Resume from March 10, 2024 File

Александра

Помічник директора

Age:
36 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Патєрова Олександра Олександрівна
Посада: менеджер по роботі з ключовими
клієнтами
Дата народження: 10.04.1988
Регіон: Одеса
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає
Контакти: т. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: вища
2005-2010 рр. Одеський державний економічний університет, факультет міжнародної економіки, спеціальність «Туризм».
Диплом з відзнакою. Переддипломна практика у туристичній фірмі «Селезньов Тур»
Додаткова інформація:
Володіння комп'ютером – впевнений користувач ПК, 1с, СRM.
готельні програми: Готель Босс, ФІДЕЛІО, Інтерготель, B52, Опера.
Тренінги, семінари:
- 11-12 жовтня 2018 року участь у III Всеукраїнський готельний форум
- 18 квітня 2018 р. СЕО HoReCa KEYS. Косенко Юлія. Креативний і об'єднуємося.
- семінар-практикум «Успішний продаж в готелі» від Premier Hospitality Institute 2017
Досягнення, нагороди:
- Співробітник місяця 2019
- найкращі річні показники з продажу серед менеджерів компанії 2017 року
Досвід роботи:
- 07.09.2022 по тепер час. в Shtorcollection
Менеджер з продажу тканин і текстилю:
- організація роботи шоу-руму;
- продаж тканин і текстилю існуючим клієнтам по Україні в роздріб та опт;
- робота та закриття замовлень в CRM.
- пошук нових замовників, розробка пропозицій і продаж супутніх товарів
- організація закупівель, взаємодія з постачальниками тканин, фабриками закордоном
- допомога керуючої в організації логістики товарів
- 15.04.2021 – до 26.02.2022. Royal Street Hotel*** (28 номерів)
Менеджер готелю з функціями керуючої:
- управління персоналом готелю (від 13 осіб: ресепшн, покоївки, охорона)
- робота з турагентствами та корпоративним сегментами, он-лайн продажі
- організація закупівель, постачання готелю
- табелювання персоналу, розрахунок зарплати, бонусів
- розробка посадових інструкцій та контроль за їх дотриманням

- ціноутворення готелю, моніторинг конкурентів
- вирішення конфліктних ситуацій
- 01.12.2020 – до 9.04.2021. Premier Hotel Odesa 5*
Менеджер відділу продажу (номерний фонд та конференц-сервіс)
- продаж номерного фонду готелю та конференц-залів
- робота із замовниками, організація конференцій
- пошук та залучення нових партнерів
- взаємодія зі службою ресторану
- розрахунок, калькуляція вартості заходу
- розробка пакетів, зокрема. бізнес пакету з метою збільшення завантаження та прибутковості готелю
- моніторинг цін конкурентів
- 03.12.2012 – 05.11.2020 р.
Керівник відділу продажів/Менеджер відділу продажу (номерний фонд та конференц-сервіс) у готелі «Центральний», мережа Моцарт Груп. За сумісництвом працювала 3 місяці в ОК Одесі, мережа Моцарт Груп
Функції:
- складання бюджету з продажу та ін. звітності
- організація роботи відділу продажу номерного фонду та конференц-сервісу
- взаємодія з кафе, розробка меню, контроль організації заходів, фуршетів та ін.
- укладання договорів з партнерами, робота з документацією (договори, кошториси тощо)
- пошук нових, залучення та утримання клієнтів, розробка акційних тарифів
- розробка пропозицій щодо покращення сервісу
– 04.09.2011 – 31. 05.2012 рр. – офіс-менеджер в аудиторсько-консалтинговій фірмі «Антаго»
- Організація роботи з документами (складання організаційних документів - накази, розпорядження; перерозподіл, контроль виконання, архівування). - переклад текстів
- Виконання доручень керівника, в т.ч. пошук та підбір персоналу, проведення первинних співбесід
- Організація роботи офісу; - реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; робота з міні-АТС
Причина пошуку: підприємство закрилось
-1.06.2012 – 10.06.2012 – практика та навчання у ресторані «Пікнік», посада – адміністратор ресторану
-18.06.2012 – 24.06.2012 – стажування у готелі «Веле Росса» на позиції адміністратора готелю
-16.07.2012 – 18.09.2012 – адміністратор у ГБ «Приморський»
- прийом, реєстрація клієнтів, бронювання заявок на розміщення;
- Документальний супровід клієнтів;
- касове обслуговування клієнтів – ухвалення оплати, повний розрахунок клієнтів;
- ведення звітної документації,
- Контроль за роботою обслуговуючого персоналу.
Володіння іноземними мовами:
 Англійська – розмовна
 Німецька – базова
Особисті якості: уважна, цілеспрямована; маю якості лідера, зацікавлена ​​в роботі в стабільній компанії з можливістю реалізації та кар'єрного зростання.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: