Resume from July 7, 2023 File

Ольга

Заместитель управляющего

Age:
45 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Бєлякова Ольга Віталіївна
Бажана посада: регіональний керівник, керівник магазина.
Дата народження: 27.02.1979 рік
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта
2013-2017рр. Восточно-український національний університет імені Володимира Даля.
2010-2013рр. Лисичанський навтохімічний технікум.
Додаткова освіта
тренінги
Керівництво персоналом у роздрібному магазині.
Технологія продажу для підвішення середнього чека.
Клієнтоорієнтованість.
Інститут наставництва.

Досвід роботи
ТОВ "РЕВАН" 2019
НАЧАЛЬНИК ТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЛЬНИЦІ
керівництво персоналом торгових точок, виконання планових фінансово-економічних показників, вирішення забезпечення досягнення планових фінансово-економічних показників, забезпечення дотримання корпоративних стандартів обслуговування та мерчандайзингу, аналіз продаж, організація та контроль технологічного процесу роботи торгових точок.
ТОВ "УкраЇНСЬКИЙ РІТЕЙЛ 2012-2019.
КЕРУЮЧИЙ МАГАЗИНОМ
оперативне керівництво діяльністю магазину ( штат 20 чол.), забезпечення досягнення планових фінансово-економічних показників, забезпечення дотримання корпоративних стандартів обслуговування та мерчандайзингу, аналіз продаж, організація та контроль технологічного процесу роботи магазину, робота в 1С, взаємодія з працівниками інших структурних підрозділів Компанії.
ЗАСТУПНИК КЕРУЮЧОГО МАГАЗИНОМ
керівництво персоналом магазину, робота в 1С, виконання планових фінансово-економічних показників, відслідковування змін ринку та роботи конкурентів, контроль за ефективністю продаж товарів, проведення переоцінок, контроль оформлення акцій, підбір персоналу та контроль проведення стажування нових працівників, вирішення конфліктних ситуацій з покупцями.
професійні навички
Навички управління, організації робочих процесів.
Переговори та переконання.
Вміння адаптуватись.
особисті якості
Цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, вміння швидко приймати необхідне рішення, зосередженість, наполегливість, уважність, старанність, стресостійкість, дисциплінованість, легко навчаюсь новому, вмію працювати в команді, маю організаторські здібності.
додаткова інформація
Вільно володію ПК.
Знання програм MS Office, 1C, електронна почта, Internet.
Досвід роботи за касовим апаратом.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city