Resume from July 13, 2023 PRO

Andriy

Trade marketing representative, 26 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
45 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Trade marketing representatives

from 07.2012 to 10.2022 (10 years 3 months)
British American Tobacco, Вінниця (Маркетинг, реклама, PR)

•Визначення та впровадження моделей торгового маркетингу та дистрибуції , комплексу дій для досягнення цілей з обсягу та долі ринку на території. Пошук нових можливостей для розвитку бізнесу.(Визначення ретейлерів з найбільшим потенціалом росту, встановлено більш ніж 150 учасникам додаток стимулюючий клієнтів на збільшення об’єму закупівель, заключено більш ніж 100 контрактів по збільшенню асортименту та представленості брендів компанії, встановлено більше 150 одиниць обладнання, що в комплексі дало ріст долі ринку на території з 8-12% до 25-35%)
•Ефективне використання територіальних та фінансових активів компанії при контрактуванні та оцінюванні виконання зобов’язань.(Гнучкий підхід до контрактування, залежно від об’єму продажів та потенціалу ретейлера, середня оплата контракту на 10 - 30% нижча ніж у конкурентів)
•Встановлення партнерських, позитивних, дружніх відносин з бізнес – партнерами.
•Якісна робота з дистрибуторами та з персооналом торговельних закладів за для запобіганню виникнення нестачі запасів шляхом прямого впливу на формування замовлення.(побудована співпраця з чотирма дистрибуторами тютюнової продукції, більш ніж 18 торгових представників)
•Координація дій команди 1-2-1(консультанти), та суміжних відділів на території.(6 консультантів та супервайзер)
•Координація діяльності партнерів та сторонніх компаній.(3 техніка, 3 мерчендайзера, перевізники)

Представник Торгівельний

from 09.2009 to 04.2012 (2 years 7 months)
Pepsico, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Збільшення АКБ на 25%, зростання об'єму продажів на20%. Контроль дебіторської заборгованості.
•Підхід до продаж з урахуванням фокусу на ринок, та споживача.
•Виконання цілей компанії по відвантаженням продукції на 100%. Встановленно обладнання в 50% АКБ
•Впровадження маркетингових активностей та мотиваційних програм для стимулювання роздробу.
•Побудова якісних взаємовідносин з партнерами.

Представник торговельний

from 01.2006 to 08.2009 (3 years 7 months)
Nestle, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Збільшення АКБ на 40%, зростання об'єму продажів на 30%. Контроль дебіторської заборгованості.
•Виконання цілей компанії по відвантаженням продукції на 100%. Встановлено обладнання більш ніж в 80% АКБ.
•Побудова якісних взаємовідносин з партнерами.
•Втілення мотиваційних програм для торгівельних партнерів.

Education

Вінницький Кооперативний Коледж

Товарознавство, менеджмент заготівель., Вінниця
Specialized secondary, from 1996 to 1999 (3 years)

Менеджер заготівель, переробки та зберігання с/г продукції та вторинної сировини. Реалізація с/г продукції та сировини. Кваліфікація - Товарознавець.

Additional education and certificates

Кроки візиту Nestle

2007, етапи протягом 2 місяців, вдосконалення за принципом 70/20/10

TU 101 Pepsico

2009, етапи протягом 2 місяців, тестування, вдосконалення за принципом 70/20/10

POSITIVE - British American Tobacco

2013, інтенсив 7 днів, тестування кожен рік, проходження додаткових модулів в залежності від зміни стратегій та фокусу на ринку.

Knowledge and skills

MS Excel MS Office Зведені таблиці Здатність до навчання Проведення презентацій Водійські права кат. B

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

References

Промский Марк

Промский Марк

SM, IT

Contact details are hidden

Additional information

•Комунікабельність(презентація продукта, ведення переговорів, аналіз потреб, прямі продажі FMCG)
•Адміністрування(аналіз, складання планів продажів)
•Дослідження ринку, аналіз даних, ведення ключових клієнтів.
•Розширення території ( залучення нових клієнтів)
•Time management
•Досягнення та перевиконання цілей
•Навчання та інформування персоонала торговельних закладів та ТП дистрибуторів.
•Виявлення потреб враховуючи тенденції на ринку та тенденції серед споживачів.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city