Resume from December 11, 2022

Вікторія

Адміністратор, офіс-менеджер, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з адміністративної діяльності

from 01.2019 to 02.2022 (3 years 1 month)
Телеканал, Киев (Медіа / СМІ)

Обовязки:
Зустріч гостей .
Забезпечення життєдіяльності офісу.
Организація і контроль чистоти і порядку в офісі.
Пошук та аналіз необхідної для керівництва інформації.
Допомога в організіції свят та інших корпоративних заходів.
Организація закупки необходних матеріаів, работа з постачальниками.
Розподіл документації по відділам.
Підготовка та организація конференцій.
Организація работи по встановленню обладнання, забезпечення його технічного обслуговування.
Виконання задач поставлених керівництвом.
Ведення інвентаризаційного опису майна в 1С.
Фінансова звітність.

Адміністратор

from 11.2017 to 12.2018 (1 year 1 month)
Кондитерська "БО" Эктора Хименеса Браво, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація і контроль работи песоналу в кондитерській.
Контроль касової дисципліни, інвентаризація.
Відкриття і закриття закладу.
Контроль наявності продукції та її якість.
Замовлення та прийом розхідних матеріалів (господарські товари... т.д.).
Складання графіків та контроль виходу на роботу персоналу.
Навчання та мотивація персоналу.
Зустріч та разміщення гостей.
Консультація гостей стосовно продукції (також по телефону).
Виконання доручень керівництва.

Адміністратор

from 03.2013 to 09.2016 (3 years 6 months)
Готельний комплекс "Пуща-Лісна", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль за чистотою, порядком в залі та роботою персоналу.
Консультування гостей ресторану про особливості страв та напоїв.
Надання допомоги при складанні замовлення на банкети.
Консультування по часу приготування страв та напоїв.
Прийом замовлень від гостей ресторану.
Контроль роботи офіціантів.
Вживання заходів щодо вирішення проблем,що виникли у гостей, в рамках своєї компетенції.
Участь в щомісяному переобліку посуду, інвентаризація.
Ведення обліку робочого часу.
Зустріч та розміщення гостей.
Прийом та замовлення банкетів різного формату.
Навчання персоналу.
Знання касової дисципліни.

Адміністратор

from 09.2012 to 01.2013 (4 months)
Ресторан " Ciros Pomodoro", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль роботи персоналу і порядку в залі.
Складання та ведення табелю співробітників, а також контроль виходу на роботу.
Зустріч гостей, прийом дзвінків ,бронювання.
Навчання персоналу.
Знання касової дисципліни.
Відкриття та закриття закладу.

Офіціант

from 05.2008 to 08.2012 (4 years 3 months)
Готельний комплекс "Пуща-Лісна", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Сервіровка столу у відповідності з встановленими стандартами.
Контроль за чистотою, станом та комплектністю столових приборів, посуду, скатертинами та серветками.
Підтримання чистоти в залі.
Знання меню та вивчення змін в меню.
Знання основних и сезонних страв та напоїв, пропонованих гостям.
Консультування гостей ресторану про особливості страв та напоїв.
Надання допомоги при зіставленні замовлення.
Консультування по часу приготування страв та напоїв.
Подання страв та напоїв згідно встановленними правилами обслуговування.
Вжиття заходів щодо вирішення проблем, які виникли у гостя, в рамках своєї компетенції.
Розподіл замовлень по місцю їх виконання між барменом та поваром.
Контроль своєчасності приготування та товарного вигляду страв перед подачею на стіл.
Надання рахунку гостям.
Отримання і контроль оплати за рахунком.
Здійснення керівництва над помічником офіціанта.
Оформлення залу та сервірування столів для різноманітних заходів.
Участь в щомісячному перерахунку посуду.
Досягнення:
З 2011-2012 робота старшим офіціантом (помічник адміністратора).

Education

Київський Славістичний Університет

Психологія, Киев
Higher, from 2006 to 2012 (6 years)

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS Outlook Робота з оргтехнікою

Additional information

Особисті якості:
Активна, комунікабельна, уважна, відповідальна, ініціативна, вмію працювати в команді, та на результат, швидко навчаюсь, порядна, стресостійка.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: