv, Remote
Директор коммерческий, начальник отдела продаж
Kharkiv, Kyiv
,
more 3 cities
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Kharkiv, Kyiv