Resume from December 12, 2022 File

Кирило

Керівник мережі магазинів, регіональний менеджер

Age:
32 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кирилов
Кирило
Юрійович

керівник мережі, керуючий.

дата народження:
03.08.1991г. (31 рік).

особисті якості:

Прагнення розвитку;
Внутрішня мотивація;
Орієнтація на результат;
Комунікабельність;
Організованість;
Стресостійкість;
Гнучкість;
Партнерство;
Вміння працювати в команді.

мета:
Розвиток професійних якостей та навичок у великій компанії з можливістю кар'єрного зростання, самореалізації.
Збільшення прибутку компанії за допомогою досягнення поставлених цілей та завдань.

контактні дані
ТЕЛЕФОН:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Адреса проживання:
Одеса. вул. Д.Донцова

Е-MAIL
К[open contact info](look above in the "contact info" section)

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Власний автомобіль;
Готовий до відряджень.

ОСВІТА
Національна металургійна академія України
09.2014 - 06.2015 (Вища)
Спеціаліст з металознавства

Національна металургійна академія України
09.2011 - 06.2014 (середньо-спеціальне)
Бакалавр з інженерного матеріалознавства

Дніпропетровський технікум зварювання та електроніки ім. Є.О.Патона
09.2008 - 06.2011(середньо-технічне)
Технік-технолог зварювального виробництва.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
Управління персоналом та процесами для досягнення поставленої мети
Навички аналізу, системного прийняття рішень, уміння формувати причинно-наслідкові зв'язки.
Знання основ менеджменту (постановка завдань, мотивування персоналу, надання зворотного зв'язку, контроль виконання)
Навички обробки інформації та роботи з базами даних.
Проведення співбесід, підбір персоналу згідно з профілем посади.
Взаємодія з контролюючими, державними органами, організаціями та підприємствами всіх форм власності.
Ведення адміністративного документообігу підприємства.
Відстеження проведення своєчасних відвантажень товару постачальниками.
Контроль над виконанням постачальником, партнером договірних зобов’язань.
Розробка стратегії навчання та розвитку персоналу, її реалізація.
Підготовка навчальних матеріалів та посібників для навчання персоналу.
Розробка навчальних планів та організаційна підготовка проведення тренінгів та навчальних заходів.

ДОСВІД РОБОТИ
Sushi Family – Керуючий мережі магазинів
Вересень 2021 - Лютий 2022

Організація та контроль роботи мережі магазинів
(10 торгових точок);
Підбір, навчання та адаптація персоналу;
Здійснення контролю за виконанням показників реалізації товарів, досягнення встановлених показників прибутку;
Участь у формуванні асортименту магазинів;
Розробка стратегій розвитку кожного магазину на підставі вивчення ринків, попиту, конкурентного середовища та потреб кінцевого покупця;
Контроль касової дисципліни;
Швидке та якісне вирішення технічних питань;
Контроль проведення інвентаризації;
Контроль виконання стандартів роботи;
Робота з запереченнями;
Проведення чек-листів;
Аналіз продажів, доходів и видатків мережі;
Організація та запуск нових торгових точок.

OKKO Group - керівник автозаправного комплексу
Червень 2018 — Травень 2021

Організація ефективної роботи АЗК;
Формування, мотивування та розвиток команди;
Забезпечення виконання планів продажу палива та супутніх товарів;
Контроль роботи на касі;
Нагляд за правильною експлуатацією АЗК;
Створення графіку роботи персоналу;
Проведення інвентаризацій;
Проведення чек-листів;
Створення та впровадження стандартів обслуговування;
Робота зі скаргами та запереченнями;
Відкриття та фактичний запуск нових комплексів.

OKKO Group - оператор автозаправного комплексу
Березень 2016 — Червень 2018

Здійснення активних продажів товарів АЗК.;
Організація роботи торгового залу;
Відстеження наявності асортименту;
Виконання стандартів роботи;
Проведення інвентаризації;
Приготування продукції кафе згідно стандартів мережі;
Робота на касі ( Datecs, LeoCAS);
Звітність та робота в програмі 1С.

ТОВ «МОРЕ ПИВА» - тренінг-менеджер
Січень 2016 – Березень 2016

Навчання та мотивація персоналу, освітні програми «Стандарти роботи», «Мистецтво презентації», «Мотиваційний коефіцієнт».
Розробка стратегії навчання та розвитку персоналу, її реалізація;
Розробка навчальних планів та організаційна підготовка проведення тренінгів та освітніх заходів;
Контроль виконання стандартів роботи персоналу;
Підготовка навчальних матеріалів та посібників для навчання;
Оцінка ефективності навчання;
Атестація персоналу;
Категоризація персоналу;
Збір та аналіз інформації щодо необхідного для персоналу навчання;
Планування та звітність результатів роботи;
Індивідуальна робота с торговим персоналом: навчання, постановка завдань, контроль за їх виконанням;
Розробка стандартів обслуговування.Ч’

ТОВ «МОРЕ ПИВА» - Продавець - консультант
Серпень 2014 – Січень 2016

Організація роботи магазинів;
Робота с торговим персоналом (навчання технікам продажу, асортименту);
Консультація покупців щодо продукції, продаж товарів;
Мерчандайзинг;
Проведення розрахунково-касових операцій;
Переоблік товару.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: