Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 июля 2023 Файл

Ольга

Заместитель управляющего

Возраст:
45 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Бєлякова Ольга Віталіївна
Бажана посада: регіональний керівник, керівник магазина.
Дата народження: 27.02.1979 рік
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта
2013-2017рр. Восточно-український національний університет імені Володимира Даля.
2010-2013рр. Лисичанський навтохімічний технікум.
Додаткова освіта
тренінги
Керівництво персоналом у роздрібному магазині.
Технологія продажу для підвішення середнього чека.
Клієнтоорієнтованість.
Інститут наставництва.

Досвід роботи
ТОВ "РЕВАН" 2019
НАЧАЛЬНИК ТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЛЬНИЦІ
керівництво персоналом торгових точок, виконання планових фінансово-економічних показників, вирішення забезпечення досягнення планових фінансово-економічних показників, забезпечення дотримання корпоративних стандартів обслуговування та мерчандайзингу, аналіз продаж, організація та контроль технологічного процесу роботи торгових точок.
ТОВ "УкраЇНСЬКИЙ РІТЕЙЛ 2012-2019.
КЕРУЮЧИЙ МАГАЗИНОМ
оперативне керівництво діяльністю магазину ( штат 20 чол.), забезпечення досягнення планових фінансово-економічних показників, забезпечення дотримання корпоративних стандартів обслуговування та мерчандайзингу, аналіз продаж, організація та контроль технологічного процесу роботи магазину, робота в 1С, взаємодія з працівниками інших структурних підрозділів Компанії.
ЗАСТУПНИК КЕРУЮЧОГО МАГАЗИНОМ
керівництво персоналом магазину, робота в 1С, виконання планових фінансово-економічних показників, відслідковування змін ринку та роботи конкурентів, контроль за ефективністю продаж товарів, проведення переоцінок, контроль оформлення акцій, підбір персоналу та контроль проведення стажування нових працівників, вирішення конфліктних ситуацій з покупцями.
професійні навички
Навички управління, організації робочих процесів.
Переговори та переконання.
Вміння адаптуватись.
особисті якості
Цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, вміння швидко приймати необхідне рішення, зосередженість, наполегливість, уважність, старанність, стресостійкість, дисциплінованість, легко навчаюсь новому, вмію працювати в команді, маю організаторські здібності.
додаткова інформація
Вільно володію ПК.
Знання програм MS Office, 1C, електронна почта, Internet.
Досвід роботи за касовим апаратом.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам