• File

Юлія

Юрист

City:
Stryi

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РАДЮК ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

Дата народження: 25.02.1982 р.

Місце проживання: Львівська обл., Самбірський р-н, смт Дубляни (після отримання роботи планую переїзд у м. Стрий для постійного проживання)

Місце реєстрації: м. Харків, пр. Ювілейний,47/19, кв.267

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).

Електрона адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: отримання посади помічника, секретаря нотаріуса.

Освіта:
2001-2004 р. р. – Національна юридична академія України ім. Ярослава Мудрого.

1998-2001 р. р. – Сімферопольській юридичний технікум.

Досвід роботи:

грудень 2017 р. – по теперішній час (в процесі скорочення):

Східне регіональне управління мережі АЗС «SOCAR» - менеджер з адміністративної діяльності

Обов’язки:
організація діловодства компанії, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції у програмі 1 С Документообіг, складання номенклатури справ, ведення архіву, забезпечення життєдіяльності офісу.

підготовка розпорядчих документів: наказів, розпоряджень, службових записок, протоколів.

листування з контрагентами, клієнтами та державними органами: листи, заяви, відповіді на запити, скарги, звернення.

договірна робота: складання проектів договорів, аналіз умов договорів, внесення правок, погодження договорів.

березень 2014 р. – липень 2017 р.:

Юридична фірма «Ростра» м. Харків – секретар-референт

Обов’язки:
підготовка та підписання договорів, складення реєстрів договорів, складання звітів, ведення архіву справ.

діловодство підприємства, реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції, здійснення контролю за строками, виконання доручень керівника, пошук інформації в законодавстві та в інтернеті, робота з офісною технікою, робота з кур'єрськими та поштовими службами.

ділова переписка з державними органами, установами та організаціями (поліція, прокуратура, суд, виконком міської ради, паспортний стіл, реєстраційна палата та інші), підготовка листів, заяв, звернень, скарг.

квітень 2011 р. – березень 2012 р.:

Міжнародне інформаційно-консультативне агентство «Міка» м. Харків - секретар-референт, помічник юрисконсульта

Обов’язки:
реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції, зустріч клієнтів та оформлення договорів з клієнтами, ведення бази клієнтів, складання звітів, робота з сайтами компанії, пошук та розміщення інформації, ведення протоколів нарад.

представництво інтересів клієнтів в державних та інших структурах, переписка з компетентними органами, складання листів, заяв, запитів та іншої документації.

липень 2004 р. – січень 2009 р.:

Прокуратура Залізничного району м. Сімферополя – помічник прокурора

Обов’язки:
розгляд звернень та скарг громадян.

представництво інтересів держави та громадян у судах.

проведення перевірок дотримання законності з боку громадян, підприємств, установ, організацій у сфері земельних, трудових, житлових, сімейних та інших правовідносин.

Знання мов: українська, російська.

Уміння користування комп’ютером: MS Office (Word, Excel), 1 С, Internet, е-mail.

Ділові та особисті якості: пунктуальність, відповідальність, порядність, відсутність шкідливих звичок.

Сімейний стан: заміжня, донька 16 років.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: