Resume from February 5, 2024 File

Каріна

Финансист

Age:
35 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Драмарецька Каріна Олександрівна

Вік: 32
Сімейний стан: заміжня
проживання: Київ
телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Навчальний заклад: фінансово-економічний коледж при університеті ДПСУ
Ступінь: молодший спеціаліст
Назва спеціальності: фінанси та кредит
Період навчання: 01.09.2005 —01.09.2008р.

Навчальний заклад: Національний університет Державної податкової служби м. Ірпінь
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: фінанси та банківська діяльність
Період навчання: 01.09.2008-01.08.2011р.

Досвід роботи:
Назва компанії: ПАТ «UniCredit Bank» (Укрсоцбанк) м. Київ
Посада: менеджер по роботі з клієнтами
Період роботи: 01.11.2011 — 03.09.2012
Обов’язки:
-залучення клієнтів та виконання планових показників відділення;
-консультування та забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
-продаж та обслуговування депозитів, поточних, карткових рахунків та іншіх. супутніх продуктів приватним клієнтам;
-продаж та обслуговування без заставних кредитів та кредитів під заставу приватним клієнтам;
-продаж та обслуговування депозитів, поточних, корпоративних, карткових та інших (спеціальних, супутніх) рахунків ---
суб'єктів підприємницької діяльності;
-продаж та обслуговування кредитів мікро та малого бізнесу;
-робота з зарплатними проектами;
-опрацювання запитів клієнтів;
-керування клієнтськими потоками;

Назва компанії: ПАТ «Приватбанк» центральне в-ння м. Біла Церква
Посада: В.о начальника в-ння, (економіст, касир)
Період роботи: 05.11.2012—12.10.2019
Обов’язки:
- робота з клієнтами по залученню, оформленню та виплаті депозитів;
- кредитування фізичних осіб;
- прийняття та перевірка пакету документів на повноту та відповідність для надання кредитів фізичним особам та
реструктуризація кредитної заборгованості фізичних осіб;
- робота з кредитним портфелем щодо погашення простроченої кредитної заборгованості;
- оформлення кредитних карток;
- оформлення договорів страхування;
- відкриття/закриття карткових та поточних рахунків для фізичних осіб;
- відкриття депозитарних скриньок;
- надання консультацій клієнтам;
- оформлення всіх документів, які пов’язані із виконанням функціональних обов’язків, які здійснювались відповідно до
затверджених банком вимог;
-якісне виконання планів і поточних завдань керівництва.
-пошук і залучення клієнтів для обслуговування в відділенні.
-погашення проблемних кредитів;
- пошук і залучення клієнтів на зарплатні проекти, підписання договорів, ведення переговорів, співпраця з Пенсійним
Фондом України.

2020 підприємницька д-сть дилер від заводу "Steko"(металопластикові конструкції)
-залучення, консультація, пошук клієнтів,
-прорахунок та продаж продукту,
-організація роботи офісу.
-проведення розрахункових операцій.

Досвід роботи:
Назва компанії: фінансова комрпнія FinX м. Київ
Посада: керівник віділення в Голосіївському районі м. Києва
Період роботи: 01.08.2020-20.02.03.2021
Обов’язки:
Ефективне управління відділенням;
Бізнес-планування і розвиток продажів;
Внесення бюджетів P&L, CF
Розробка і реалізація політики продажів відділення;
Розробка плану продажів і забезпечення його виконання;
Координація діяльності, розвиток і навчання та мотивація співробітників;
Залучення нових клієнтів та робота з існуючим портфелем.

Досвід роботи:
Назва компанії: PIN-UP Techverified IT, Арбітраж
Посада: Finance (Payment) Manager
Обов’язки:
Аналіз активності і на основі отриманих даних - обробка виплати.
Контроль дотримання фінансових регламентів та процедур;
Аналіз та контроль витрат;
Розрахунок собівартості
Аналіз виконання бюджету, підготовка коментарів за відхиленнями.
Контроль відображення операцій в обліку; управлінські коригування бухгалтерських даних.
Контроль витрат зарубіжних проектів, затвердження всіх платежів (в т.ч перевірка правильності заповнення
заявок на витрату ДС в 1с).
Організація складання бюджетів регіонами, їх перевірка та коригування.
Перевірка потреби у фінансуванні регіонів під час надходження запиту, погодження фінальної суми,
створення заявок на фінансування.
Взаємодія зі співробітниками регіонів.
Збір та перевірка звітів, пов’язаних з діяльністю регіонів (P&L, Cashflow, Баланс);
Асистування іншим відділам щодо взаємодії з регіонами, з’ясування спірних питань.
Вивантаження виписок одного з регіонів — банківських та платіжних систем.
Контроль грошових коштів, потоків; формування платіжного календаря.
Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості.
Ревізії та контроль документів щодо підтвердження витрат
Моніторинг роботи систем, підтримання їх безперебійного функціонування.
Обробка тікетів / запитів від служби підтримки.
Період роботи 03.03.2021- 15.09.21

Досвід роботи:
Назва компанії: "Nemiroff ТОВ ЛМД ЛІМІТЕД"
Посада: финансовий контролер
Період роботи 05.12.2021- 28.06.22
Контроль дотримання фінансових регламентів та процедур;
Аналіз та контроль витрат;
Розрахунок собівартості

Вміння та навики
Організація роботи відділення, забезпечення виконання планів, пошук та залучення клієнтів, збір
інформації від клієнтів, аналіз платоспроможності клієнтів, контроль за роботою персоналу, укладання
договорів від імені банку, моніторинг виданих кредитів, контроль за операційною та касовою
діяльністю відділення, вирішення конфліктних ситуацій, робота з клієнтською базою відділення, ведення
переговорів та співпраця з нотаріусами, оціночними та страховими компаніями.
Володіння ПК: MS Office, MS Windows, OpenOffice, користувач Інтернету, The Bat, MS Outlook та інші
прикладні програми та додатки.

Додаткова інформація
Цілеспрямована , відповідальна , пунктуальна, комунікабельна , здібна до навчання, легко знаходжу
"спільну мову" з людьми, правильно планую робочий час, бажаю професійно розвиватися .

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: