Resume from December 6, 2022 File

Тетяна

HR-, менеджер з навчання та розвитку персоналу, People Partner

Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ОСВІТА
09.2010 - 06.2015
Житомирський державний університет ім. Івана Франка
Спеціальність: Психологія

09.2015 - 06.2016
Get Win, курс «HR 4 професії»
(психодіагностика, психоаналіз, інтерв'ю по компетенціям, метапрограми)

09.2016 - 12.2016
Школа HRM, програма
«Human Recourses Management MBA»

03.2019
«Основи профайлінгу»
(поведінковий аналіз, оцінка і прогнозування поведінки)
ТЕТЯНА ТАРГОНСЬКА 07.2022
"Smart IT Sourcer" від Rock-IT Recruitment Academy
HR МЕНЕДЖЕР (теоретичний блок з основ IT рекрутингу)
АДАПТАЦІЯ ТА РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ
ДОСВІД РОБОТИ
КОНТАКТИ 06.2020 – працюю
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section) «ПБГ Ковальська»

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section) Провідний фахівець з навчання та розвитку персоналу

Основні обов'язки:
•формування річного плану навчання персоналу;
Досвід впровадження бізнес-процесу
•формування бюджету на навчання та розвиток, аналіз витрат та коригування
адаптації персоналу
бюджету;
•організація навчання персоналу, робота з контрагентами, ведення договірної
Досвід формування річного плану роботи, розрахунки з постачальниками послуг;
навчання Групи •участь в Центрах оцінки персоналу;
•формування внутрішнього кадрового резерву (Планування наступництва);
Досвід розробки індивідуальних планів •оцінка потенціалу та формування індивідуальних планів розвитку;
•супровід реалізації індивідуальних планів розвитку резервістів (Наступників);
розвитку
•робота з ВУЗами.

Використання психодіагностичних 07.2019 – 02.2020
методик при підборі, адаптації «OMNIC»
персоналу
HR Менеджер

Досвід розробки тренінгів та процедури Основні обов'язки:
•організація процесу адаптації нових працівників;
оцінки навчання персоналу
•проведення 1 to 1 зустрічей, зустрічей по підведенню підсумків адаптації;
•організація процесу формування адаптаційних планів, контроль постановки
цілей;
•ведення обліку робочого часу спеціалістів, відпусток, лікарняних;
•адміністрування кадрової та договірної роботи;
•організація (пошук тренерів, методологічна работа) та проведення навчання для
персоналу;
•облік і контроль нарахування заробітних плат (в тому числі бонусних частин,
компенсації);
•HR супровід та консультування.
09.2018 – 07.2019
«Імперія Холдинг»

Менеджер з адаптації персоналу та корпоративної культури

Основні обов'язки:
•організація процесу адаптації нових працівників, проведення 1 to 1 зустрічей;
•організація корпоративних заходів;
•організація зовнішнього навчання персоналу, стратегічних сесій;
•участь в розробці матриці компетенцій, проведення річної оцінки персоналу по компетенціям;
•формування планів індивідуального розвитку спеціалістів;
•проведення оцінки та аналізу залученості персоналу.

03.2017 – 05.2018
Компанія «УКРГАЗ»

Спеціаліст з адаптації та розвитку персоналу

Основні обов'язки:
•організація процесу адаптації нових працівників;
•проведення 1 to 1 зустрічей;
•розробка і проведення адаптаційних тренінгів для працівників компанії «Welcome-тренінг», «Стандарти і правила
компанії»;
•розробка і оформлення «Папки для нового працівника» (стандарти компанії), необхідних інструкцій;
•консультування з питань адаптації та розвитку персоналу;
•відслідковування динаміки адаптації персоналу, аналіз та підготовка звітності;
•проведення аналізу потреби працівників компанії в навчанні;
•розробка планів індивідуального розвитку;
•супровід та контроль виконання індивідуальних планів розвитку;
•розробка практичних та тестових завдань для оцінки ефективності навчальних програм.

03.2016 – 03.2017
Get Win (проект з навчання персоналу)

Адміністратор проекту "HR 4 професії". Методолог

Основні обов'язки:
•розробка методичних матеріалів тренінгу (книга тренера, презентація, роздаткові матеріали, тести знань);
•розробка вправ, спрямованих на досягнення цілей навчання;
•підбір літератури і відеоматеріалів для навчання;
•розробка методичних матеріалів проекту;
•пошук кандидатів-учасників проекту, телефонний скринінг;
•проведення інтерв'ю з кандидатами;
•організаційно-адміністративна діяльність.

09.2015 – 03.2016
Компанія «УКРГАЗ»

Ресечер
-Основні обов'язки:
•формування заявки на підбір персоналу;
•публікація вакансій на робочих порталах;
•пошук кандидатів, аналіз резюме, телефонний скринінг;
•проведення інтерв'ю;
•ведення звітності по вакансіям

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: